יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:16

גוט: הפועל ת"א הייתה אגרסיבית מדי, אפשר לנצח

מאמן עירוני ר"ג מוכן למשחק השני בסדרת רבע הגמר הערב ב-20:30 ומקווה להשיג שוויון בסדרה. יבנה בעמק יזרעאל ובאר יעקב בהוד השרון יקוו לעלות לחצי

|
דני גוט. אפשר להפתיע את הפועל ת
דני גוט. אפשר להפתיע את הפועל ת"א (יוסי ציפקיס)

המשחק השני בסדרות הפלייאוף של הליגה הלאומית ישוחק הערב (חמישי, 20:30) ובמוקד כמובן יהיה המשחק בו תארח עירוני רמת גן את הפועל ת"א כשלאדומים יתרון 0:1 בסדרה.

מכבי הוד השרון תשחק מול מכבי באר יעקב והפועל טבעון/עמק יזרעאל תארח את אליצור יבנה. המשחק האחרון במסגרת סדרת הפלייאוף בין הפועל עפולה להפועל נס ציונה ישוחק ביום שישי. אל משחק מספר שתיים יגיעו כל האורחות עם יתרון של 0:1 בסדרה לאחר שניצחו בביתן.

הפועל ת"א שניצחה במשחק הראשון בהדר יוסף 60:85 את רמת גן, תנסה לסיים את הסיפור בשני משחקים ולא להיגרר למשחק שלישי.

מאמן עירוני רמת גן, דני גוט, התייחס למשחק הקודם בו נכנעו חניכיו 85:60ואמר: " לא שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו, היו לנו אחוזים נוראים ואני בטוח שנעשה עבודה יותר טובה. אחרי שראיתי חמש פעמים את הווידאו של המשחק, אני יכול להגיד שהפועל הייתה יותר מדי אגרסיבית ויש גבול עד כמה אפשר להיות אגרסיביים".

עמית תמיר ורודני ווב. גוט מקווה למשחק טוב יותר שלהם (יוסי ציפקיס)
עמית תמיר ורודני ווב. גוט מקווה למשחק טוב יותר שלהם (יוסי ציפקיס)
 

גוט המשיך: "אני לא מסתכל על שחקן מסויים שלהם, במשחק האחרון קלי ומתן נאור היו מעל כולם, אבל הפועל לא קבוצה של שחקן אחד, כולם טובים. הרבה שחקנים שלנו לא היו ביום טוב וחלק מזה קרה בגלל הפועל". לגבי המשחק הקרוב אמר המאמן: "אני מאמין שכן נוכל לנצח, אני מאמין ביכולת של כל שחקן שלי ואני מאמין ברצון שלהם להיות הכי טובים".

מתן נאור (יוסי ציפקיס)
מתן נאור. גוט: "הפועל לא קבוצה של שחקן אחד" (יוסי ציפקיס)
 

במשחקים הנוספים תצא אליצור יבנה שניצחה 88:105 את עמק יזרעאל במשחק הראשון לקריית טבעון על מנת לחזור עם ניצחון שכבר הושג שם העונה במסגרת הליגה הסדירה, אז יבנה ניצחה 81:87. גם באר יעקב עם עדיפות בסדרה לאחר שניצחה את המשחק הראשון מול הוד השרון 90:111 ותקווה להשלים 0:2 בדרך לחצי הגמר.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */