יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:35

רבי פירסם את סגל השחקניות הראשוני של הנבחרת

מאמן נבחרת הנשים פירסם סגל ראשוני לקראת ההכנות לאליפות אירופה שיחלו בעוד חודש. סלווין ביקשה להשתחרר, קלארק בספק, 6 זימוני בכורה

|
אלי רבי. פירסם את הסגל הראשוני (משה חרמון)
אלי רבי. פירסם את הסגל הראשוני (משה חרמון)

בחודש הבא תחל נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל להתאמן לקראת מוקדמות אליפות אירופה כשהמטרה של הנבחרת תהיה דומה לשנים האחרונות, להעפיל לאליפות. מאמן הנבחרת אלי רבי ועוזרת המאמן, דליה בושינסקי פירסמו היום את סגל השחקניות הראשוני שמונה 17 בנות. לשש שחקניות יהיה זה זימון הבכורה לסגל. מי שלא תהיה חלק מהסגל היא נעמה שפיר שמחלימה מניתוח לאחר שקרעה את הרצועה בברך.

בשלב הראשוני לא זומנה גם המתאזרחת אלישיה קלארק. יושב ראש האיגוד, אבנר קופל והמאמן אלי רבי, סיכמו עם קלארק כי במידה ולא תצליח להשיג חוזה בליגת ה -wnba, היא תהיה חלק מהסגל.

מי שלא תהיה בסגל אחרי שנים רבות שאיישה את תקן המתאזרחת היא לייני סלווין שביקשה להשתחרר מהנבחרת. מי שזומנה לסגל על המשבצת של המתאזרחת היא הסנטרית אלי הינטון ששיחקה בשנה שעברה באליצור רמלה והשנה מובילה את גליל עליון מהליגה הלאומית.

מי שעוד זכו לזימון בכורה הן: שירי פורת שנתנה עונה טובה בהפועל פ״ת, רוני בן נון קפטנית אליצור נתניה, אלואיזה כץ ממכללת בישופס, שני לוי מבנות השרון ושירה שכט ממכללת מונמארת׳.

לייני סלווין. אחרי שנים רבות היא לא בסגל (fibaeurope))
לייני סלווין. אחרי שנים רבות היא לא בסגל (fibaeurope))
 

שאר שחקניות הסגל: לירון כהן סקיו איטליה, נעמי קולודני מכבי אשדוד, שירן צעירי מכבי רמת חן, שי דורון יקטרינבורג, נעה גנור אליצור נתניה, דנה יהלומי מ.כ. הבקעה, מירב דורי מכבי אשדוד, קטיה לויצקי אליצור רמלה, קטיה אברמזון אלבה איוליה רומניה, ג'ניפר פליישר א.ס רמה"ש.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */