יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:35

"בפולין אזלו הכרטיסים, באוקראינה נותרו 50 אלף"

האחראי על נושא הכרטיסים ליורו מטעם אופ"א, פדרו קוריה, מרגיע את אלו שבכל זאת רוצים להגיע לאליפות בקיץ: "המטרה היא למכור לפחות 95 אחוז"

|
חשיפת עיצוב הכרטיסים ליורו 2012 (רויטרס)
חשיפת עיצוב הכרטיסים ליורו 2012 (רויטרס)

קצת פחות מחודשיים לפני שריקת הפתיחה של אליפות אירופה 2012, היום (שני) נחשף עיצוב הכרטיסים לתחרות באצטדיון האולימפי של קייב שיארח את משחק הגמר ובאצטדיון הלאומי של וורשה שם יפתחו המשחקים ב-8 ביוני.

"בפולין אזלו כל הכרטיסים. באוקראינה עדיין יש לנו בערך 50,000 כרטיסים", כך אמר פדרו קוריה, האחראי על הכרטיסים לאליפות מטעם אופ"א והוסיף: "הביקוש בפולין לכרטיסים היה גבוה בהרבה מאשר באוקראינה".

כאשר יותר ממיליון אוהדים צפויים להגיע לשתי המדינות, אוקראינה גילתה במהלך ההכנות לטורניר בעיות לוגיסטיות חמורות שהדירו שינה אצל קברניטי אופ"א שהאשימו את המדינה בכך שהיא רואה בתיירים שצפויים להגיע, כדרך מהירה להרוויח המון כסף.

בשל כך לא מעט מלונות במדינה העלו את תעריפו הלינה בעשרות אחוזים, דבר הגרר תגובה קשה מנשיא אופ"א מישל פלאטיני שביקר במילים כגון: "בנדיטים ורמאים" את המלונות.

פלאטיני (אלעד ירקון)
פלאטיני. ביקר בחריפות את המלונות באוקראינה (אלעד ירקון)
 

בתוך כך, קוריה התייחס ליעדי של מכירת הכרטיסים והוסיף: "המטרה שלנו היא למכור 95 אחוז מהכרטיסים מכיוון שזה כמעט בלתי אפשרי להגיע ל-100 אחוז. כרגע אני סבור שמכרנו בערך 96-97 אחוז".

אלו מכם שרוצים לבלות את הקיץ הקרוב ביורו, עדיין יש לכם סיכוי להשיג כרטיסים בעיקר באוקראינה. זאת כמובן אם תסכימו לשלם את תעריפי הלינה הגבוהים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */