יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:20

גביע האתגר: מכבי תל אביב הודחה בחצי הגמר

כדוריד: הצהובים היו צריכים לנצח בהפרש של שלושה שערים את ארגאוס היוונית, אך סיימו ב-21:21. היו"ר אייל פרוילינגר: "השופטים הכריעו את המשחק"

|
עומר דבדה. חמישה שערים שלא הספיקו (איגוד הכדוריד)
עומר דבדה. חמישה שערים שלא הספיקו (איגוד הכדוריד)

מכבי ת"א הייתה קרובה לרשום הערב (ראשון) הישג היסטורי ענק לכדוריד ולעצמה בלוטרקי יוון, אבל היא סיימה את דרכה בחצי גמר גביע האתגר האירופי לאחר שיוויון 21:21 מול ארגאוס ביוון.

הצהובים היו צריכים ניצחון בהפרש של שלושה שערים (לאחר ההפסד 29:26 בחצי הגמר שנערך בארץ). עד הדקה ה-40 הם עמדו במשימה, והוליכו 10:15 לאחר מחצית ראשונה מצוינת שהסתיימה ביתרון 8:12.
 
מכבי פתחה את המשחק היטב עם יתרון של 1:4 אחרי 10 דקות, ו-6:8 בדקה ה-20. היוונים, ללא הכוכב המורחק שלהם סמאראס שהבקיע בארץ 7 שערים, לא הצליחו למצוא מענה עד 15 הדקות האחרונות. בדקה ה-50 דיומידיס צימקה ל-18:17. שלוש דקות לסיום גם נרשם שיוויון, בדחיפה של 1,500 אוהדים מקומיים, כאשר לאנשי מכבי היו תלונות קשות כלפי השופטים.

מכבי פספסה הזדמנות לפגוש בגמר המפעל את וואקר ת'ון משוייץ, שגברה על ספורטינג ליסבון מפורטוגל בסיכום שני המשחקים ובהפרש שערי חוץ (השוייצרים ניצחו בראשון בהפרש שני שערים, ונוצחו בשני בהפרש שניים).
 
כבשו למכבי ת"א: עומר דבדה ונובאק בוסקוביץ' 5 כ"א, מילוש מיטרוביץ' ואיציק חליפי 3 כ"א, טל בלכר ורנן לנדסמן 2 כ"א, ורנר סטרידום 1.

"שיחקנו כדוריד מדהים, ובמשחק יוצא דופן וספגנו 10 שערים ב-45 דקות. היינו רגל וחצי בגמר, אבל היוונים קיבלו 4 פנדלים בדקות הסיום ונהנו משיפוט ביתי מובהק. פשוט נשדדנו ונבדוק אפשרות להתלונן כי לא ראיתי שיפוט כל כך חד צדדי. הם (צמד שופטים מבלארוס) פשוט לא רצו שנעלה לגמר והכריעו את תוצאת המשחק", אמר יו"ר מכבי אייל פרוילינגר.

שחקני מכבי ת&qout;א מאוכזבים (יניב גונן)
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים (יניב גונן)
 

שוער מכבי ת"א, זנגה ג'ורג'ביץ' הוסיף: "אנחנו עצובים מאוד. קשה לתאר את מה שאנחנו מרגישים כרגע. היינו קרובים מאוד, ובפעם הראשונה שהיוונים נצמדו אלינו זה היה בדקה ה-45. עד אז שיחקנו פנטסטי והיינו קרובים לגמר. זו אכזבה אבל גם גאווה. רצינו לשמח את האוהדים אבל זה לא קרה בסיום. נקווה שבשנה הבאה נדע לשחזר את ההישג, לפחות כמו השנה".

מכבי ת"א תנחת מחר בארץ, ותחל את סדרת רבע גמר הפליאוף שלה מול א.ס רמה"ש ביום רביעי. עוד מחר, לוהט בבית ההישרדות בליגת ווינר. ב-20:30 יחלו המשחקים בין סביון לבין נס ציונה, ובין חולון להפועל אשדוד. המפסידה בקרב השני שייערך בחולון תרד כנראה סופית לליגה הלאומית.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */