יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:58

מאות אנשים ליוו את משה אשכנזי בדרכו האחרונה

שופט העבר, שהלך לעולמו בגיל 72, הובא למנוחות בבית העלמין סגולה. אבי לוזון: "איש ענק, נזכור אותו לטובה". תבריזי: "איבדתי את האבא השני שלי"

|
הלווייתו של משה אשכנזי (משה חרמון)
הלווייתו של משה אשכנזי (משה חרמון)

הכדורגל הישראלי הרכין היום (ראשון) ראש ואמר שלום אחרון למשה אשכנזי ז"ל, שופט העבר שהלך לעולמו בגיל 72. מאות אנשים הגיעו אחה"צ לבית העלמין סגולה כדי להיפרד בפעם האחרונה מאחד מגדולי השופטים בארץ.

אשכנזי ז"ל שכב בביה"ח "בילינסון" בשלושת השבועות האחרונים לאחר שלקה בדום לב ובשעת לילה מאוחרת בלילה שבין שישי לשבת גופו נכנע. דמעות רבות זלגו במהלך ההלוויה כשבני משפחתו ספדו לו וריגשו את כולם.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, ניסה להסביר את תחושת הכאב: “כששמעתי על זה הרגשתי צער רב, הוא היה צעיר ויכל עוד לתרום רבות גם לכדורגל וגם לעצמו ולבני משפחתו, אבל זה העולם ונזכור אותו לטובה. אני גאה לומר שמשה אשכנזי היה באמת איש ענק ואחרי מפגש אחד איתו הוא היה נחרט בזיכרון ונשאר שם לעד. אני מכיר אותו למעלה מ-40 שנה ופעם אפילו עבדתי אצלו בחנות בתור מוכר, אח"כ הכרתי אותו טוב יותר כשהוא שימש כיו"ר הוועדה המקצועית והיה אפשר לראות את הכבוד וההערכה שהוא מקבל מהשופטים האחרים, יהי זכרו ברוך".

יצחק שום נזכר גם הוא: "משה אשכנזי היה קפדן מאוד כשופט והיה קשה להתבדח איתו בתוך המשחק, אבל ידעת שאיך שנגמר המשחק הוא יכול לעזור לך בכל דבר אפשרי, אני מכיר אותו הרבה מאוד שנים גם במסגרת השיפוט וגם כאדם, עשינו יחד הרבה עסקים בתחום הספורט. זה אדם שתמיד היה כיף לדבר איתו ולצערי הוא הלך מוקדם מדי".

הכדורגל הישראלי נפרד ממשה אשכנזי

שופט הכדורגל, איתן תבריזי, ניסה למצוא את המילים הנכונות: "קשה מאוד לעכל את זה, משה היה דמות שכל שופט העריץ ורצה להתקרב למה שהוא היה. אני יתום מאב והיום איבדתי את האבא השני שלי. אהבתי את ההומור של משה, היה לו הומור מיוחד והוא כל הזמן עזר לזולת, הוא עשה דברים בסתר ואנשים לא יודעים כמה משה היה אדם ענק, אחרי לכתו אנשים יעריכו באמת את גודל האובדן".     

אבי לוזון: &qout; (משה חרמון)
אבי לוזון: "עבדתי אצלו בחנות בתור מוכר" (משה חרמון)
 
איתן תבריזי: &qout; (משה חרמון)
איתן תבריזי: "קשה מאוד לעכל את זה" (משה חרמון)
 
יצחק שום: &qout; (משה חרמון)
יצחק שום: "אדם שתמיד היה כיף לדבר איתו" (משה חרמון)
 
      

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */