יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:56

יו"ר קביליו התפטר בטענה שספג איומים על חייו

אילן אלפסי נטש את משחק ההפסד 2:1 לכפר שלם בדקה ה-60 וטען כי חשש לחיי בנו. גם השחקנים העידו שספגו איומים. יו"ר המנצחים: "שיגישו תלונה"

|
משטרה. האלימות לא עוזבת את הכדורגל (חגי ניזרי)
משטרה. האלימות לא עוזבת את הכדורגל (חגי ניזרי)

האלימות במגרשים מופיעה לא רק בליגות הגבוהות, אלא נותנת אותות גם בנמוכות שבהן. ליגה א' דרום קיבלה בהפתעה אתמול (שבת) את התפטרותו של יו"ר מכבי קביליו יפו, אילן אלפסי, בטענה שספג איומים על חייו.

הכל סבב סביב המשחק מול הפועל כפר שלם שנערך אתמול, כאשר השתיים נפגשו לקרב גורלי. עבור יפו בקרבות העלייה ועבור כפר שלם, כדי לא לרדת. גורמים בקביליו וביניהם שחקנים, טוענים שבמשך כל השבוע קיבלו איומים בנוגע למשחק, שאם ינצחו יפגעו בהם ואחרי שירדו ביתרון להפסקה, המצב הגיע לשיאו.

בחדר ההלבשה היה דין ודברים בין גורמים רבים בכפר שלם לשחקנים של יפו והיו"ר של הקבוצה, אילן אלפסי, החליט לעזוב את המשחק בדקה ה-60.  "הפחד אחז בנו", אמרו השחקנים והוסיפו: "פחדנו לנצח, זאת חציית קו אדום, זה פוגע בספורטיביות".

בדף הפייסבוק שלו מסר אלפסי לשחקניו: "אני מבקש את סליחתכם שלא נשארתי עד סוף המשחק. אני לא נרדם ודמעות זולגות מעייני על איך שמוגי לב גרמו לי לנטוש את המגרש בעיקר מחשש לילדי הקטן שהיה במשחק, בא לראות את גיבוריו מנצחים והיה נוכח למראות מפחידים. אני מחבק כל אחד ואחד מכם".

בסופו של יום, כפר שלם ניצחה 1:2 ובכך הבטיחה את הישארותה בליגה. תגובת גורמים ביפו להתפטרותו של אלפסי: "אנשים מדברים על זה שיפו לא תצליח לקום מזה. משחק כדורגל הוכרע עקב פחד ואיומים".

מצד כפר שלם דוחים את הטענות וכך בחר להגיב יו"ר הקבוצה, אביחי יחיא: "אני יכול להגיד שאתמול היו 400 אוהדי יפו ו-100 אוהדי כפר שלם ואני לא יודע מי היה צריך להרגיש מאויים. הקבוצה של יפו נלחמה בשיניים. שתי הקבוצות היו צריכות לנצח. אנחנו ניצחנו בדקות האחרונות. היה נציג של ויצמן-יער, היה נציג של איגוד השופטים, שי אוסידון, מי שמרגיש מאויים היה יכול לפנות לאחד מאלה, אפשר לפנות למשטרה. אנחנו מדינת חוק. במקום ללחוץ ידיים בגלל הפסד הם מתחילים לבוא בטענות. במקום להגיד כל הכבוד בספורטיביות הם מתעסקים בשטויות".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */