יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:54

מכבי ת"א הביסה 22:38 את מכבי קריית מוצקין

כדוריד: הצהובים נעלו את העונה הסדירה ויפגשו את רמה"ש בפלייאוף. אס"א ת"א תפגוש את רחובות, מכבי ראשל"צ נגד מוצקין והפועל ראשל"צ מול הרצליה

|
שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א חוגגים ניצחון (משה חרמון)

מכבי תל אביב הביסה הערב (שני) את מכבי קריית מוצקין, 22:38, במשחק האחרון במסגרת העונה הסדירה של ליגת ווינר בכדוריד.

כבשו למנצחים: נובאק בוסקוביץ' היה הבולט עם 9 שערים, אודי סידנר וטל בלכר הוסיפו 4 כ"א, נמרוד כהן, ורנר סטרידום ומילוש מיטרוביץ' 3 כ"א, רנן לנדסמן, אוריאן ליפץ, טל אהרונוביץ', רוני גבאי ועומר דבדה 2 כ"א, ליעד אשכנזי ואור גבאי 1 כ"א. 
 
"חבל שלא הצגנו את היכולת הזו בשבת מול היוונים בחצי גמר גביע אירופה, אבל אני אומר בפה מלא - שבכושר ובצורה הזו - יהיה טוב. יהיה קשה ביוון, אבל אנחנו  באים למחוק את פער 3 השערים ובהחלט יכולים לעבור אותם ולעשות היסטוריה עם גמר אירופי", הבהיר יו"ר מכבי ת"א, אייל פרוילינגר.

כעת ברורות כל 4 סדרות רבע גמר הפליאוף העליון, שייפתחו ביום שישי: אס"א ת"א, שסיימה ראשונה, תפגוש את עירוני רחובות השמינית. מכבי ראשל"צ השנייה את קרית מוצקין (7); מכבי ת"א (3) את א.ס רמה"ש (6), ומחזיקת הגביע הפועל ראשל"צ (4) את בני הרצליה (5).

גם משחקי הבית התחתון על ההישארות ייפתחו ביום שישי, בשיטת 3 מחזורים עם נקודות שנגררות מהליגה הסדירה. א.כ נס ציונה (מקום 10, 13 נק') תארח את הפועל אשדוד (מקום 11, 10 נק'), וא.ס סביון (מקום 9, 14 נק') תארח את מ.כ חולון (מקום אחרון עם 9 נק'). שתי האחרונות ינשרו אוטומטית לליגה הלאומית. שתי הראשונות בבית ההישרדות ילכו למשחקי מבחן מול שתי הפתח-תקוואיות, הפועל ומכבי, שסיימו במקומות 4-3 בליגה הלאומית.

יואב נאמן. האלופה מחכה לקריית מוצקין (משה חרמון)
יואב נאמן. האלופה מחכה לקריית מוצקין (משה חרמון)
 

למעשה, הקבוצה היחידה שלא תפתח את הפליאוף ביום שישי היא מכבי ת"א, שתצא למשחק הגומלין מול דיומידיס ביוון (לאחר ההפסד בשבת 29:26), במסגרת חצי גמר גביע האתגר האירופי. מכבי ת"א תקיים את המשחק הראשון  מול רמה"ש ביום רביעי הבא (המועד בו יתקיים המשחק השני ביתר 3 סדרות רבע הגמר). הצהובים יתארחו ברמה"ש בשישי, ואם באחת הסדרות יהיה צורך במשחק שלישי ומכריע הוא יתקיים ביום ראשון (6 במאי).

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */