יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:44

טרי: עכשיו אנחנו צריכים לזכות בליגת האלופות

אחרי ה-1:2 על ליברפול, קפטן צ'לסי מאותת לבאיירן. על עתיד די מתיאו: "הזכיה בהחלט לא הזיקה לו". דלגליש על הנגיחה של קארול: "סומך על השופטים"

|
דרוגבה צ´ך וקאלו מסמנים זכיה רביעית (GettyImages)
דרוגבה צ´ך וקאלו מסמנים זכיה רביעית (GettyImages)

איטלקים תמיד היו בני בית בצ'לסי, ולאחר ג'יאנפרנקו זולה וג'יאנלוקה ויאלי, ניתן לומר בביטחון שגם רוברטו די מתיאו הצטרף לרשימה המכובדת של אנשי ארץ המגף שהטביעו את חותמם במועדון.

מי היה מאמין כשאנדרה וילאש בואש פוטר מהקבוצה, שיהיה זה דווקא די מתיאו שיוציא את העגלה מהבוץ ויביא את הבלוז לגמר ליגת האלופות וזכיה בגביע האנגלי?

אמש (שבת) צ'לסי עשתה ניסוי כלים על ליברפול האנמית עם ניצחון 1:2 ואיתות כוונות לבאיירן מינכן ב-19 במאי.

"כבר אמרו עלינו שאנחנו זקנים, שאנחנו לא משחקים כבר טוב כקבוצה. אבל אנחנו מאוחדים שדוחקים אותנו עם הגב לקיר. נשאר לנו כעת עוד גביע אחד לזכות בו, ליגת האלופות" אמר הקפטן ג'ון טרי לאחר הזכיה.

הבלם גם התייחס לסיכוי להישארותו של די מתיאו על הקווים לאור ההישגים האחרונים וציין בחיוך: "שיחקנו בצורה מעולה וזה בוודאי לא יכול להזיק לו".

מנגד, מנג'ר ליברפול קני דלגליש התייחס לנגיחה האדירה של אנדי קארול אותה הדף פטר צ'ך למשקוף ומשם לקו השער: "אני חשבתי שהכדור עבר את קו השער, אבל זו לא החלטה שלי. אם אכן הוא לא עבר את הקו, אני אתן לשופטים את הקרדיט. זה מאותם המקרים שיכולים להסתיים לשני הכיוונים".

פרננדו טורס וחואן מאטה (GettyImages)
פרננדו טורס וחואן מאטה. אחווה ספרדית (GettyImages)
 

בתוך כך גם חשבונות הטוויטר של כדורגלני הממלכה צייצו אתמול לרוב בעקבות הזכייה של צ'לסי. קשרה של הבלוז ג'וש מקיקראן שמושאל העונה לסוונסי התייחס לשער של דידייה דרוגבה וצייץ: "הבחור הזה פשוט לוהט!".

ואילו לואיס סאהה כתב: "פשוט תפרו לדרוגבה את חליפת ה-VIP". קשר אברטון טים קייהיל דווקא בחר לפרגן למאמן די מתיאו וצייץ: "משחק נהדר לצפות בו. די מתיאו מוציא את המיטב מהשחקנים".

ג´ון טרי פראנק למפארד ודידייה דרוגבה (GettyImages)
ג´ון טרי פראנק למפארד ודידייה דרוגבה עם הגביע (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */