יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:36

וינטרוב זכה בפיוצ'ר ג'ויס אייזנברג: שמח מאוד

הטניסאי המדורג 191 בעולם השלים שבוע מוצלח בתחרות שנערכה באשקלון, אחרי 3:6 ו-2:6 על יו צ'אנג הסיני: "עכשיו המטרה היא להצליח בצ'לנג'רים בחו"ל"

|
אמיר וינטרוב. ניצח בקלות (יניב גונן)
אמיר וינטרוב. ניצח בקלות (יניב גונן)

המחבט מספר שתיים של ישראל, אמיר וינטרוב, השלים היום (שבת) שבוע מוצלח וזכה בתחרות הפיוצ'ר לכבוד ג'ויס אייזנברג (פרסים בסך 10,000 דולר), שנערכה באשקלון.

וינטרוב (1 בתחרות, 191 בעולם) ניצח אתמול 0:6 ו-0:6 את מרקו דניס הסלובקי (1028 בעולם) והיום פגש את יו צ'אנג הסיני (5 בתחרות, 556 בעולם). וינטרוב המשיך במומנטום מהמשחקים האחרונים וגבר על הסיני 3:6 ו-2:6.

את המשחק פתח וינטרוב ברגל ימין ועלה ל-1:4. צ'אנג התאושש, שמר על ההגשה בפעם השניה במערכה ומיד השיג שבירה וצמצם ל-4:3. וינטרוב השיב בשבירה משלו ובמשחקון האחרון שמר על ההגשה בדרך ל-3:6.

במערכה השניה עלה אמנם צ'אנג ל-0:1, אבל וינטרוב, אחרי שבירה מוצלחת, הזכיר לו מי בעל הבית והתקדם ל-1:3. הסיני אמנם שמר על ההגשה במשחקון הבא וצמצם ל-3:2, אבל בישורת האחרונה שוב היה וינטרוב טוב יותר, שבר פעם אחת ושמר פעמיים בדרך ל-2:6.

וינטרוב. לא התקשה מול יאנג הסיני (יניב גונן)
וינטרוב. לא התקשה מול יאנג הסיני (יניב גונן)
 

"אני שמח מאוד לקחת עוד פיוצ'ר בישראל. עכשיו המטרה היא להצליח בצ'לנג'רים בחו"ל", אמר וינטרוב בסיום. עוד הלילה ימריא הישראלי לתחרות צ'לנג'ר בקוריאה, בה מחולקים פרסים על סך 75,000 דולרים. בזוגות זכו וינטרוב וסער סטיל במקום השני לאחר שנוצחו 6:2 ו-6:3 על ידי הצמד הסיני הבכיר, יו צ'אנג וזה לי. בשבועיים הקרובים יתקיימו שתי תחרויות פיוצ'ר נוספות במרכז הטניס ברמת השרון.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */