יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:57

אוסאליבן וקארטר עלו ליתרון בפתיחת חצאי הגמר

אליפות העולם בסנוקר: "הרוקט" היה רחוק משיאו אך פתח פער 3:5 (הטוב מ-33 משחקונים) על סטיבנס. "הקפטן" מוביל באותה תוצאה על סטיבן מגווייר

|
רוני אוסליבאן. הרוקט בדרך לתואר? (GettyImages)
רוני אוסליבאן. הרוקט בדרך לתואר? (GettyImages)

רוני אוסאליבן היה רחוק משיאו בפתיחת חצי גמר אליפות העולם אך השכיל לסיים את הסשן הראשון ביתרון 3:5 על מת'יו סטיבנס.

אוסאליבן יודע כי ההזדמנות שנקרתה בפניו גדולה, זוהי הפעם הראשונה מאז 2008 שהוא מעפיל לחצי הגמר ונוכח ההפתעות הרבות עד כה והפייבוריטים שכבר הודחו, "הרוקט" בהחלט מסוגל להניף ביום שני הקרוב את הגביע בפעם הרביעית בקריירה.

בפתיחת המשחק סטיבנס נראה רע מאוד ואוסאליבן אפילו לא היה זקוק להפגין כושר שיא כשעם ברייקים נמוכים במושגים שלו (52 ו-66) עלה ל-0:4.  אחרי ההפסקה סטיבנס חזר אחרת לגמרי, הוא ניצח בשני משחקונים רצופים לפני שאוסאליבן עלה שוב ליתרון שלוש כשניצח במשחקון השביעי.

אלא שבמשחקון האחרון של הסשן הראשון רשם סטיבנס את הברייק המוצלח ביותר במשחק עד כה (80) וצימק ל-5:3 כדי להשאיר אותו חזק בתמונה במשחק של הטוב מ-33 משחקונים.

בחצי הגמר השני בין סטיבן מגווייר ואלי קארטר, הסקוטי פתח טוב יותר ועלה ל-0:2 אלא שאז "הקפטן" העלה הילוך והגיב בברייקים של 71 ו-92 בדרך ל-2:2. המשחקון החמישי היה דרמטי במיוחד, מגווייר היה בפיגור 16 נקודות כשרק הורוד והשחור נותרו על השולחן, הוא ידע כי הוא חייב להשיג סנוקר כדי להשאיר לעצמו סיכוי במשחק, ואכן הוא הצליח בכך וגרם לקארטר לפסול, מגווייר הכניס לאחר מכן את הוורוד אך פיספס את השחור ואיפשר לקארטר להכניס אותו ולנצח במשחקון.

האולם בשפילד (GettyImages)
האולם בשפילד לקראת רגעי ההכרעה (GettyImages)
 
את האכזבה על המשחקון שפוספס הוא הפיג בברייק של 82 שהשווה ל-3:3 אלא שקארטר ניצח בשני המשחקונים הבאים כשבמשחקון האחרון הוא רשם את המכה היפה ביותר של המשחק כשהכניס כדור אדום קשה בדרך ל-3:5 לאחר הסשן הראשון.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */