יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:48

עסקים כרגיל: ג'וקוביץ' בשמינית גמר מונטה קרלו

הסרבי ניצח 1:6 ו-4:6 את אנדראס ספי מאיטליה, גם נדאל בשלב הבא עם 4:6 ו-3:6 על ירקו ניימינין. בלוצ'י הביס את פרר ורשם הפתעה מוקדמת

|
ג´וקוביץ´. מחכה לדולגופולוב בשלב הבא  (רויטרס)
ג´וקוביץ´. מחכה לדולגופולוב בשלב הבא (רויטרס)

שני הראשונים בעולם, נובאק ג'וקוביץ' ורפאל נדאל פתחו היום (רביעי) את עונת החימר שלהם כשניצחו ללא קושי ועלו לשמינית גמר טורניר ה"מסטרס" במונטה קרלו.

ג'וקוביץ' התחיל את העונה עם 1:6 ו-4:6 מול אנדראס ספי מאיטליה. הסרבי פתח עם 0:4 מוחץ תוך 19 דקות, ספי התאושש מעט רק במערכה השנייה, אבל לא מנע מנולה להשלים מאזן של 7 נצחונות מ-7 משחקים מול האיטלקי.

"לא שיחקתי על חימר מאז הרולאן גארוס בשנה שעברה ואני שמח מאיך ששיחקתי", אמר הראשון בעולם בסיום. בשמינית הגמר יפגוש ג'וקוביץ' את אלכסנדר דולגופולוב מאוקראינה שהיכה 11 אייסים בנצחון על ברנרד טומיץ' האוסטרלי, 2:6, 7:5 ו-1:6.

רפאל נדאל, שהפסיד שבע פעמים ברציפות לג'וקוביץ' וזכה שבע פעמים ברציפות במונטה קרלו, לא התקשה מול ירקו ניימינן הוותיק מפינלנד וניצח 4:6 ו-3:6. כל השבוע טופל נדאל בגלל ברך ימין הפצועה שגרמה לו לפרוש מחצי גמר טורניר מיאמי מול אנדי מארי.

רפאל נדאל (רויטרס)
רפאל נדאל. ניצחון מספר 40 ברציפות (רויטרס)
 

הפעם לא גילה נדאל שום סימן לכאבים והשיג נצחון 40 ברציפות בטורניר, תוך שהוא מלהיב את הקהל עם חבטות העברה כשהפיני עלה לרשת. בשמינית הגמר ישחק הספרדי מול מיכאל קוקושקין מקזחסטן שגבר על פיליפו וולנדרי מאיטליה 6:7, 6:2 ו-2:6.

ז'יל סימון מצרפת ניצח 3:6 ו-0:6 את פרדריקו גיל מפורטוגל ויפגוש בשמינית הגמר את הסרבי, ינקו טיפסרביץ שגבר 2:6 ו-3:6 על אלברט מונטאנס מספרד. צרפתי אחר, ז'וליאן בנהטו, גבר 3:6 ו-4:6 על יורגן מלצר מאוסטריה ויהיה יריבו של אנדי מארי, שכבר אתמול עלה לשמינית הגמר.

אוהדי נובאק ג´וקוביץ´ (GettyImages)
אוהדי נובאק ג´וקוביץ´ במפגן תמיכה מקורי (GettyImages)
 

המדורג 6 בטורניר, תומש ברדיך הצ'כי ניצח 6:7 ו-1:6 את מריאן צ'יליץ' הקרואטי. בסיבוב הבא יתמודד הצ'כי מול קאי נישקורי מיפן שניצח את פול הנרי מתיו הצרפתי 4:6 ו-2:6. סטניסלס וואורניקה משוויץ גבר 5:7 ו-3:6 על פאבלו אנדוז'ר הספרדי וישחק בשמינית הגמר מול ספרדי אחר, ניקולס אלמגרו שניצח את פוטיטו סטארצ'ה האיטלקי 6:7 ו-1:6.

הפתעה יחסית גדולה נרשמה כשתומס בלוצ'י מברזיל הביס את החמישי בעולם, דוד פרר מספרד 3:6 ו-2:6. בסיבוב הבא יפגוש בלוצ'י את רובין האסה מהולנד שניצח את פאביו פואניני מאיטליה 4:6 ו-4:6.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */