יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:52

נס ציונה הדיחה את עפולה ותפגוש את הפועל ת"א

לאומית: נדב זילברשטיין ושחקניו ניצחו 65:78 והשלימו 1:2 בדרך לחצי הגמר, טל קרפלס הצטיין עם 20. תחתון: ניצחונות לקריית אתא וליקנעם/מגידו

|
שחקני נס ציונה חוגגים (משה חרמון)
שחקני נס ציונה חוגגים (משה חרמון)

הפועל נס ציונה עלתה הערב (שני) לחצי גמר פלייאוף הליגה הלאומית שם תפגוש את הפועל תל אביב לאחר שניצחה במשחק השלישי והמכריע את הפועל עפולה 65:78.

הפתיחה היתה שייכת לחניכיו של נדב זילברשטיין שעלו בטירוף וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 12:22. גם במחצית השנייה האורחים מהצפון התקשו להתמודד עם טל קרפלס וגייב בלייר שהורידו את חבריהם למחצית ביתרון מבטיח של 30:46.

ברבע השלישי היה נראה כי חניכיו של ראובן מלול חוזרים לתמונת המשחק לאחר שצימצמו את הפער לשמונה נקודות בלבד, דקה וחצי לסיום הרבע. למרות ההתאוששות גם בסיום רבע זה, נס ציונה סיימה ביתרון 46:91.

הרבע האחרון אמנם היה המותח ביותר מכל הרבעים (16:17 לנס ציונה), אך בסיום המשחק חניכיו של זילברשטיין ניצחו ועלו לחצי הגמר שיערך ביום חמישי מול חניכיו של ארז אדלשטיין.

בלטו בשורות נס ציונה: טל קרפלס 20 נקודות, גייב בלייר 15, דורי אסף 12. בלטו בשורות עפולה: רוי בוקר 13 נקודות, גרג טודניק 12 ו-21 ריבאונדים, יוני דרעי 12.

טל קרפלס וגל איתן. ייפגשו שוב בחצי הגמר (משה חרמון)
טל קרפלס וגל איתן. ייפגשו שוב בחצי הגמר (משה חרמון)
 

בשני משחקים נוספים שנערכו במסגרת הפלייאוף התחתון ניצחו הקבוצות הביתיות: אליצור קריית אתא גברה על עירוני נהריה 80:85 והפועל יקנעם/מגידו ניצחה את הפועל לב השרון 71:78.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */