יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:28

קארטר ואוסאליבן בדרך לגמר אליפות העולם

"הקפטן" מוביל 10:14 על מגווייר וזקוק לניצחון בשלושה משחקונים בסשן האחרון. "הרוקט" עלה ל-5:11 מול סטיבנס וצריך שישה משחקונים בשני סשנים

|
אלי קארטר מכה, אולי בדרך לגמר (GettyImages)
אלי קארטר מכה, אולי בדרך לגמר (GettyImages)

אלי קארטר התקרב אתמול (שישי) לגמר שני בקריירה באליפות העולם בסנוקר לאחר ששמר על פער ארבעה משחקונים מסטיבן מגווייר, בתום שלושה סשנים מוביל "הקפטן" 10:14. עם זאת, הסקוטי יכול להיות מרוצה מכך שהוא הצליח לצאת מבור עמוק וניצח בשלושה משחקונים רצופים בסיום הסשן.

מגווייר ניצח במשחקון הראשון של הסשן עם ברייק צנוע של 45 נקודות. לאחר מכן הגיע משחקון מתיש של 35 דקות שהסתיים בניצחון של קארטר בדרך ל-7:11, הפיצוי על המשחקון הטקטי הגיע מיד עם ברייק מרהיב של 134 מצד קארטר שעלה ל-7:12. "הקפטן" ניצל את המומנטום וניצח בשני משחקונים רצופים בדרך ל-7:14. 

בשלב זה, כשנותרו שלושה משחקונים, ידע קארטר כי ניצחון בכולם יחסוך ממנו הופעה לסשן נוסף ויבטיח לו כבר עכשיו העפלה לגמר, אלא שלמגווייר היו תוכניות אחרות, עם ברייקים של 72 ו-70 הוא צימק ל-14:9 ובמשחקון האחרון של הסשן הוא נעזר גם באלילת המזל לאחר שהשיג סנוקר כמעט במקרה כשהחמיץ כדור אדום והמשיך משם לניצחון במשחקון.

המשחק בין השניים יושלם היום כשקארטר זקוק לניצחון בשלושה משחקונים מתוך תשעה כדי להבטיח את הכרטיס לגמר. אם אכן קארטר יעפיל לגמר לא מן הנמנע שיהיה זה שיחזור של גמר 2008 אז הובס קשות 18:8 מול רוני אוסאליבן.

רוני אוסאליבן. (GettyImages)
רוני אוסאליבן בפעולה (GettyImages)
 

"הרוקט" נראה מצוין לאחר שני סשנים בחצי הגמר השני ועלה ליתרון 5:11 מול מת'יו סטיבנס. אוסאליבן הגיע לסשן השני ביתרון של 3:5 ולמרות פתיחה טובה של הוולשי שהשווה ל-5:5, "הרוקט" ניצח בשישה משחקונים רצופים תוך כדי הצגת סנוקר יפה עם  ברייקים של 110 ו-113 בדרך ליתרון מבטיח. אם ינצח בשישה מתוך שמונה משחקונים בסשן השלישי, הוא יוכל לחסוך לעצמו הופעה לסשן הרביעי. 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */