יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:19

גלושקוב ויופה כבר עם רגל וחצי בלונדון

צמד השחייניות האומנותיות מדורג במקום 13 בתחרות המיון לאחר התרגיל הטכני. אם יישארו בין 24 הראשונות לאחר התרגיל החופשי בשישי, יעפילו ללונדון

|
גלושקוב ויופה. קרובות ללונדון (רויטרס)
גלושקוב ויופה. קרובות ללונדון (רויטרס)

צמד השחייניות האומנותיות, אנסטסיה גלושקוב ואינה יופה עשה היום (רביעי) צעד משמעותי בדרך להשתתפות שלישית ברציפות במשחקים האולימפיים. השתיים המתחרות בתחרות המיון האולימפית בלונדון מדורגות 13 לאחר התרגיל הטכני בו השיגו 84.8 נקודות.
 
השתיים צריכות להתברג בין 24 הראשונות בתחרות כדי להבטיח את מקומן בלונדון כך שרק קטסטרופה בתרגיל החופשי שייערך ביום שישי, תמנע מהן
את השגת הכרטיס למשחקים.

כזכור, את הקריטריון הבינלאומי השיגו גלושקוב ויופה כבר באליפות העולם האחרונה כשסיימו במקום ה-14 בתרגיל הטכני. אם ישלימו את המשימה ביום שישי, משלחת השחייה בלונדון תגדל לחמישה ספורטאים שכן עד כה הבטיחו את מקומם השחיינים, גל נבו, יעקב טומרקין ונמרוד שפירא בר אור (האחרון ממתין לאישור של FINA בגלל שקבע תוצאת B אך לא אמור להיתקל בבעיות).

מאמנת הנבחרת טטיאנה צים סיפרה: "העלנו דרגת קושי ואני מאושרת מאד מהמקום הגבוה שלנו. נמשיך לשמור על ערנות מלאה לקראת יום שישי אבל לי ברור שאנחנו נשתתף באולימפיאדה בפעם השלישית ברציפות ונצעד בה עם דגל ישראל. זה חלום שהתגשם".

גלושקוב ויופה המתאמנות אצל אימה של גלושקוב, טטיאנה צים התחרו לראשונה במשחקים האולימפיים באתונה 2004 שם סיימו במקום ה-17, באולימפיאדת בייג'ין הן דורגו במקום ה-15.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */