יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:12

תוצאת השנה בעולם לבולט: 9.82 שניות ב-100 מ'

שיאן העולם הפגין יכולת טובה בריצה האישית הראשונה שלו השנה בג'מייקה: "זו פתיחה טובה". בלייק קבע את תוצאת השנה ב-200 מטרים, 19.91 שניות

|
אוסיין בולט. משאיר אבק לכולם (רויטרס)
אוסיין בולט. משאיר אבק לכולם (רויטרס)

לכל מי שחושש לקראת אולימפיאדת לונדון, אוסיין בולט בכושר. שיאן העולם קבע הלילה (אור לראשון) בריצה האישית הראשונה שלו ב-2012 את התוצאה המהירה ביותר של השנה ב-100 מטרים בתחרות הזמנה בג'מייקה כשעצר את השעון על 9.82 שניות
 
"זו פתיחה טובה", אמר בולט שמחק את תוצאת השנה הקודמת, 9.90 שניות שהושגה על ידי שותפו לאימונים ומי שצפוי להיות יריבו הגדול במשחקים האולימפיים, יוהאן בלייק. "אני מרגיש טוב יותר מבשנה שעברה, כך שאני בהחלט מרוצה.

"הזינוק שלי לא היה מושלם, אבל בשביל מירוץ ראשון זה בסדר".  הרחק אחרי בולט, סיים שני חבר נבחרת השליחים של ג'מייקה, מייקל פרייטר שקבע 10.00 שניות".

"אני מנסה לעבוד על ה-40 מטרים הראשונים שלי, כי 40 המטרים האחרונים הם החלק הכי טוב שלי בריצה", הוסיף בולט, "אני רוצה שהריצה שלי תהיה יותר שוטפת ואז בטוח גם אשיג תוצאות טובות יותר".

בלייק עצמו לא התחרה מול בולט ב-100 מטרים אך קבע את תוצאת השנה ב-200 מטרים, 19.91 שניות. "בולט מחק את תוצאת השנה שלי ב-100, אז חשבתי שיהיה נכון לקבוע את תוצאת השנה ב-200", אמר אלוף העולם ב-100 מטרים בסיום. 

 כרמליטה ג´טר  (רויטרס)
כרמליטה ג´טר (רויטרס)
 

אלופת העולם, כרמליטה ג'טר ניצחה בריצה ל-100 מטרים לנשים בזמן מצוין של 10.81 שניות, לפני קלי-אן באפטיסט שקבעה 10.86 שניות. "אני מרגישה טוב עם הניצחון", אמרה ג'טר, "אני יודעת שיש כמה דברים שלא עשיתי כהלכה אבל אני בטוחה שהמאמן שלי יעיר לי עליהם. זו עונה ארוכה, כרגע אני צריכה להישאר בריאה ומרוכזת".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */