יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:58

שחר פאר עלתה לסיבוב השני בטורניר מרוקו

הישראלית גברה 7:5, 3:6 ו-5:7 על ריבריקובה ובשמינית מחכה לה יוהנסון. ניצחונות גם לקוזנצובה וצ'טקובסקה. שטוטגרט: סטוסר וקרבר בסיבוב ה-2

|
פאר. ניצחה בסיומו של משחק הפכפך (רויטרס)
פאר. ניצחה בסיומו של משחק הפכפך (רויטרס)

שחר פאר עלתה הערב (שלישי) לסיבוב השני בטורניר פס במרוקו כשניצחה לאחר מאבק דרמטי בן שעתיים ו-50 דקות את הסלובקית, מגדלנה ריבריקובה, 90 בעולם, 7:5, 3:6 ו-5:7. הישראלית המדורגת 54 בעולם, שמטה שלוש נקודות משחק במערכה השלישית, אבל אי היציבות של שתי השחקניות איפשרה לה הזדמנות חוזרת, שנוצלה.

המשחק כולו אופיין באחוזים נמוכים מאוד של הגשה ראשונה ושבירות רבות של ההגשה כאשר כמעט כל המשחקונים היו צמודים, בסופו של דבר פאר השיגה שבירה שמינית במשחק לעומת שבע של יריבתה ולמרות שעלתה כפייבוריטית למשחק והסתבכה בו, פאר תוכל לקחת מהמשחק הזה, שלאחר כמה הפסדים במשחקים צמודים מהסוג הזה, היא הצליחה הפעם לנצח. בשמינית הגמר תשחק פאר מול מתילדה יוהנסון מצרפת, המדורגת 108 בעולם.

ריבריקובה פתחה עם שבירה את המערכה הראשונה ועלתה ל-0:2, פאר הצליחה לשבור בחזרה ל-2:2, אך נשברה מיד שוב והסלובקית עלתה ל-2:4 ו-3:5, אבל כשהגישה למערכה , פאר הצליחה לשבור בחזרה ל-5:5 ושוב רק כדי להישבר מייד ל-5:6. במשחקון הבא היו לפאר ארבע נקודות שבירה כדי לקחת את המערכה לשובר שוויון אך הישראלית כשלה בכולן, וריבריקובה זכתה אחרי יותר משעה במערכה הראשונה עם 5:7.

במערכה השנייה היתה זו פאר שפתחה טוב יותר עם שבירה ל-0:2. ריבריקובה שברה בחזרה ל-1:2, אולם פאר התעשתה מיד ושברה ל-1:3, ומכאן ואילך השתיים שמרו על ההגשות ופאר הגדילה לעשות כששמרה על ההגשות כשהגישה למערכה אותה סיימה עם אייס ו-3:6.

המערכה השלישית הייתה דרמטית. לאחר חמש שבירות רצופות של ההגשה, פאר שמרה ל-2:4, עלתה ל-3:5 ו-0:40 עם שלוש נקודות משחק מול ההגשה של הסלובקית, אבל אז באופן לא יאומן, פאר איבדה את כולן בזו אחר זו וריבריקובה עם המומנטום שברה בחזרה ל-5:5. השתיים המשיכו לשמור על אי יציבות כשפאר הפעם מצליחה להתאושש ולשבור ל-5:6. הישראלית קיבלה הזדמנות שנייה להגיש למשחק והפעם עמדה במשימה לאחר שעתיים ו-50 דקות של משחק מורט עצבים על החימר האדום במרוקו.

שחר פאר. העיקר הנצחון (GettyImages)
שחר פאר. העיקר הנצחון (GettyImages)
 

במשחקים אחרים בטורניר גברה סבטלנה קוזנצובה, המדורגת 2, חניכתו של עמוס מנסדורף על אלני דנילידו מיוון 1:6 ו-5:7. פטרה צ'טקובסקה, המדורגת 3 מצ'כייה ניצחה 4:6 ו-2:6 את מלינדה צ'ינק מהונגריה.

שטוטגרט: נצחונות לקרבר, גרגאס וברטולי
בטורניר המרכזי לנשים השבוע, בשטוטגרט, הצליחה אלופת הטורניר מ-2011, יוליה גרגאס מגרמניה לשרוד את הסיבוב הראשון עם 7:5, 3:6 ו-4:6 על אנסטסיה פאבלוצ'ינקובה מרוסייה. אנג'ליקה קרבר, אולי הטניסאית הגרמניה הטובה כיום בסבב, גברה 3:6 ו-2:6 על רוברטה וינצי מאיטליה. המדורגת חמישית, סמנתה סטוסר מאוסטרליה הביסה את שוואי פנג מסין 2:6 ו-2:6. מריון ברטולי (7) גברה 3:6 ו-2:6 אל איבט בנשובה מצ'כיה.

ברטולי. בסיבוב הבא (רויטרס)
ברטולי. בסיבוב הבא (רויטרס)
 

 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */