יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:47

סדרת הגמר בחמישי, דגן: טוב לשבור את ההגמוניה

מכבי אשדוד ואליצור רמלה ייאבקו על האליפות, עדן ענבר: "מקווה שתהיה סדרה טובה". מירב דורי: "זה תלוי בנו". מיכל אפשטיין: "המטרה שלנו לזכות"

|
דורי, דגן, בריקמן, ענבר ואפשטיין (יניב גונן)
דורי, דגן, בריקמן, ענבר ואפשטיין (יניב גונן)

רגע לפני שסדרת גמר הפלייאוף יוצאת לדרך, התכנסו היום (שלישי) שתי הקבוצות, מכבי אשדוד ואליצור רמלה, למסיבת עיתונאים חגיגית ומשותפת. המשחק הראשון יתקיים ביום חמישי הקרוב ב-20:30 ובו אשדוד, שסיימה במקום הראשון בליגה הסדירה וזכתה ביתרון הביתיות, תארח את המשחק.

מאמן רמלה, עדן ענבר, אמר: "אני מברך את המנהלת על הרצון הטוב והתוצאות. אני מקווה שתהיה סדרת גמר טובה שתעשה שירות טוב לכדורסל הנשים ושהקבוצה הטובה תנצח. היה שלב בחצי הגמר שאיבדנו את הביטחון וזה משהו שנרכש מחדש".

מאמן אשדוד, עדני דגן: "בשלב מסויים בעונה אנשים הספידו את רמלה, אבל נכון לרגע זה רמלה היא עדיין האלופה המכהנת. אנחנו לא שוכחים את זה לרגע. יהיה נהדר לכדורסל הנשים אם רמלה לא תיקח שוב אליפות וההגמוניה של רמלה ורמת השרון תישבר".

"אנחנו קבוצה חדשה מהפריפריה ואם אנחנו נעשה את זה זה יהיה טוב לכדורסל הנשים. מעבר לזה בשביל לעשות את זה צריך לעבור את רמלה. זאת קבוצה עם מסורת, ניסיון, שחקניות וצוות מקצועי טוב. עבדנו כל העונה להגיע למעמד הזה".

דגן: יהיה נחמד אם ההגמוניה תישבר

מירב דורי מאשדוד הוסיפה: "עבדנו קשה כדי להגיע לרגע הזה. אני מקווה שנצליח להתגבר על הקושי הזה שלא שיחקנו תקופה אחרי סדרת חצי הגמר, אני מקווה שיגיע הרבה קהל, זה חשוב לנו. מי שתבוא בלי לחץ תצליח. אני מקווה שנביא את היכולת שלנו לידי ביטוי, מאמינה שזה תלוי בנו".

עדני דגן (יניב גונן)
עדני דגן. "לא שוכחים שרמלה אלופה" (יניב גונן)
 

שחקנית רמלה, מיכל אפשטיין: "המטרה של רמלה היא לזכות בתארים וזאת תהיה המטרה בסדרה הזאת. מנגד עומדת קבוצה מצויינת שהוכיחה את עצמה לאורך כל העונה".

מירב דורי (יניב גונן)
מירב דורי. "זה תלוי בנו" (יניב גונן)
 

יושב ראש המנהלת, גדעון בריקמן, אמר לקראת הסדרה: "המנהלת הוקמה רק לפני חצי שנה. התחלנו בתור ברווז צולע בגלל השביתה. השידורים הישירים גרמו לשדרוג הליגה".

דורי, דגן, בריקמן, ענבר ואפשטיין (יניב גונן)
דורי, דגן, בריקמן, ענבר ואפשטיין עם הצלחת (יניב גונן)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */