יום ראשון, 06.10.2024 שעה 08:02

שלמה גליקשטיין מונה למנכ"ל איגוד הטניס

טניסאי העבר ואלוף ישראל 9 פעמים יגיע במקומו של חביב שפרש. גליקשטיין: "בשל לתפקיד, מודה על האמון", היו"ר טוכמאיר: "האיש הנכון בזמן הנכון"

|
גליקשטיין ומנסדורף. מנכ
גליקשטיין ומנסדורף. מנכ"ל איגוד הטניס החדש

טניסאי העבר שלמה גליקשטיין, מונה הבוקר (שישי) באופן רשמי לתפקיד מנכ"ל איגוד הטניס. בישיבת הנהלה שהתקיימה ברמת השרון אושר המינוי, עליו המליץ היו"ר אסי טוכמאיר. גליקשטיין יחליף את המנכ"ל הקודם, משה חביב שפרש לפני מספר חודשים לאחר שנים ארוכות של ניהול האיגוד.

גליקשטיין (54) נחשב לאחד האנשים המוערכים בטניס הישראלי, ומכיר את המערכת לפני ולפנים עם ניסיון של למעלה משלושים שנים בה. הוא התחיל כשחקן מקצועי, הגיע עד למקום 22 בעולם, ואף רשם בשנות ה-80 ניצחון על המדורג מספר אחת בעולם באותם ימים, איוון לנדל.

גליקשטיין זכה באליפות ישראל תשע פעמים ברציפות, הביא את נבחרת הדייויס לראשונה לרבע גמר הבית העליון ב-1987 ומחזיק בשיא הניצחונות הישראלי במפעל. בהמשך, מונה גליקשטיין לקפטן נבחרת הדייויס והפדרציה ועד למינויו כמנכ"ל שימש כראש האגף המקצועי באיגוד.

על המינוי אמר גליקשטיין: "אני שמח על הבחירה בי ומודה לאסי שנתן בי את האמון. בפני האיגוד ניצבים כל העת אתגרים מגוונים ולאחר שנים רבות בליבת העשייה בענף אני מרגיש בשל מתמיד להתחיל בתפקיד".

"בעבודה משותפת עם אסי, המקדיש לילות כימים לעשייה עם הרבה אהבה ונשמה, ועם הצוות המסור של האיגוד ובשיתוף של כלל המועדונים ומרכזי הטניס, ננסה ליצור פה פירמידה מקצועית איתנה ואיכותית ביותר בכל רבדיה, עם דגש חזק ומשמעותי החל מהגילאים הצעירים. בכך, אני מאמין שנוכל לנווט את הענף לשיאים חדשים".

שלמה גליקשטיין (משה חרמון)
שלמה גליקשטיין. "דגש חזק ומשמעותי החל מהגילאים הצעירים" (משה חרמון)
 

אסי טוכמאיר, יו"ר איגוד הטניס, סיכם: "אין לי ספק ששלמה הוא האדם הנכון בזמן הנכון. הוא מביא איתו ניסיון רב בענף, מכיר את האיגוד על כל רבדיו ונתפס, במובנים רבים, כמייצג את הטניס הישראלי. כל אלה, בנוסף לאישיותו של שלמה, יכולתו המקצועית ושאיפתו למצוינות הביאו אותי לבחור בו לתפקיד, ואני מאחל לו הצלחה רבה".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */