יום שישי, 05.07.2024 שעה 09:38
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
62%2325-239129הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
50%2664-248130הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2435-243130הפועל עפולה
40%2503-244930בני הרצליה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
30%2553-233330הפועל אילת
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 74 - 82
  • הפועל ת"א

מורן רוט: הגענו עייפים לרבע האחרון, נלמד מזה

גארד חולון איבחן את הסיבה ל-78:73 להפועל י-ם. אוהדי חולון: "נחצה קו אדום ביחס הסלחני לאוהדי ירושלים". העצורים הורחקו מהמגרשים. צפו בתקציר

|
מורן רוט. לא התאושש לגמרי מהמחלה (משה חרמון)
מורן רוט. לא התאושש לגמרי מהמחלה (משה חרמון)

בהפועל חולון ניסו הבוקר להתאושש מההפסד 78:73 במלחה להפועל ירושלים במשחק הראשון של סדרת רבע גמר הפלייאוף. הקבוצה של דן שמיר היוותה יריב שקול לקבוצה הביתית כמעט לכל אורך המשחק והובילה בחלקים גדולים שלו, אבל בסופו של דבר נפלה מהרגליים ברבע האחרון ולא הצליחה להשתוות ברמת האנרגיות לחניכיו של שרון דרוקר.

זאת הפעם השנייה ברציפות שלחולון נגמר האוויר ברבע האחרון מול ירושלים העמוקה לאחר שתסריט דומה קרה גם במפגש האחרון בין שתי הקבוצות באולם הפחים. אין ספק כי אחת הסיבות המרכזיות להפסד של החולונים היא העייפות של השחקנים, אשר נובעת מכך שהסגל של חולון קצר משמעותית מזה של ירושלים ובצוות המקצועי של חולון צריכים לעשות מחשבה מחדש או חלוקה שונה של דקות המשחק בין השחקנים כדי שמה שקרה בשני ההפסדים האחרונים לא יחזור על עצמו שוב.

למזלם של דן שמיר ושחקניו, המשחק השני בסדרה ייערך רק בשבוע הבא ויאפשר להם למעשה מנוחה יחסית ארוכה. מי שלא הגיע לסדרה במצב אופטימלי מבחינה בריאותית הוא הרכז המוביל של חולון ומלך האסיסטים של הליגה, מורן רוט, שסיים עם 12 נקודות ו-7 אסיסטים.

רוט, שעדיין מתאושש ממחלת הנשיקה אשר גרמה לו להחמיץ את השלבים הסופיים של העונה הסדירה ועוד לא חזר לכשירות מלאה, אמר ל-ONE ביום שאחרי ההפסד: "היינו שקולים לירושלים ונלחמנו כל המשחק. לרבע האחרון הגענו קצת עייפים מדי ובגלל זה קבלת ההחלטות הייתה פחות טובה, אבל אני בטוח שנלמד להמשך הסדרה כי הולכת להיות סדרה ארוכה ואנחנו צריכים את כולם מרוכזים ורעננים".

אוהדי חולון: לא נגיע יותר למלחה
בעקבות התקרית האלימה במחצית של המשחק בין אוהדי שתי הקבוצות ולאחר שארבעה מאוהדי חולון נעצרו ועוכבו לחקירה, החליטו ראשי ארגון האוהדים להוציא הבוקר מכתב זועם ליו"ר האיגוד, אבנר קופל, ובו הם מודיעים כי הם לא מתכוונים להגיע יותר למשחקי חוץ במלחה בשל יחס משפיל ואפליה מצידה של ממשטרת ירושלים. 

צפו ב-73:78 של ירושלים על חולון

וזהו נוסח המכתב: "לאור האירועים במלחה בהם נעצרו למשך כל הלילה 5 אוהדי חולון אנו אוהדי הקבוצה מודיעים בזאת: איננו מתכוונים להגיע יותר לאולם מלחה עקב הקיפוח והאלימות של משטרת ירושלים, המאבטחים והסדרנים שנכחו במשחק. האירוע התחיל בעקבות התגרות מצד אוהדי הפועל ירושלים שגנבו שלט של אוהדי חולון ונופפו בו לאורך כל המחצית הראשונה, אלה פנו למאבטחים במחצית בדרישה להחזיר את השלט ובמקום התפתחו חילופי דברים בין שני מחנות האוהדים".

"לפתע, ללא שום סיבה, איגרף אוהד ירושלים את אחד מאוהדי חולון בראשו לעיני המאבטחים ונמלט בחזרה ליציע. אוהדי חולון שנכחו במקום ניסו להתערב ולהחזיר, אך לא עברו יותר מ-3 שניות עד שלמעלה מ-10 אוהדים הורחקו מהמקום באגרסיביות אכזרית. כמובן שאף אוהד ירושלים לא נעצר, כולל אותו האוהד שאיגרף. האירוע כולו התנהל תחת מצלמות אבטחה שנמצאות במסדרון של היציעים, נעשתה פנייה להנהלת חולון ולאבנר קופל לחקור את האירוע על מנת להראות בווידאו מי החל את המהומה ומי היה צריך להיעצר".

דרוקר: כל משחק בסדרה יהיה קרב

אוהדי חולון המשיכו: "אותו אוהד של ירושלים שאיגרף את אוהד חולון זוהה על ידי מספר אוהדי חולון במחצית השנייה ולאחר פניות ארוכות למשטרה ורק לאחר הגשת תלונה רשמית במקום עיכבה המשטרה את האוהד ושיחררה אותו בתום המשחק, 5 אוהדי הפועל חולון (ביניהם בחורה שבסך הכל ניסתה להגיע לחבר שלה שהיה בין העצורים) עוכבו על ידי המשטרה, הוכו באכזריות מחוץ לתחום המגרש לעיני עדי ראייה וללא כל מצלמות, אוהד אחד הופשט לחיפוש כללי והושאר עם תחתונים בלבד באוהל בידוק, כל ה-5 נשארו ללילה שלם במעצר המשטרה.

אוהדי הפועל ירושלים (משה חרמון)
אוהדי הפועל ירושלים. "היחס כלפי הקהל הזה הוא בלתי נסבל" (משה חרמון)
 

"הקיפוח וההגנה של רשויות הכדורסל על קהל הפועל ירושלים הפך לקו אדום שנחצה. איך ייתכן שבעונה הקודמת באולם הפחים התפרעו אוהדי הפועל ירושלים מול שוטרים ואחד מהם אף היכה שוטר ובסופו של דבר מנהלת הליגה הקימה ועדת חקירה נגד השוטרים והמאבטחים בעקבות כך? איך ייתכן שאוהדי ירושלים התפרעו העונה בראשל"צ, היכו מאבטחים, היו על הפרקט ובסופו של דבר היא זוכתה בבית הדין? המקל תוף בגבו של גיא פניני? שירי השואה לשמעון מזרחי? התמימות והיחס כלפי הקהל הזה הוא בלתי נסבל".

מהמשטרה נמסר כי ארבעה אוהדים מתוך החמישה שנעצרו הורחקו לשנתיים מהמגרשים. אוהד נוסף הוא קטין אוהד י-ם שהורחק לשנה.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */