יום שישי, 05.07.2024 שעה 09:33
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש

ניצן שירזי: שמח שלקחנו כרטיס למפגש עם הנשיא

מאמן הפועל ת"א לאחר ה-0:3 על רמה"ש וההעפלה לגמר הגביע. תמוז: "כיף לחזור ואז לכבוש". השוער המפסיד גל ניר: "רמה"ש על המפה". צפו בתקציר

|
שחקני הפועל חוגגים (חגי ניזרי)
שחקני הפועל חוגגים (חגי ניזרי)

במשך 90 דקות היה ספק אם הפועל ת"א תהיה בגמר גביע המדינה אך בהארכה היתה רק קבוצה אחת. האדומים ניצחו הערב (רביעי) 0:3 את ניר רמה"ש בחצי-גמר גביע המדינה לאחר הארכה וינסו לקחת גביע שלישי ברציפות מול מכבי חיפה.

לאחר תום 90 הדקות התוצאה היתה אמנם מאופסת, אך בהארכה היו אלו עומר דמארי, טוטו תמוז וסלים שסידרו לאדומים מקום בגמר על חשבון רמה"ש האומללה.   

מאמן הפועל ת"א, ניצן שירזי: "היינו צריכים לסיים את זה לפני, אבל רמה"ש הקשתה לנו את החיים. אנחנו הקשנו על עצמינו, ראשית משום שלא באנו עם מספיק כוחות לחצי גמר. אולי השעה המוקדמת, אולי האווירה שהיתה מסביב, שהיתה הכל חוץ מאווירה של חצי גמר, שלא נתנה מספיק דרייב לשחקנים".

"אני שמח שבחלק השני, השחקנים עשו קצת את ההבדל ובטח שבהארכה. השער הראשון שהבקענו פתח את המשחק. לרגע לא היה לנו ספק שרמה"ש תתגונן כל המשחק ותנסה לעקוץ במתפרצות, זה לקח זמן, אבל הסבלנות השתלמה לנו. אנחנו שמחים שלקחנו כרטיס למפגש עם הנשיא".

צפו בהפועל ת"א מנצחת 0:3 בדרך לגמר

עוד אמר המאמן: "לקחת תואר זה מתוק בכל מצב, אבל אהיה כנה ואומר שכשאתה מאמן מועדון גדול כמו הפועל ת"א, הסיכויים לקחת תארים יותר גדולים מאשר עם מועדונים קטנים. זו הפריבילגיה של מאמן במועדון גדול. אני מודה שאנחנו לא משחקים כדורגל גדול, אבל השחקנים מצליחים לעשות את ההפרדה ממה שקורה מסביב, עובדה שאנחנו מגיעים לשלב ההכרעה של העונה במקום השני ובגמר הגביע".

תמוז: היכולות האישיות עשו את ההבדל

טוטו תמוז: “לשחק מול רמה"ש זה לא קל, גם בליגה המשחקים מולם לא היו קלים בכלל. היכולות האישיות שלנו עשו את ההבדל. זה יהיה הכי מתוק בשבילי לקחת גביע העונה. אין יותר כיף מלחזור אחרי תקופה ארוכה ולכבוש. נקווה שגם בגמר נדע לעשות את העבודה".

שחקני הפועל ת&qout;א מודים לקהל (חגי ניזרי)
שחקני הפועל ת"א מודים לקהל (חגי ניזרי)
 

שי אבוטבול, שנפצע תוך כדי התקלות בתומר סוויסה, סובל מפגיעה בפיקת הברך. הוא יעבור צילום והוא בספק למשחק הליגה נגד אשדוד". תמוז הקדיש את השער לרונן צפריר, הפזיוטרפיסט של הפועל, אשר אביו נפטר השבוע.

מהראן ללה ומירקו אורמוש (חגי ניזרי)
מהראן ללה ומירקו אורמוש (חגי ניזרי)
 

עומר דמארי: “אני חושב שבסך הכל בנסיבות של השנה, אנחנו עושים עונה טובה, הגענו לגמר הגביע ואנחנו במקום השני. אני מקווה שנשמור על זה. אנחנו במרחק של 90 או 120 דקות מלקחת גביע שלישי רצוף לראשונה מאז קום המדינה. הפועל ת"א זו קבוצת גביע טיפוסית שרגילה לקחת תארים, אני מקווה שאוכל להיות חלק מזה השנה".

"יש לנו ארבעה משחקים קשים בתוך עשרה ימים, בשביל זה יש לנו סגל רחב, נעשה את המקסימום כדי לתת את הכל במשחקים הללו, בתקווה לסיים עם גביע. אחרי השבועיים האלה נתחיל לחשוב על העונה הבאה".

שייע: החמצת 2 שערים - לוקסוס
מאמן רמה"ש שייע פייגנבויים: “אכזבה גדולה, היינו צריכים בפתיחה להבקיע שני שערים. לקבוצה כמו רמה"ש, החמצת שני שערים בטוחים זה לוקסוס גדול מאוד. ידענו שלא נגיע להרבה מצבים וחבל שהחמצנו את המצבים שכן הגענו אליהם, זאת בעיה".

"השער הראשון של הפועל הוציא לנו את הרוח מהמפרשים, החבר'ה לחמו ועמדו מצוין מבחינה טקטית. עשינו חיים קשים להפועל ת"א. מלך השערים שלנו נפצע, הוא המוציא לפועל שלנו וקשה לנו לשחק בלעדיו. היו לנו עוד פצועים, אבל זה לא תירוץ. בסך הכל אני גאה בשחקנים שלי מאוד ואני מצדיע להם, גם על העונה בליגה וגם על מה שעשינו בגביע".

גל ניר ועוד כדור ברשת (חגי ניזרי)
גל ניר ועוד כדור ברשת (חגי ניזרי)
 

לשייע היו גם טענות: "לא יכול להיות שארבע קבוצות מגיעות לחצי הגמר, כולן חוץ מאיתנו משחקות בשבת, הפועל אפילו שיחקה בשלוש והיה לה עוד יום מנוחה. לעומת זאת אנחנו התעוררנו ביום שני מהמשחק שנגמר באמצע הלילה של ראשון. אני כמובן לא מתרץ בזה, אבל זה לא פייר. היה לנו קשה להתאושש מהמשחק מול בית"ר ולכן אני מאוד גאה בשחקנים שלי".

גל ניר: “תוצאה 0:3 היא לא נעימה, התפרקנו, אבל מה שאני לוקח מהמשחק הזה, זה שהפועל ניר רמה"ש על המפה. הגענו למעמד חצי הגמר בפעם השניה ונתנו פייט רציני להפועל ת"א. לצערי זה לא הספיק, ננסה בשנה הבאה".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */