יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:58

גלושקוב ויופה זכו לערב הצדעה בירושלים

השחייניות האומנותיות שהבטיחו מקומן בלונדון ביצעו תרגיל ראווה ונהנו מסטנדינג אוביישן. גלושקוב: "היה מרגש", יו"ר איגוד השחייה: "גאה בבנות"

|
גלושקוב ויופה מפגינות ביצועים בבריכה
גלושקוב ויופה מפגינות ביצועים בבריכה

לאחר שהבטיחו לפני כשבועיים את מקומן באולימפיאדת לונדון 2012, בפעם השלישית ברציפות, רוו אתמול (חמישי) בנות השחייה האומנותית של ישראל קצת נחת וזכו להמון כבוד באירוע הוקרה שנערך לכבודן מטעם איגוד השחייה.

הנבחרת הישראלית שכוללת את אנסטסיה גלושקוב, אינה יופה וג'ניה טטלבאום, בהדרכתה של המאמנת טטיאנה צים - זכתה לשבחים רבים בערב וכן למגני הוקרה והערכה. הטריו האולימפי הציג תרגיל ראווה שזכה לסטנדינג אוביישן ממאות האורחים סביב הבריכה. אנסטסיה גלושקוב סיפרה לאחר ביצוע התרגיל: "היה ערב מרגש מאד. אין לנו יותר מדי זמן לנוח כי כבר בעוד שבועיים יש לנו את אליפות אירופה באיינדהובן וננסה להגיע ברמת מוכנות גבוהה במיוחד".

דודו מלכה סמנכ"ל מינהל הספורט פירגן לבנות ואמר: "זה אירוע משמח מאד. הנציגות שלנו מצליחות להגיע לשלוש אולמפיאדות ברציפות וזה לא דבר של מה בכך. זוהי הצלחה ולא מקריות. אנחנו מלווים את הספורטאיות במשחקים האולימפיים ובטוח שהן יעשו המיטב וייצגו את ישראל בכבוד. הקריטריון הישראלי הוא קשה ואנחנו תמיד מכוונים שהספורטאים שלנו יצליחו באולימפיאדה".

יו"ר איגוד השחייה נעם צבי הוסיף: "אני שמח לראות כאן אנשים שעוזרים לענף השחייה מזה שנים. אני גאה בבנות על ההישג וסמוך ובטוח שגם בעתיד הן ימשיכו לספק לנו רגעי הנאה".

יו"ר השחייה האומנותית, מיכאל בן אבי התייחס אף הוא להישג של הבנות: "אני מלווה את הבנות מגיל 10. בנסיעה האחרונה נזכרנו בתחרות הראשונה של אנסטסיה בחו"ל. אנחנו רוצים לפתוח עוד אגודות כדי ליצור רצף של הישגים בעתיד. רוצה להודות לטטיאנה על העבודה הקשה. יש צדק מקצועי גדול שמלווה את האנשים הללו. אני רוצה לאחל בשמנו, בשם עם ישראל הצלחה לבנות ואני בטוח שהן יביאו לנו כבוד".

גלושקוב ויופה בערב ההוקרה
גלושקוב ויופה בערב ההוקרה
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */