יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:25

רפאלוב: ציפיתי שיותר אנשים יגיעו למחאה

הערב בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם קשר ברוז' לפניו משחק העונה בבלגיה. יוסי שבחון: "איפה הקהל של הפועל ב"ש היה כל העונה?"

|
שרון פרי ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
שרון פרי ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

שרון פרי ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל (102.5FM ,89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

מגמאדוב: לא חזרתי מפרישה, בעיה שלא מצאו לי מחליף
הערב בתוכנית עסקנו במכבי פתח תקווה, שלמרות שעונש הפחתת שלוש הנקודות שספגה נדחה לעונה הבאה, היא עדיין מתחת לקו האדום, זאת בעקבות ההפסד 1:0 להפועל באר שבע במשחק תחתית גורלי. דיברנו עם בלם ועוזר מאמן הקבוצה, מוראד מגמאדוב

מוראד מגמאדוב. במכבי פ&qout;ת לא מצאו לו מחליף (משה חרמון)
מוראד מגמאדוב. במכבי פ"ת לא מצאו לו מחליף (משה חרמון)
 

"כבר פרשתי מכדורגל ולא בדיוק החזירו אותי, זה היה ניסיון לחזור. אני לא חזרתי ואני לא מתכוון לחזור לשחק, אני פה הרבה זמן ומשהו התעורר לי בפנים שהייתי צריך לעשות, הייתי חייב לתרום איכשהו. זה מצב גרוע שהקבוצה הזו תרד ליגה, הייתי מרגיש לא נוח עם זה שהיה לי צ'אנס לעשות משהו ולא עשיתי, עכשיו אני רגוע כי לפחות ניסיתי".

"הקבוצה נראית כבויה, אבל כל עוד יש צ'אנס תיאורטי אסור להרים ידיים וצריך להמשיך. היה פה שלד מסוים שעזב, ולא הצלחנו להכין חילוף לשחקנים האלה ובגלל זה הסתבכנו. אנחנו קיבלנו השנה משהו כמו 55 גולים, גם בתקופות פחות טובות לא היה דברים כאלה. זה שמוראד פרש ולא מצאו לו מחליף זו בעיה".

מגמאדוב מול שבחון (משה חרמון)
מגמאדוב מול שבחון. "הייתי חייב לתרום את חלקי" (משה חרמון)
 

"דווקא הייתה אווירה טובה במשחק, אוהדים באו לעודד את הקבוצה שלהם ואני נהניתי לשחק מול קהל, היה כיף להשתתף במשחק הזה. אף אחד לא יודע מה יהיה בדרבי, זו כנראה ההזדמנות האחרונה. לא הספקנו להתרגל לאיצטדיון החדש ואולי זה גם היה חלק מהבעיה".

שבחון: איפה הקהל של הפועל ב"ש כל העונה?
היינו גם עם הצד המנצח, של באר שבע. האדומים מבירת הנגב עדיין לא הבטיחו את הישארותם בליגה, ונותרו להם עוד ארבעה מחזורים בשביל להשלים את המשימה ולשרוד עוד עונה בליגת העל. דיברנו עם קשר הקבוצה וכובש שער הניצחון, יוסי שבחון.

קיסו ובוזוביץ´ חוגגים (משה חרמון)
שחקני הפועל ב"ש חוגגים את הניצחון החשוב (משה חרמון)
 

"השגנו ניצחון מאוד חשוב מול מכבי פ"ת, עשינו צעד משמעותי, אנחנו תלויים בעצמנו עכשיו כשאנחנו לפניהם בטבלה. הייתה תכונה מאוד גדולה לקראת המשחק, אני לא זוכר הרבה שנים דבר כזה, האווירה במגרש הייתה מדהימה, אבל אני לא יודע איפה היה הקהל הזה כל העונה, אנחנו עם עוד עשר נקודות בטבלה עם הקהל הזה, איפה הוא היה?".

"זה יהיה עצוב מאוד אם נרד אבל אנחנו מאמינים שאפשר להישאר, אם נפסיד את ההישארות זה יהיה אך ורק בגללנו, המשחקים הבאים הם מול קבוצות ברמה שלנו. הייתה מעין רוח גבית מכולם שננצח, אבל ידענו שזה לא ינצח לנו את המשחק, אלא רק ההקרבה והרצון. לא זוכר משחק שהייתי בו במתח כמו לפני אתמול (שני), גם בשבת הקרובה שיש משחק לא פחות חשוב לא יהיה מתח כזה".

שחקני ב&qout;ש חוגגים עם שבחון (משה חרמון)
שבחון חוגג. "אני בהחלט מרגיש פספוס" (משה חרמון)
 

"אין ספק שהמשפט "פספסתי את הקריירה" מרחף כל הזמן מעליי, זה משהו שאני לומד לחיות איתו, אני כל הזמן מרגיש סוג של החמצה, אני מסתכל על השנים אחורה - מה אני הייתי אשם, מה הסביבה הייתה אשמה, האמנתי בעצמי כל הזמן וחשבתי שאני יכול להגיע הרבה יותר רחוק, אבל אם אני אתעסק בזה אז אני לא אוכל לעשות כלום. אני מאמין שנישאר בליגה, הנחת הזאת של לסיים משחק עם ניצחון ועם שער זה משהו ששום כסף לא יכול לקנות".

רפאלוב: ציפיתי שיגיעו יותר אנשים למחאה בהתאחדות
דיברנו גם עם קשר קלאב ברוז' הבלגית, ליאור רפאלוב, לקראת משחק העונה של קבוצתו מול אנדרלכט ביום ראשון.

"חוץ מהפציעה הכול נהדר, האליפות קרובה אבל יש לנו עוד תשעה משחקים קשים מאוד. אנחנו מקום שני נקודה מאנדרלכט במקום הראשון וביום ראשון יש לנו אותם בבית, אני מקווה שאחמיץ רק את המשחק הקרוב, אני עושה הכול כדי לשחק ביום ראשון ומקווה שאצליח ביחד עם העזרה של הדוקטור להיות כשיר".

"אני מאוד מרוצה מהשנה הראשונה שלי בבלגיה, כמובן שיש לי עוד מטרות ואני צריך להשתפר מהרבה בחינות. קראו לתינוק על שמי? הייתי מאוד מופתע ומאוד התרגשתי, פתאום חיכה לי זוג עם תינוק וזה היה ממש מרגש. אני מעורב במה שקורה בארץ, אבל ציפיתי שיותר אנשים יגיעו למחאה שהייתה בהתאחדות, אבל זה רחוק ממני ואני לא כל כך בקיא בכל הפרטים כדי לדעת אם העונש טוב או לא".

רפאלוב יחד עם גרשון. משחק העונה לקראתו  (צילום מסך)
רפאלוב יחד עם גרשון. משחק העונה לקראתו (צילום מסך)
 

"כולם רואים שהשנה הרמה בליגה בארץ מאוד ירודה, אנשים פשוט הפסיקו לראות את המשחקים. באמת צריך למגר את האלימות מהספורט. למה בנאדם שיורד לדשא לא נכנס לכלא? זו עבירה פלילית. יש לי חוזה לעוד שלוש שנים בקלאב ברוז' וכמובן שיש שאיפות להתקדם, אבל אני באמת מרוצה מהמקום שהגעתי אליו. האלופה השנה מגיעה אוטומטית לליגת האלופות ככה שזה מאוד חשוב. אנדרלכט קבוצה מעולה עם שחקנים מעולים, אבל למשחקי בית יש משמעות גדולה ונצטרך לתת את המקסימום ביום ראשון כי אנחנו בעוד שלושה שבועות נגדם בחוץ".

צפריר: להפועל פ"ת יש את הצרות שלה
הפועל פתח תקווה ירדה באופן רשמי לליגה הלאומית. המלאבסים, שהחלו את העונה במינוס תשע נקודות, יפגשו במחזור הקרוב את מכבי פתח תקווה לדרבי של העיר, והם ינסו לעשות הכל כדי לצרף את היריבה יחד איתם לליגה השנייה. דיברנו עם מנכ"ל הקבוצה, אפי צפריר.

"להפועל פ"ת יש את הצרות שלה, המאבקים המשפטיים על תשע הנקודות נגמרו לפני חודש, מה שקרה בימים האחרונים הוא חמור מאוד. הכדורגל הישראלי מנוהל בכמה שנים האחרונות שאני מעורב פה, אני יכול לראות שהתקציבים גדלו, כשדיברו על שיטת הקיזוז מבחינת רייטינג זה הביא קהל אז ביטלו את זה בגלל דברים אחרים". 

שחקני פ&qout;ת מאוכזבים. לפניהם הדרבי (שי לוי)
שחקני פ"ת מאוכזבים. לפניהם הדרבי (שי לוי)
 

"הפועל פ"ת לא מכרה כזו כמות של כרטיסים כבר עשר שנים. הבאנו 5,000 כמעט 6,000 אוהדים למשחק מול ראשל"צ, אין דברים כאלה בשום מקום בליגה. בית הדין לא צריך לשבת בהתאחדות לכדורגל. מומי זעפרן יכול להגיע, אלי מחפוד הוא תמיד קונזצנזוס בפ"ת, הולכת להיות שנה מאוד קשה ונקווה שיהיה בסדר".

דיברנו גם עם הבעלים של הפועל ראשל"צ, רביב ספיר: "יש לנו משחק חשוב בשבת, למרות שהמצב שלנו גרוע מאוד ואומנם יש מצב תיאורטי שנישאר, היינו לא פחות טובים מקבוצות שנאבקות איתנו, אבל לא השגנו את הנקודות. לא הייתה טעות לשחרר את ניסן יחזקאל ואני מקווה שלמרות הכול נשרוד בליגה".

ריאל מדריד תתארח אצל באיירן במינכן ב-21:45 במסגרת המשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות. הבלאנקוס יודעים שתוצאת תיקו טובה להם, מאחר שמשחק הגומלין ייערך בסנטיאגו ברנבאו. הבווארים חייבים להשיג תוצאה טובה אם ברצונם להעפיל לגמר שייערך באליאנץ ארנה.

כמו בכל תוכנית, גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, דיווחי התנועה, הגליצ'ים והשמענו למאזינים הרבה מוזיקה טובה.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */