יום ראשון, 06.10.2024 שעה 08:11

עדני דגן: הדבר המדכא זה לקום בבוקר ליום חדש

המאמן התעורר מהאושר אחרי ה-66:70 והדאבל של אשדוד: "רמלה קבוצת על". אלוהים: "האמנו", אורן: "עונה ארוכה", דורי: "לא האמנתי". צפו בדרמה

|
עדני דגן עם הצלחת והמבט המנצח (יניב גונן)
עדני דגן עם הצלחת והמבט המנצח (יניב גונן)

גבירותי ורבותי, היסטוריה, זאת המילה היחידה שבה ניתן לתאר את מה שקרה אמש (חמישי) באשדוד, כשאלופת המדינה החדשה, מכבי אשדוד זכתה בתואר הראשון בתולדותיה אחרי ניצחון 66:70 על הדאבליסטית היוצאת, אליצור רמלה.

אם לומר את האמת, כבר בכניסה לעיר אשדוד הרגישו את אווירת ההיסטוריה שבקיוסקים ועל המסכים במקומות הבילוי הקרינו את המשחק ולאחר שבקבוקי השמפניות נפתחו החלו חגיגות גדולות בעיר הנמל אחרי הזכיה באליפות היסטורית שהשלימה דאבל נדיר לקבוצה של עדני דגן. האוהדים והשחקניות לא הסכימו לרדת מהפרקט שטקס גזירת הרשתות התחיל ולאחר מכן חגגו בקבוצה ברחבי העיר. השחקניות צפיות בהמשך להגיע ל'סווט סטאר' בעיר שם מתוכננת להן קבלת פנים וחגיגה גדולה מלאה באוהדים ובאלכוהול.

בראשידה אלוהים, שהגיעה הקיץ לאשדוד אמרה בסיום: "תמיד האמנו בעצמנו, גם שהסדרה היתה ב-1:2 לרמלה, אנחנו מאמינות בעצמנו והמאמן וההנהלה האמינו בנו, רצינו להחזיר את הסדרה הביתה כדי לחגוג פה מול האוהדים שלנו אליפות. אנחנו חלק מההיסטוריה עכשיו, זה עצום. זה משהו שחלמתי עליו, רצינו לעשות את זה לעיר ולהחזיר לאוהדים. היתה סדרה קשה, עם הרבה מלחמה אבל הצלחנו להביא את התואר הזה, שום דבר לא הולך קל. השארנו הכל על המגרש. עכשיו נחגוג ואז נחזור הביתה".

אורטל אורן, לה זה דאבל ראשון הוסיפה": "אני מאוד מתרגשת, היתה לנו עונה ממש לא קלה, ארוכה, אחרי האליפות הזאת זה היה שווה את הכל. כל מה שעברנו מסתכם ברגע הזה. באתי לאשדוד במטרה לקחת תואר, בוא נגיד שדאבל היה חלום ואני שמחה שהגשמתי את החלום הזה. מה שרואים פה זה אושר בעיינים. זה רגע של אולי פעם בקריירה".

הקפטנית מירב דורי: "זאת הרגשה מדהימה, היתה סדרה כל כך צמודה, שתי הקבוצות היו טובות ופשוט מדהים לעשות את זה פה בבית מאשדוד, חזרנו כמה פעמים מהקבר ונגד כל הסיכויים, חשוב להגיד תודה לקהל המדהים שלנו, להנהלה, למאמנים, אם להיות כנים כשהגעתי לאשדוד בקיץ לא האמנתי שאסיים את העונה עם דאבל. חשבתי שאני אקח תואר וידעתי שיש קבוצה טובה אבל אין דבר יותר משמח מלסיים את העונה הזאת עם דאבל".

צפו במכבי אשדוד זוכה באליפות

גם בעלי הפועל חיפה בכדורגל, יואב כץ ששמו הוזכר כמי שעשוי לסייע לקבוצה מעיר הנמל מבחינה תקציבית ובמהלך הסדרה הפך לאוהד מסור של המועדון התרגש בסיום וחגג עם השחקניות, כץ הוסיף ואמר: "היתה עבודה מאוד קשה כל השנה של הבנות, הרבה שיערות לבנות היו בגלל העבודה הקשה הזאת, זאת פעם ראשונה שקבוצה מאשדוד זוכה בתואר והפעם זכו לא רק בגביע אלא גם באליפות, אני מקווה שיצליחו לעשות את זה גם בשנה הבאה. הייתי בכל הסדרה, מאוד התרשמתי מהדמויות של השחקניות במיוחד מפלאנט פירסון, נעמי קולדני ואשלי שילדס שהן ווינריות אמיתיות והן הוכיחו את זה". בעלי הפועל חיפה הוסיף בצחוק כמובן: "יכול להיות שנביא אותן לעשות הרצאה לשחקנים של הפועל חיפה".

הרשתות נגזרות באשדוד (יניב גונן)
הרשתות נגזרות באשדוד (יניב גונן)
 
הכוכבת הגדולה של הקבוצה, פלאנט פירסון, שכל מילה לא תצליח לתאר אותה אמרה: "כל דבר הלך לנו קשה העונה, ואיך אומרים? כמה שזה יותר קשה זה יותר מתוק. כל כך רצינו לזכות באליפות, לעשות היסטוריה. כשנעמי קלעה את השלשה שכמעט יצאה החוצה ובסוף נכנסה, כבר אז ידעתי שהערב הזה יהיה שלנו, זאת היתה עונה מטורפת, אי אפשר להסביר במילים את ההתרגשות. היתה עונה של סינדרלה".

דורי ופירסון עם הצלחת (יניב גונן)
דורי ופירסון עם הצלחת (יניב גונן)
 
המאמן עדני דגן, שחגג ורקד בסיום בשמחה שמאופיינת רק אותו הוסיף: "אני מאושר, אחד הדברים המדכאים זה לקום בבוקר ליום חדש, זה חלק מהניסיון. זה אחד מרגעי השיא של הקריירה, היתה לנו עונה גדולה, זאת עונה שהיא נראתה לכולם כאילו מובן מאליו שניקח אליפות, ואם לא נצליח זאת תהיה אכזבה. רמלה עם תקציב של פי 2.5 מאיתנו. רמלה היא קבוצת על, עם צוות מקצועי מעולה. לכולם היה נראה שאם לא ניקח אליפות נאכזב. עשינו דבר ענק, אנשים חלקו על ההבאה של תמרה יאנג, על הבחירה בפלאנט היה לאנשים מה להגיד. כל מה שבנינו פה ידענו שהמטרה היא אליפות. הבאנו את בריטני דנסון שאף אחד בליגה לא רצה לקחת אותה. על אשלי שילדס אמרו שהיא שחקנית של קבוצות קטנות. עשינו משהו פשוט ענק. היינו משפחה כל השנה. זאת היתה הפנטזיה שלי, להגיע למקום שיהיה המשפחה שלי, אבל האמיתית. אצל כולם זה על תנאי, פה זה לא היה על תנאי, גם השחקניות הרגישו ובגלל זה הן היו כל כך מחוייבות".            

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */