יום ראשון, 06.04.2025 שעה 18:04
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6629-6629מכבי ת"א1
6121-5528הפועל ב"ש2
5135-5928מכבי חיפה3
5037-5228בית"ר ירושלים4
4136-3928הפועל חיפה5
3743-3929מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3737-3929הפועל ירושלים1
3743-2929עירוני ק"ש2
3538-3129מכבי בני ריינה3
3046-2829מכבי פ"ת4
2839-2228עירוני טבריה5
2642-2228בני סכנין6
2450-3728מ.ס אשדוד7
2146-2428הפועל חדרה8

פישביין: נקפיא ההסכם השיווקי עם ההתאחדות

שרת הספורט, לימור לבנת, ויו"ר הטוטו-ווינר מתקיפים. פישביין: "בינואר אנו יכולים לצאת מההסכם". השרה: "יו"ר התאחדות צריך להיות אישיות לא תלויה"

|
לימור לבנת וצחי פישביין. תוקפים (חגי ניזרי)
לימור לבנת וצחי פישביין. תוקפים (חגי ניזרי)

בעקבות האירועים האלימים האחרונים בכדורגל הישראלי ועל רקע החלטת בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בעניין העונש של מכבי פתח תקווה שנדחה, החליטה היום (שלישי) שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, לערוך מסיבת עיתונאים יחד עם יו"ר הטוטו-ווינר, צחי פישביין כשהכותרת הגדולה מגיעה מכיוון הטוטו-ווינר שמאיים להקפיא את ההסכם עם ההתאחדות כשהמשמעות: פחות כסף לכדורגל ופחות כסף לקבוצות.

במהלך האירוע לבנת אמרה: "אף אחד לא ציפה שאירוע האלימות הבא יבוא דווקא בקרב שחקני כדורגל על המגרש. כל המקרים האחרונים גורמים לחוסר אמון בקרב האוהדים, שמרגישים מרומים. הקהל מתרחק אט אט מהמגרשים וניתן לראות ירידה במספר הצופים. לצערי כשרת הספורט סמכויותיי מוגבלות. אחרי ההחלטה אמרתי שפסיקת בית הדין תשלח מסר הפוך, מסר של אלימות, אני לא חוזרת בי, ההחלטה אומללה".

השרה הוסיפה: "כל התערבות של המדינה מביאה לסילוק כמעט אוטומטי מהפעלים הבינלאומיים. אני לא קובעת מי יהיה יו"ר ההתאחדות והחברים וכמובן שאני לא יכולה לפרק את ההתאחדות. מה שאני מתכוונת לעשות זה לא לעמוד בצד. לצערי ישנם שיקולים זרים שמשפיעים על פעילות התקינה של הכדורגל. אני אשתמש בכל הכלים שעומדים ברשותי למרות שהם מוגבלים, לעשות סדר בענף הכדורגל".

על השאלה האם בכוונתה להחזיר שוטרים למגרשים ענתה לבנת: "עברו שנתיים שלמות מאז שהם הוצאו ואני בטוחה שזה העת לבחון את שקרה בשנתיים האחרונות. החלטתי על הקמת ועדה בראשו של דוד צור (מפקד מחוז ת"א לשעבר) לבדיקת הנושא והוועדה תגיש בתוך 90 ימים את מסקנותיה".

"הכל החל בפרשת הכדור המרכזי, המשיך בשרשרת אירועים אלימים העונה, מעורבות של גופים עבריינים בקבוצות וכמובן המקרה האחרון של ההחלטה השנויה במחלוקת של בית הדין. אני שומעת בכל פינה אנשים שקוראים לי לפרק את ההתאחדות אבל לא אני זו שיכולה לעשות את זה. בנוסף, פניתי במכתב לכל חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל בו אני ממליצה להם להתייחס לדו"ח סטרשנוב משנת 2002. הדו"ח יושם ברובו אבל סעיף המדבר על כך שיו"ר ההתאחדות לכדורגל יהיה אישיות ציבורית עצמאית בלתי תלויה במרכזי הספורט או בקבוצות כדורגל".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
ברקוביץ': המחאה תתעצם מיום ליום

יו"ר טוטו ווינר, צחי פישביין, הטיל פצצה באומרו: "אנחנו משקיעים כספים רבים בכדורגל ויש לנו זכות לומר מילה בנוגע לאירועים האחרונים. אני מתכוון להגיע לאישור דירקטוריון הטוטו על הקפאת ההסכם השיווקי עם ההתאחדות לכדורגל. ההחלטה לא תיושם השנה אלא רק מהשנה הבאה. האחריות מוטלת על כל אחד, ישנם גורמים רבים שצריכים לקחת אחריות כדי להחזיר את הענף למקומו הפופלארי והאהוב ביותר, אנחנו נמצאים על סף תהום".

פישביין הוסיף: "המצב אליו הגענו הוא מבחינתי מצב של הגיעו מים עד נפש. אי אפשר להשלים עם המצב הנוכחי. אנחנו לא יכולים להתערב בהחלטות בית הדין אבל צריך לבדוק שהצדק ייראה והחלטות בית הדין ייושמו באופן שווה לכל הקבוצות. תמוה שכל אוהדי הקבוצות בארץ חושבים שההחלטה לא נכונה. להתאחדות יש זמן, חשוב לציין שהסנקציה הזאת לא מיידית. הזוי שיש כל כך הרבה משחקים ללא קהל, אלה עונשים הזויים ואני מקווה שמהשפל הזה אנחנו נצמח לעשות כדורגל טוב יותר למדינת ישראל". יש לציין שפישביין לא שיתף את ההתאחדות בדבריו, אלא אמר אותם קודם לתקשורת.

לימור לבנת (חגי ניזרי)
לימור לבנת: "אני לא יכולה לפרק את ההתאחדות" (חגי ניזרי)
 

ההתאחדות: "איננו הסמכות המרכזית למיגור האלימות"
דוברת ההתאחדות לכדורגל, מיכל גרונדלנד, מסרה בתגובה: "להתאחדות לכדורגל בישראל אין כל כוונה לפעול על-פי אמוציות, פופוליזם או לחץ תקשורתי. כל ההחלטות המתקבלות בהתאחדות לכדורגל בישראל מתקבלות בכובד ראש ובשיקול דעת, ואך ורק לטובת הכדורגל הישראלי. אנחנו מעודדים מכך ששרת הספורט ויו"ר הטוטו-ווינר מגלים מעורבות ורצון עז למגר את האלימות בכדורגל הישראלי. חשוב לציין, ההתאחדות אינה הסמכות המרכזית למיגור האלימות".

"הכוח המרכזי נתון בידי המדינה – קרי המשטרה ובתי המשפט. אנו ממשיכים בקריאתנו גם לשרת הספורט לפעול למינוי שופט ספורט מיוחד שידון אך ורק בעניינים הנוגעים לאלימות בספורט הישראלי. המצב כיום בו שופט בבית משפט שדן במשפטי רצח, אונס או גניבה ומתפנה לאחר מכן לדון באוהד שהתפרע במגרש, באופן טבעי מונע מתן עונש קשה כלפי אותו אוהד".

לימור לבנת וצחי פישביין- יו&qout;ר טוטו ווינר (חגי ניזרי)
לימור לבנת וצחי פישביין אומרים את דבריהם (חגי ניזרי)
 

"לא ניתן להרתיע באמת ולמגר כליל את האלימות כאשר אוהד שמאיים ברצח מורחק לשלושה שבועות ממגרשי הכדורגל. אנו בהתאחדות לכדורגל קוראים לשרת ספורט וליו"ר הטוטו-ווינר להפעיל את כל כובד משקלם והשפעתם כדי לסייע לנו בפעולות אלו"

לכתבה זו התפרסמו 243 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 243 תגובות ב-161 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
161
מישהו18/04/2012 09:07
השב   •  00
160
יגאל18/04/2012 08:27
נו באמת. השרה הזו קשקשנית ומחפשת רק פרסום. אין לי אהבה ללוזון. אבל בחייאת ראבק. פחות דיבוריםיותר מעשים. באלימות צריך לטפל נקודתי. כל קללה כל אלימות כלשהי לכלא ואיהגעה למגרשי כדורגל לתקופות ממושכות. אם רוצים למגר אלימות תוך חצי שנה אין אלימות והמגרשים מפוצצים
השב   •  00
159
לואי;18/04/2012 07:30
הכל לטובה רק שהיו צריכים אם כבר לעונה הבאה להגדיל ל5 נקודות תעונש ככה שיתחילו בלאומית מינוס 5 וישארו שם
השב   •  00
158
ישראל18/04/2012 06:14
השרה ידעה שמר לוזון לא יישם את מלוא מסקנות מבקר המדינה והשופט שטרסנוב ולמרות זאת היא עד עתה לא אמרה את שאמרה כעת ?.
השב   •  00
157
יאיר18/04/2012 05:53
השב   •  00
156
שלומי18/04/2012 05:42
סוף סוף מישהו מתחיל להבין שהשחיתות חדרה גם לספורט בארץ
השב   •  00
155
מישו18/04/2012 01:57
שאלימות באה מתוך מכבי פ״ת ולא מהקהל
השב   •  00
154
ירון18/04/2012 00:47
לא יאומן אבי לא רוצים אותך בתור יושב ראש לא רק אוהדי הכדורגל כל המדינה נגדנו ורוצים שנרד ליגה תתפטר וזהו אם לא רוצים אותי בעבודה תוך דקה אני עוזב וגם עמוס נמאס ממך במכבי תעזבו אותנו בשקט איזה חסרי כבוד אתם
השב   •  20
153
אופק17/04/2012 23:48
לוזון תתפטר כי חטיב הוא חבר
השב   •  10
152
ש ש יא רשע17/04/2012 23:06
דיון חוזר התאחדות רקובה
השב   •  10
151
רמי17/04/2012 22:08
השב   •  30
150
אמיר17/04/2012 21:51
בעוד יום יומים הכל ישכח כרגיל יחזרו להשמיץ ולשנוא אחד את השני הפועל את מכבי ולהפך בית"ר את כולם ולהפך רק דבר אחד כן יהיה שינוי רמת הכדורגל שתיהיה גרועה יותר מעונה לעונה ואנו האוהדים נמשיך לבלוע את הכול כי בכול אנו ממדינת ישראל כמו בכדורגל כך גם ביום יום ישראליים לטוב ולרע
השב   •  30
149
אמיר17/04/2012 21:35
השב   •  30
148
אריה17/04/2012 21:31
אין כבר דרך חזרה אתה חייב אבל חייב לשים את המפתחות בצדק או שלא בצדק התהליך הזה רציני אין שום כח שיכול להשאיר אותך בתפקיד
השב   •  70
147
תותחן ירוק מהכרמל17/04/2012 21:30
היא אפילו לא יודעת מזה נבדל
השב   •  20
146
תותחן ירוק מהכרמל17/04/2012 21:29
תעלה כבר את היחסים של הווינר ליחסים זהים כמו בכל העולם ולא 1.20 ו1.30 מסכנים חתיכת רודף בצע!!
השב   •  40
100%17/04/2012 21:51
השב   •  30
145
meg17/04/2012 21:17
השב   •  50
144
צהוב בנשמה17/04/2012 21:10
אני פונה לכל אוהדי הכדורגל בארץ של כל הקבוצות כולל כולם!
אנחנו כבר ימים מדברים על איך להפסיק את הבושה שנקראת התאחדות הכדורגל ובכל פעם אומרים שלוזון לא מפחד שהטוטו רק מאיימים ולא יעשו כלום יש לי הצעה ופתרון לאיך תוך שלושה שבועות אנו יכולים להפוך את הקערה על פיה
החל ממחר כל מי שיש לו את ערוצי התשלום צריך לבטל אותם כל אלו מכם הממלאים טוטו וינר החל ממחר ועד סוף העונה חידלו מהימורים
אל תגיעו לאף משחק ולא בגלל שאתם לא אוהבים את הקבוצות שלכם אלא בדיוק מהסיבה ההפוכה תגיעו לתחומי המגרש אבל במקום לקנות כרטיסים תפגינו מחוץ למגרש נגד התאחדות לכדורגל
תשמעו לי הרבה מאוד מהכסף של ההתאחדות והקבוצות מגיע מכרטיסים, טוטו, וזכיינות שידורי הכדורגל רק אנו האוהדים יכולים לסגור להתאחדות קריסה כלכלית תוך שלושה שבועות וברגע שהכסף יפסיק לזרום והכיס של הטוטו והזכייניות ייפגע הם לא ישאירו ברירה ללוזונים ולחבריהם בהתאחדות אלא רק לתלות את הנעליים ולרדת מהכס
אני אומר לכם שבשביל לעשות שינוי אנו דרושים לעשות צעדים דרסטים
מי שאיתי שייתן בכחול
השב   •  150
המורה של באלוטלי17/04/2012 22:30
אם אתה רוצה לפתוח מחאה ולא סתם לבלבל ת''מוח בשביל שהתגובה שלך תהיה בכחול, תצטרך לפרסם את זה במקום יותר רציני.
השב   •  30
jaja17/04/2012 23:01
יוזמה מבורכת ,אך אני מסכים עם התגובה לפני על זה שמחאה זו צריכה. להיות במקום בולט יותר
השב   •  00
jaja17/04/2012 23:04
יוזמה מבורכת ,אך אני מסכים עם התגובה לפני על זה שמחאה זו צריכה. להיות במקום בולט יותר
השב   •  00
143
אוהד17/04/2012 21:00
אחר כך נראה מה הלאה
השב   •  40
142
אבי17/04/2012 20:55
השב   •  31
141
חן17/04/2012 20:51
כשכולם מנסים להיות תמימים וממלאים פיהם מים סוף סוף שני שחקני עבר אומרים את דעתם וגם צודקים. כצרכנים של הכדורגל הישראלי חייבים להבין שהמוצר הזה פגום!! להקים מנהלת ליגה בראשות שחקני ומאמני עבר ותיקים כמו גיורא שפיגל, שלמה שרף, מוטלה שפיגלר אורי מלמיליאן ועוד. בארבע השנים האחרונות הייתי ביותר משחקים של ארסנל מאשר בליגה שלנו. בעצם המשחק האחרון שראיתי היה כשמכבי חיפה שיחקה נגד יובנטוס. אז תגידו שאני לא אוהד אבל אני עוקב כבר 25 שנה אחרי הכדורגל בארץ והוא רק הולך ומתדרדר. יישר כח אייל וצ׳רנוחה!
השב   •  00
140
רוני17/04/2012 20:49
האם כלום לא יזוז במדינה הזו בלי לחץ חברתי? הבה נזיז את יו"ר ההתאחדות מתפקידו. לזה יש פייסבוק ! לשם הפעלת לחץ אוהדים על ההתאחדות להתפטרות כל הנהלת ההתאחדות כולל היו"ר והדיינים. אסור שיו"ר ההתאחדות יהיה בעל זיקה לאחת הקבוצות. בטח לא באופן הבוטה בה מתנהלת ההתאחדות שנראית יותר כמו התאחדות הכדורגל הפתח תקוואית מאשר הישראלית.
השב   •  20
139
אלי17/04/2012 20:39
השב   •  02
138
רוניגו17/04/2012 20:39
להיות מחובר, מקושר, קשור, בעל זיקה ואו כל חיבור אחר לקבוצת כדורגל כלשהי או לגורמים הקשורים למועצת ההימורים בספורט או לגורמים פליליים.ואם אין כזה אדם בארץ (ואני מאמין שיש, וזה לא מי שמכהן כעת, זה עליו להתפטר) אזי , אם אפשר להביא מאמן מחו"ל ניתן גם לייבא יו"ר התאחדות מחו"ל.
השב   •  40
137
ציון17/04/2012 20:33
השב   •  21
136
רוניגו17/04/2012 20:33
אבל הוא לא.
השב   •  00
135
יוסי17/04/2012 20:23
לא רוצה ללכת למשחקי כדורגל פשוט אני נגעל מהכול
השב   •  10
134
Danidin17/04/2012 19:55
לוזון ימשיך לחייך מבחינתו ״ הכלבים נובחים והשיירה עוברת״ ואף אחד לא יעשה כלום
השב   •  10
133
טביב17/04/2012 19:39
השב   •  40
אלירן17/04/2012 20:29
אם לא ההחלטה ההזויה שלו לקיזוז הייתם רואים אליפות עוד שלושים שנה, במידה שאז טביב לא היה איתכם
השב   •  12
משה17/04/2012 20:45
מרוב שמכבי עלובים גם עם קיזוז מכבי לא מסוגלים לאיים על האליפות
השב   •  30
שרמן17/04/2012 20:55
אם אתם הייתם זוכים באליפות בזכות הקיזוז לא הייתם אומרים כלום.
השב   •  20
אלירן17/04/2012 20:56
לפחות מכבי לא צריכה להיות מקושרת ליו"ר של ההתאחדות בשביל להרוויח אליפות שכזאת, וכן לצערנו נפלנו על שנים רעות מבחינתנו, זה לא אומר שהסמל מת כמו לכל הקבוצות ואני בטוח שאתה אוהד חיפה מתוסכל שרואה שלנו היו סמלים אמיתיים, לא כאלו שהתחלפו בשביל היורו, רק המסורת של ההצלחות נעצרה
השב   •  01
132
דוד הכי טוב17/04/2012 19:39
השב   •  00
131
אורן ירוק17/04/2012 19:39
חייבים להעניש גם את הגועל קרית חיים. כי מה שקרה הוא שזה נותן פתח לקבוצות שהפסידו משחק (להזכירכם המהומה החלה אחרי שהמשחק הסתיים ) להתחיל פרובוקציה . ומכות. ואז לקבל ניצחון טכני בבית הדין.או אם תרצו.3 הנקודות שהורידו למכבי הרחיקו בעצם את הקבוצה המפסידה.קרי הפועל חיפה ממכבי פתח תקווה שבתחתית. אז אם פייר אז פייר עד הסוף. ואני מאושר שהלוזונים יורדים.
השב   •  10
130
שחר17/04/2012 19:31
השב   •  20
129
עספור אורגינלי17/04/2012 19:07
ההתאחדות ומוסדותיה הם הגידול הממאיר בכדורגל הישראלי.
השב   •  31
128
פיש פיש בעין17/04/2012 19:01
אתה מצחיק. דורשים שקיפות לפני ששמת כסף לא אחרי ובטח לא לפני שפלטיני שולח צ''ק של 100 מליון ליורו21
השב   •  20
127
לבנת הספורטיבית17/04/2012 18:58
כמו שאני קשור לגידול פינגוינים בקוטב.
משקיע את כל האנרגיה באיך למנות עוזרים שיעבדו בשבילה בפריימריז.
השב   •  30
בן דרור17/04/2012 20:45
חבל שרק אתה, אני ועוד עשרה מבינים לעומק מה היא ומי היא.
השב   •  10
126
צחי17/04/2012 18:56
הרסתם תענף. אין סיכוי שאקח תילדים שלי למגרשים.
השב   •  40
125
יותר קרויף פחות נמני17/04/2012 18:55
ואז ברקת, בן-זקן ויפי נפש אחרים שהיו "על הסוס" היו נגד.
מסתבר שלא כל מי שעשה כמה לירות או התחתן איתם צריך להיות בכדורגל.
השב   •  10
124
יותר קרויף פחות נמני17/04/2012 18:52
של הכדורגל פה זה כמו להאשים רק את ברקוביץ באי עלייה למונדיאל או ליורו
השב   •  10
123
יאללה בית"ר17/04/2012 18:46
השב   •  20
122
ארקדי17/04/2012 18:44
השב   •  30
121
לימור17/04/2012 18:39
השב   •  00
120
אלי17/04/2012 18:15
לוזון אנחנו לא כועסים לא מקנים פשוט אנו רוצים מישהו אחר כנהוג הכדורגל בישראל פשוט לך הביתה לא רוצים אותך ולכל האוהדים רק חרם והצטרפות לברקו יוזיזו עינינים
השב   •  20
119
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )17/04/2012 18:06
סחתיין על העליהום לשרת הספורט . איפה היית עד עכשיו. רוצה לרכב על גל הפרסום וכמוה העושק מהטוטו שנזכר שהוא ״פתאום״ נגד ההתאחדות. חבורה של צבועים . שלא תטעו , אני רוצה שמכבי פ״ת תרד וההתאחדות תטוהר אבל כל העליהום הזה פשוט מחליא. זו קבוצה עם גיליון נקי ואסור לה לסבול בגלל האנטי מול הלוזונים.
השב   •  10
118
תענוג17/04/2012 18:05
את כל הרוע הרשע והריקבון בכדורגל הישראלי.נקווה שהחלטות של השרה לבנת ומר פישביין הן תחילת הדרך לשיפור המצב.השלב השני הוא לפרק את ההתאחדות בכל האמצעים החוקים הקימיים
השב   •  10
117
שאולי17/04/2012 17:58
השב   •  00
116
שמי הירוק17/04/2012 17:51
להזכיר לכל האוהדים ולא מנשנה קבוצה .
האמת היא שלפני 4 שנים לערך יעקב שחר ולוני הבעלים של מכבי ת"א רצו מנהלת ליגה ללא שום קשר להתאחדות לכדורגל .
כל זה מה שאנחנו רוצים היום !
תנו בכחול-מנהלת ליגה לא תלויה
אדום -התאחדות
השב   •  112
115
ניר17/04/2012 17:50
השב   •  00
114
שי17/04/2012 17:42
לימור לבנת פועלת בצורה מעוררת הערצה פשוט אף פעם לא סבלתי אותה אך הפעם אני מוריד בפניה את הכובע. היא לא מורידה את העניין מסדר היום הציבורי והיא היחדה שאומרת בקול רם וצלול  שהתאחדות בראשות אבי לוזון מושחתת ושהוא לא צריך להיות היושב ראש כי הוא יותר מדי מעורב רגשית במכבי פת כמו כן מסיבת העיתונעים היום מעידה על כך שהיא מתכונת להטיל סנקציות על התאחדות והיא עושה זאת כדי להפיל את אבי לוזון.
השב   •  20
113
אוהד17/04/2012 17:39
אתה רואה שזה מה שכל עם ישראל רוצה! אין אפילו אחד בעדך!
השב   •  20
המורה של באלוטלי17/04/2012 22:34
שנקראות בית הדין הגבוה לצדק , או ההתאחדות לכדורגל , או בית הדין לכדורגל , או ההתאחדות לדיוני זיבולי שכל שיגמרו בהקלות למכבי פ"ת , אז הם היו כבר בלאומית מזמן, ולא בגלל הורדת נקודות , אלא בצורה אוטומטית.זה מסוג הדברים שקורים בחברה מתוקנת.
השב   •  00
112
רביב17/04/2012 17:06
גם ככה הליגה שלנו על הפנים כל שחקן בינוני ומטה שהבקיע גול בנערים ישר עוזב לבלגיה ויושב שם על הספסל עכשיו בנוסף לזה גם השחיתות אני לא מתעמר להיות נביא אבל אני רואה את הליגה הזאת בעוד 10 שנים מתפוררת וכל היציעים מלאים אך ורק במשפחות השחקנים שעוד איך שהוא הסכימו להישאר בארץ ואז אבי לוזון יבוא ויגיד שאנחנו ליגה מקום 1 באירופה
השב   •  10
111
אלעד מ טבעון17/04/2012 17:05
לוזון חייב לעוף. אבל חייב
השב   •  10
110
וולוו הונדה הרץ יגואר17/04/2012 17:02
איפה אתה?
לוזון קונה וולוו אז אתה שותק?
השב   •  31
שמי הירוק17/04/2012 17:52
היחיד שרצה מנהלת ליגה לפני 4 שנים בערך וכמובן בשיתוף לוני [מכני ת"א]
השב   •  20
109
שוקו17/04/2012 16:59
לך הבית ימושחת
השב   •  20
108
חיפה17/04/2012 16:55
אם האתחדות מעודדת ענישה מוגברת כלפי האנשים האלימים בספורט אז בראש ובראשונה את אלו שהכו את עלי חטיבץ
השב   •  20
107
אריק הפועלחיפהלעד17/04/2012 16:44
בגלל שופט אחד (ועוזריו למיניהם)ושני בריונים יסבול כל הכדורגל. מה טוב בזה מה?
מדוע שנתניה, עכו, ק"ש וקבוצות אחרות שבקושי מכירות את בית הדין מבפנים (ועד לאחרונה גם הפועל חיפה), יסבלו ויחלשו בהתאם?
זה שכל זה? עשו לי טובה.
השב   •  11
106
שוקה17/04/2012 16:29
השב   •  10
105
אורן17/04/2012 16:02
השב   •  30
104
תגר17/04/2012 16:00
כשבית"ר של גאידמק הוכתה בכל שבוע ע"י בית הדין של ההתאחדות ע"ש לוזון?

איפה הייתם כשבית"ר של גאידמק הפסידה אליפות למכבי חיפה בגלל ההתעללות של ההתאחדות?

איפה הייתם כאבי לוזון ביחד עם הקרן החדשה לישראל ועיתון הארץ הסיט והדיח כנגד בית"ר?

איפה אתם הייתם כשופטי הכדורגל בישראל חמסו מבית"ר נקודות וגביעים יו טיוב אלי חכמון?

איפה הייתם כשלוזון המציא את שיטת הקיזוז כדי לדפוק את בית"ר של גאידמק ולמנוע מבית"ר להפוך להיות המכבי תל אביב של הכדורגל?

ואתם צבועים איפה הייתם כשאיבן בולה עזרא :-) תובע ההתאחדות עאלק מטעם מכבי פ"ת .התעלל שבוע אחרי שבוע במנורה?

איפה הייתם כשההסתה מבית היוצר של אבי לוזון הופנתה כנגד אוהדי בית"ר והם הואשמו בכל דבר רע שקרה בישראל בכלל והכדורגל הישראלי בפרט

אני אענה לכם איפה הייתם עיתונאות ותקשורת, חיככתם ידיכם בהנאה גלויה מילאתם פיכם מים העדפתם שהשקר ינצח את האמת העיקר שבית"ר תידפק.

איפה הייתם כשאבו סובחי מבני לוד הסית בצורה חמורה כנגד אוהדי בית"ר וקיבל קנס מצחיק מההתאחדות.

ולכן קדימה לכם צאו הילחמו אנו נהיה האחרונים להצטרף כדי לסובב את החרב

מ1936 ולתמיד.
השב   •  51
המורה של באלוטלי17/04/2012 22:36
וזה מאוד הגיוני בהתחשב בזה שבשום שלב בעונה ההיא לא הגעתם מעל מקום 4.
השב   •  00
103
מורן17/04/2012 15:54
טוב תעשי עם תשתקי
והכי טוב אם תעני על השאלות שנשאלת או שתגיבי לסוגיות ולא תדברי על משהו אחר.
התאחדות נמאסתם
השב   •  40
אריק הפועלחיפהלעד17/04/2012 16:45
השטיח של לוזון.
השב   •  00
היא תהיה הראשונה לעוף17/04/2012 19:51
השב   •  10
102
דוד17/04/2012 15:46
יא פחדן
השב   •  11
101
צחי17/04/2012 15:45
השב   •  30
100
שלומי17/04/2012 15:28
זה לא כאילו אנחנו במונדיאל או ביורו או אפילו בליגת האלופות , שום דבר לא ישתנה , אנחנו נשאר ליגת גרועה
השב   •  00
99
אורון17/04/2012 15:21
איך ארגון הטוטו מעיז להטיף למישהו אחר? יש גוף יותר לא הגון ממנו (במילים עדינות מאד)

ארגון הטוטו זה הארגון היחידי בישראל שקיבל אישור לנהל הימורי ספורט, יש כל כך הרבה אנשים שחפצים בהימורי ספורט בישראל ומחוייבים לשלוח רק בארגון הטוטו, אם כך מדוע אין פיקוח ביקורת והוגנות בארגון הטוטו?

איך יכול להיות שבוע אחר שבוע הארגון הזה עושק את כספי הציבור ללא מתן אפשרות זכייה סבירה, איך יכול להיות שכבר כמה חודשים לא הוציאו לא 16 ולא 15 בטוטו? אולי כי הארגון הזה בוחר לשבץ את המשחקים הכי קשים בכל היבשת שמשוחקים גם בימי שבת וגם בימי ראשון, ארגון שמרשה לעצמו להשמיט לא מעט משחקים מליגת העל מהטוטו, ארגון שרק לעתים נדירות משבץ משחקים מהליגה הלאומית, ארגון שבמידה ומבוטל משחק מהטופס הוא מבטל את הפרס הראשון-אין אפשרות זכייה, ארגון שמצמצם את הפרס הראשון למרות שבאותו שבוע לא היו זוכים לא בפרס הראשון ולא בפרס השני, ארגון שמעניק את היחסים הכי נמוכים באירופה למשחקי הווינר.

ארגון שגובה וגובה וגובה וגובה כספים ואילו מחזיר רק במידה מאד מועטה לעם ועוד מעיז לדבר על הגינות. חוצפה!
השב   •  282
בני17/04/2012 15:39
השב   •  60
רביב17/04/2012 16:57
צודק בכל מילה
השב   •  70
98
רועי17/04/2012 15:15
הגיע הזמן לחוקק חוקים חדשים למניעת האלימות במגרשים ! זה תפקידך כשרת הספורט !
השב   •  00
97
הוא17/04/2012 15:08
חלאס מסיבות עיתונאים, חלאס איומים, חלאס ישיבות. יש לנו ממוצע של 2000 צופים למשחק. ביזיון! תרבות הכדורגל בארץ מעולם לא הייתה בשפל שכזה. נבחרת שלא מעניינת אף אחד במדינה, ליגה שלוקחת בה אליפות קבוצה בינונית ומשעממת עם 3000 אוהדים, בעלי בית אדומים שמרביצים לאוהדים שלהם, יו"ר התאחדות ששמו חקוק על שם קבוצה בליגה. איך לעזאזל הגענו למצב כזה?! תמיד מאיימים. תמיד מציעים. תמיד מדברים, אבל אף פעם לא עושים. הכדורגל בארץ רבותיי בתהליך גסיסה, כל עוד ההתאחדות שלנו דואגת רק שבמוסדות פיפ"א ואופ"א יתלהבו מאיצטדיון שנבנה או מבית הנבחרות שהקימו. בשביל מי הבית אם אין נבחרת?? יאללה לוזון הרסת לנו את האהבה, לך הביתה כבר!
השב   •  30
96
=מטדור=17/04/2012 15:03
מילים, מילים, מילים
היתאחדות
הורדת נקודות לא העונה.

שרת תקשורת
נקפיא האני מתכוון להגיע לאישור דירקטוריון הטוטו על הקפאת ההסכם השיווקי עם ההתאחדות לכדורגל. ההחלטה לא תיושם השנה אלא רק מהשנה הבאה.
השב   •  10
95
שלומי17/04/2012 15:02
עד שתתנו לאנשים לשים סינגל על איזה משחק שהם רוצים בדיוק כמו שיש בכל מדינה באירופה ובעולם. הוינר מושחת ורמאי
השב   •  40
94
David17/04/2012 14:57
כל קבוצה מליגת העל תמנהשחקן עבר (לא עסקן מכהן) מטעמה להתאחדות/מנהלת ליגה חלופית!!כל אוהדי הקבוצות מוזמנים להציע נציג מטעמם!
השב   •  20
93
שיקו17/04/2012 14:56
עדיף שלא תשמיעי את קולך! את בסה"כ הפודל של אבי לוזון!
השב   •  60
92
יאללה ביתר17/04/2012 14:55
מה זה לא יכולה לפרק את ההתאחדות?
לפרק גם אם זה אומר שנסולק מהמפעלים הבינלאומיים לשנה שנתיים, אפשר לחשוב, גם ככה אנחנו לא מצליחים בשום טורניר, וחוסר ההצלחה נובע מאותה התנהלות קלוקלת של ההתאחדות, אז תפרקי ונבנה מחדש כמו שצריך, לא צריכים להיות ממציאים, בוחנים ובודקים איזה ליגה בעולם מתנהלת הכי נכון ומעתיקים!
ואולי בעוד 5 שנים נצליח באירופה או אולי להעפיל לטורניר חשוב.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  70
חיפאי17/04/2012 15:15
יש דרכים אחרות להעיף אותם - כמו למשל ענישה כלכלית מצד הטוטו, מרידה של בעלי הקבוצות הגדולות (נראה שמתארגן משהו ברקע), ואז אופ"א לא תגיד מילה רעה על כך אלא דווקא ישבחו אותנו על כך.

אתה רוצה לקבל הכל כאן ועכשיו אבל לפעמים לא צריך לשלוף אלא לתת הזדמנות לגורמים שצריכים לפעול (בעלי הקבוצות, הספונסרים והאוהדים).
השב   •  00
יאללה ביתר17/04/2012 15:35
מה שיותר חשוב זה לבנות את המערך המנהלתי של הכדורגל נכון, כדי שיהיה לנו כדורגל יותר איכותי עם פחות אלימות במגרש ביציעים ובחניונים, ואם מקרה מכבי פ"ת הביא לזעזוע והד תקשורתי כזה, הרי שצריך לנצל זאת ולבנות עתיד טוב יותר לכדורגל,
ואם זה אומר שעל הדרך כל עסקני ההתאחדות צריכים ללכת הביתה אז אדרבא בכייף,
שיתנו להם פיצויים מה מגיע להם וסלמת ביי.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  11
91
אבי לוזון17/04/2012 14:55
לידיעת הציבור
הערב אני מעלה הצעה בישיבת ההתאחדות להקפיא את הירידות מליגת העל וזאת כדי להוסיף עניין לליגה.
מחר אני כבר יאשר אותה!
השב   •  21
90
אוהד האוהד17/04/2012 14:45
20 שנה של עשייה ציבורית ריקות מתוכן מגיעות לסופן. קדימה - להעיף את המושחתים ולהחזיר את הכדורל לעם. יישר כוח
השב   •  01
89
מאור17/04/2012 14:44
השב   •  00
88
עידן17/04/2012 14:43
לוזון לך הבית
השב   •  00
87
אריאל17/04/2012 14:37
השב   •  30
86
David17/04/2012 14:35
מקסימום כולן תקבלנה 3 נק׳ לעוד שנתיים:)נכון או לא?
השב   •  100
טל17/04/2012 15:41
השב   •  01
85
אילן17/04/2012 14:30
כל הכבוד - רק שלא תשתפנו בדרך
השב   •  00
84
לא אוהדת כדורגל, אבל רודפת צדק!17/04/2012 14:27
לדברים להשתנות:
1. להפעיל לחץ ולאיים על ראשי הקבוצות, באי קניית מנויים לשנה הבאה, אם לא תהיה מהפכה באיגוד או הקמת מנהלת חדשה עם יו"ר בלתי תלוי!
2. לפנות לתנועה לאיכות השלטון ולעבוד איתם צמוד!
השב   •  01
83
קובי17/04/2012 14:27
כל העולם כולו הפועל פתח תקווה,הפועל פתח תקווה,הפועל פתח תקווה,כל המדינה שונאים רק אותך,לוזון שונאים אותך,הלוואי תרדו ליגה. . .
או שאפשר בפיסקה השניה לשנות ל-יש פה עילבון,יש פה סירחון,לוזון תיצא מהאיצטדיון, ולהמשיך בשיר והעיקר והעיקר לא לפחד..
השב   •  30
82
סיימון.17/04/2012 14:26
השב   •  50
מאור17/04/2012 14:43
השב   •  00
David17/04/2012 14:50
לאחר מאבק צמוד עם הלוזונים בעלי הכרסים המגעילים!
השב   •  00
81
אדום17/04/2012 14:26
למה עד עכשיו הוא לא היה תלוי בקבוצות? רק בגלל שהתקשורת מתעסקת בזה. את צריכה ללכת אחריי לוזון, לימור לבנת
השב   •  20
80
סכניני גאה17/04/2012 14:25
יו"ר ההאתאחדות לכדורגל חייב להיות אדם ניטרלי שלא היה אף פעם מנהל או יו"ר קבוצה ואפילו לא מקורב לשום קבוצה . והיו"ר יכהן רק לאחר בחירות של לא פחות מ 50 אנשים מוסמכים לבחור אותו ומביניהם מנהלי הקבוצות בליגת העל . אבי לוזון והחבורה שלו מתאימים לנהל כנופיה והם אכן נראים כך
השב   •  20
79
אלון17/04/2012 14:21
השב   •  11
78
David17/04/2012 14:20
כשנסגרו לו הברזים,נראה אותו ממשיך להסתובב כמו טווס נפוח!כל האומר יצא מהכרס המגעילה שלו!
השב   •  30
דרוזי ספרדי17/04/2012 19:12
חלקו במכרזי בית הנבחרות , ממשכורות. מאמני הנבחרת , מעסקאות מכירת וקניית שחקנים ובנשנה הקרובה תגיע הבוחטה ממי שיבטיח לו לזכות במכרז לבניית אצטדיון רמת גן . אה רגע התכוונת למקורות המימון של ההתאחדות ? בחיך את מי זה מעניין .
השב   •  10
77
סיימון.17/04/2012 14:20
השב   •  00
76
RIVER PLATE17/04/2012 14:17
השב   •  00
75
חנוך מרמת גן17/04/2012 14:11
שכחת שאת גם חברת כנסת, חוק שיגדיר את תפקידו של יו"ר ההתאחדות ומי האנשים שיכולים לשמש בתפקיד, הינו באחריותך.
השב   •  30
74
נחום17/04/2012 14:07
השב   •  21
73
הבורר17/04/2012 14:04
השב   •  10
72
אבי17/04/2012 14:03
חבל שבגלל החלטה אומללה ירדו לטמיון שנים של עבודה עיתונאית.זה מה שקורה שנכנסים ל
השב   •  31
David17/04/2012 14:40
מה ציפית מהצבועים הזה?גם טענתו שלא קובעים יורדת,אלא רק על כר הדשא,אינה עומדת במבחן המציאות!כשהורידו לביתר2 נק׳ על קריאות גזעניות(אם מישהו יקרא ללוזון קוף או בבון,הוא גזען?)היא התדרדרה אל מתחת לקו האדום!למזלה ולמזלם של לוזון,פזטל,אבן עזרא ושות׳ ביתר מאז הגעת אלי כהן ניצחה במרבית משחקיה ואינה תלויה בחסדיהם של הנלוזים הללו על מנת לשרוד בליגת העל,תאר לך מה היה קורה וביתר לא היתה מתאוששת ו-2 הנק׳ הללו היו חסרות לה לשרוד!מלחמת עולם שלישית היתה פורצת כאן!
השב   •  30
שגיא17/04/2012 20:51
קודם תבין מה על הפרק. אתה עוד רחוק מלסכם את חייו של עמי.
השב   •  01
71
הגמוניה אדומה17/04/2012 14:03
לכדורגל בישראל מתקבלות בכובד ראש ובשיקול דעת."
ע"י מי? אבי, עמוס ושטרן חלובה? זה כובד ראש ושיקול דעת?
פח.
השב   •  50
David17/04/2012 14:45
החבורה הנלוזה הזו ממשיכה להאמין למסכת שקריה,כמו שקרן פתולוגי השבוי ב״קסמי״ שקריו (למשל משה קצב)!הם חושבים שרמת האינטילגנציה של חובבי הספורט בארץ לא תגלה את שקריהם המתמשכים לאורך שנים!לחבורת הזבל של לוזון,הנני להודיעך שקהל חובבי הספורט בכלל והכדורגל בפרט, מאס בכם ובהתנהגותכם הוולגרית,שחצנית ואלימה!
השב   •  10
היא תהיה הראשונה לעוף17/04/2012 19:50
אפשר לקיים התאחדות גם ללא דוברות, אפשר לחשוב כמה קשה עובדים שם הבוסים שלה וכולם בלי עין הרע יודעים יופי לדבר ולדברר.
השב   •  10
70
מי שמאמין לא מפחד17/04/2012 13:54
כל השנים לוזון דפק את בית"ר וכולם ישבו בשקט עכשיו תורם .
השב   •  63
אבירם יציע מזרחי17/04/2012 14:33
השב   •  40
69
נירו17/04/2012 13:52
צריך לאחד את כל קבוצות הליגה בראשות הגדולות ולהקים ליגה מקצוענית כמו באנגליה.
השב   •  30
68
שלומי17/04/2012 13:50
הזוי , אז תלכי גם את הביתה , כל אחד מתנער מהאחריות שלו , מה זה כיתה א ?!
השב   •  42
קשקוש!17/04/2012 14:31
אם תתערב זה יגרום רק נזק לישראל.
זה כמו שאחמדינג''אד היה מתערב. אז היו מבינים את הבעיה.

את האחריות לשינוי צריכים לעשות כל אוהדי הכדורגל במקום להפיל את הבעיות על השרה!
אוהדי הכדורגל שיסתכלו במראה לפני מעבירים ביקורת כי הם חלק מהתרבות במגרשים והם חלק מהאשמה!
השב   •  10
שלומי17/04/2012 15:37
אנחנו לעולם לא נהיה חלק מהכדורגל העולמי והמפעלים היוקרתיים , נמאס כבר לסגור את הבאסטה ואז נראה מה לוזון וגברת לבנת יעשו !
השב   •  00
67
אבי הצפוני17/04/2012 13:48
ירידה בצופים נובעת.אלימות במגרשים. מצב מתקנים. אין קירוי בהרבה מגרשים ויורד גשם על האוהדים.מחירים מופקעים. רמה ירודה. משחקים בשבת. צריך להפסיק לשחק בשבת. לא יכול להיות במדינה יהודית שיחללו את השבת בפרסיה ויצפו שימלאו מגרשים. יש הרבה אנשים שמתחזקים ולא רוצים לחלל שבת.
השב   •  40
66
אדום17/04/2012 13:43
השב   •  40
65
דוד פניוילוב17/04/2012 13:40
מה לימור לבנת לכדורגל היא לא יודע כולם על הכדורגל אדון לוזון תתפטר עכשיו
השב   •  10
64
חסוי17/04/2012 13:37
יושבים שלושה דיינים עושים מה שבא להם..ואין עוצר ?כמו איראן !הלו להיתעורר מה תפקיד שרת הספורט?לפטר אותם מייד!
השב   •  10
63
שמוליק17/04/2012 13:37
כולם לא רוצים משחקים ללא קהל והורדת נקודות. איזה עונשים כן רוצים לא חוכמה להגיד מה לא רוצים צריך גם לתת חלופות רציניות לעונשים הבעייתיים. למי שיש רעיון שיעביר.
השב   •  10
62
השד האדום17/04/2012 13:37
"שה יא רשע, יא רשע!"
השב   •  40
אדיר17/04/2012 14:07
השב   •  10
61
חסוי17/04/2012 13:36
מה תפקיד שרת הספורט להביעה דעה?לאיים?שבפועל אין כלום ,לפטר מיידית את הדיינים וישר את שלושתם לדר חקירות בעימות עם אבי לוזון עמוס לוזון ואיציק לוזון,והכי חשוב שהם מאוזקים היטב!
השב   •  00
שגיא17/04/2012 20:52
שרת התרבות, הספורט והפריימריס לא מינתה אותן ולא תפטר אף אחד.
אלו אנשים טובים ואין כל סיבה לפגוע בהם.
מה שנכון לעשות זה רק להחזיר 3 נקודות גם להפועל תלאביב.
השב   •  00
60
משוגע אדום!17/04/2012 13:24
מי שלא קופץ לוזון!!
השב   •  20
59
נו מה אתם אומרים!17/04/2012 13:20
אבי לוזון להפועל כחול!
טביב להתחדות אדום!
השב   •  51
עוזי17/04/2012 13:35
בתור מחשבה זה מחשבה מפגרת לך חפש צומי במקום אחר
השב   •  40
אדום17/04/2012 14:08
השב   •  30
58
שי17/04/2012 13:20
עכשיו הטוטו ווינר צריך לא להשקיע הרבה כסף,כל ראשי המועדונים יתפטרו מההתאחדות,להחרים משחקים .. רק ככה ניפטר מהלוזונים שמשתלטים בכדורגל.
השב   •  20
57
יאיר17/04/2012 13:20
השב   •  00
David17/04/2012 14:27
הקומבינה המכוערת התגלתה לפני 2 מחזורים במשחקים של באר שבע-ה.פ״ת ומ.פ״ת-ה.חיפה!מאחר וכל הזרקורים בשבועיים האחרונים הופנו לאירוע האלים בסוף המשחק במושבה,קומבינת השיפוט ב-2 המשחקים הנ״ל נשכחה משום מה!עם שיפוט הוגן באר שבע וה.חיפה היו זוכות כ״א לפנדל שהגיע להן לאחר הכשלה של דנקוביץ׳ והורדת זקיף של אקסברד ברחבה,כמו כן הונף הדגל ל-2 נבדלים (שלא היו)ליובל אבידור בדרכו לאחד על אחד מול שטראובר
השב   •  00
56
אבי17/04/2012 13:16
קופצת על עגלה פופליסטית בשביל לקבל נקודות זכות.את צרת הספורט אין לך מושג בספורט.מינוי גרוע של ביבי במקום לתת לסילבן שלום את התפקיד נתן לצרה הזאת.
השב   •  30
55
דודי האדום17/04/2012 13:13
אבי לוזון חייב וצריך לסיים את הקרירה הבזוייה שלו במידי להלן האנשים אשר יכולים לשמש כיור ההתאחדות ללא קומבינות כמו אבי לוזון התחמן הלאומי 1 השופט אמנון סטרשוף 2 גיורא שפיגל 3 מוטלה 4גליה מאור 5 שלמה שרף 6 יענקלה שחר 7אריה אלטר ועוד רבים וטובים צריך שהעם יבחר את המועמד המתאים ולא המרכזים למינהם
השב   •  70
יניב17/04/2012 13:34
השב   •  00
יוסי17/04/2012 13:53
השב   •  00
יניב17/04/2012 14:29
השב   •  00
David17/04/2012 14:30
לא לאפשר לעסקנים קטנים עושי דברם של לוזון ושות׳ להבחר למזכירות! להקים מנהלת ליגה שבה ישותפו רק בעלי הקבוצות(ללא עבר פלילי)!
השב   •  10
54
אבני י.17/04/2012 13:08
1. מינוי הצרפתי 2. שלא הפסקת להיות אוהד ובעלים של מקקי פ״ת. על סעיף 1 סלחו לך, אבל הלכת עם סעיף 2 רחוק מאוד ואם היית תופס מרחק מהקבוצה, כל העליהום הזה לא היה קורה.
השב   •  70
53
מר דיגיטל17/04/2012 13:06
השב   •  10
52
אחד העם17/04/2012 13:04
רק פגיעה בתקציבים ובהכנסות של ההתאחדות
ובכיס של בעלי הקבוצות
( דרך הפסקת רכישת מנויים ) תצליח לגרום להחזרת האמון בכדורגל ולחזרת הצופים למיגרשים !
השב   •  60
רועי17/04/2012 13:32
רק דרך הכיס הם מבינים! להזכיר לכולם שזה מה שלוזון התגאה כל הזמן בספונסרים שמביאים כסף לאצטדיונים חדשים ובכסף שהולך לקבוצות. לא הוזכר מעולם רמת הכדורגל או כל דבר אחר חוץ מכסף ורק ככה הוא יבין!
השב   •  10
51
אורן17/04/2012 13:04
השב   •  40
David17/04/2012 14:32
משפחת לוזון הוולגרית התנהגה כאילו הכדורגל בארץ הומצא על ידם והוא רכושם הפרטי,אי הזרמת כספים להתאחדות כל עוד לוזון בראשה,הוא אחד מאמצעי הלחץ שיש להפעיל עליו על מנת שיעוף לכל הרוחות!
השב   •  10
50
ביטוניניו17/04/2012 13:04
רק בארץ הדברים הכי הזויים קורים בכל הרמות עכשיו הגיע תור הכדורגל..אלק כדורגל..אלק דיינים..ואלק התאחדות
השב   •  00
נדב רחמים17/04/2012 14:31
השב   •  00
49
אוהדי קבוצות הכדורגל התאחדו !17/04/2012 13:04
מושחתים נמאסתם על הציבור ! לפנות במיידי את אגם הדרעק הזה !
השב   •  50
48
TEEHEE17/04/2012 13:00
פשכצקי אמר שלוזון החליט שזה הקדנציה האחרונה שלו ושהוא לא יתמודד לעוד קדנציה כלמומר הוא 100% יסיים תתפקיד ב2014
ואין מצב שהוא יעזוב לפני
הוא בטוח ירצה להיות היו"ר בזמן שיתקיים פה היורו של הצעירות שהוא הביא לפה
השב   •  51
David17/04/2012 14:34
סגירת ברזי הטוטו הינו רק צעד ראשון במהלך להדחתו של היו״ר הבהמי ביותר שראינו מאז ומעולם!
השב   •  11
יניב17/04/2012 15:14
תראה אותו עכשיו
השב   •  10
47
שלומי17/04/2012 12:59
בתור אוהד ביתר אני מתבייש בשתיקה של קורנפין אחרי שכל השנה לוזון ואבן עזרא התובע המושחת של ההאחדות התנכלו לביתר מתוך אינטרסים זרים
השב   •  70
הגיהנום הצהוב17/04/2012 14:01
מי דיבר?
השב   •  20
46
אוהדי קבוצות הכדורגל התאחדו !17/04/2012 12:59
לוזון הביתה ! אוהדי קבוצות הכדורגל התאחדו !
לוזון הביתה !
השב   •  20
45
צ''יקו17/04/2012 12:56
רק כך יתעוררו בעלי הקבוצות ויבינו.
זו הדרך להעיף את השחצן גס הרוח אבי לוזון, שגרם נזקים לכדורגל ולחווית המשחק.
חבל שבדרך הוא ומשפחתו הרסו קבוצה מפוארת כמו מכבי פ"ת.
העיקר שיילך.
השב   •  50
שגיא17/04/2012 20:55
כדאי שתעיין בחוקת פיפ"א (ופיב"א והאחרות) ותבדוק את הכל קצת יותר לעומק.
השב   •  00
44
נירו17/04/2012 12:56
כמו שאמר יו"ר הוינר בכתבה "הגיעו מים עד נפש" אותו דבר גם על הוינר רציתי אתמול לשלוח סינגל במשחקי האנ בי איי ומתברר שדווקא המשחק שבחרתי לא היה בסינגל ומשחקים אחרים פחות טובים כן היו הזוי שהם קובעים לנו על מה לשים סינגל בזמן שבכל העולם אתה יכול לשים סינגל על איזה משחק שבא לך הויינר זה רמאות עושק הציבור וגניבה תוך הענקת תנאים לא פיירים מול שאר העולם ומניעת תחרות עם חברות הימורים חוקיות מאנגליה שביקשו להכנס לציבור הצרכנים בארץ ולשלם מס לממשלה ומי שמנע את זה הם רק הוינר, הגיע הזמן להחרים את הוינר !!
השב   •  90
43
ליאור17/04/2012 12:55
נשאלת השאלה מדוע יו"ר בית"ר י-ם , שהוא הראשון שהיה צריך לצעוק ולקפוץ על קיפוח, שותק כמו דג אילם.האם נרקמת קומבינה נוספת עם בית"ר, כמו 6/6 משחקים?
השב   •  41
42
רמי17/04/2012 12:51
לוזון הביתה
השב   •  40
41
הגורילה17/04/2012 12:51
הכל פה פשוט אגם של דרעק. הכדורגל כל-כך ירוד שקריית שמונה לוקחת אליפות!! כמה הצליחו השחקנים שלנו בארופה השנה (כ-40!!)?? כמה הצליחו הקבוצות הישראליות במפעלים בתחילת העונה?? והנבחרת? (לא הפסדנו משחק רשמי כבר 8 חודשים! ואז מה אם לא היה..)
יחד עם השרלטנות, הקומבינה, הבינוניות, העצלנות, האלימות, הזלזול, האילתור וכו''..
קבלו את הליגה השישית בטיבה בארופה.

אך חברים לא לדאוג - שנה הבאה יהיה קצת יותר גרוע.
השב   •  30
40
ריאליסט17/04/2012 12:48
כולל את הקבוצות
השב   •  11
39
אבי גוילי17/04/2012 12:47
כל הכבוד ליבנת לפישביין
אין בררה צריך לסגור את הכדורגל
חברי הנהלת התאחדות בחרת לוזן ליצנים מגיע לכם העונש
השב   •  11
38
אדום עתיק17/04/2012 12:45
1.יושבי הספסל של קבוצה תקפו פיזית שחקן קבוצה אחרת
2.לאותה קבוצה הרשעה חודש קודם עקב פריצת אוהדים למגרש וריצה אל השופט
3. הקבוצה נשפטה לעונש של הורדת נקודות-לא במקרה
4. לאחר מספר ימים מגיע תובע ההתאחדות עצמו לערעור ומודיע כי הוא לא מתנגד לממש ביטול העונש אותו ביקש במשפט עצמו
5. הדיינים טוענים כי הם משנים את העונש כדי שדברים יקבעו על המגרש -האם הפועל פ''ת או ת''א יהנו גם מגישה זו -ברור שלא
6. למעשה אולי נעבור לשיטה של פריסת תשלומים לעונש נקודה כל עונה כי זה בערך אותו דבר
השב   •  100
דינגו17/04/2012 12:58
השב   •  00
37
שלמה17/04/2012 12:41
אני קורא לכל ראשי האוהדים של כל הקבוצות להחרים את לוזון ולבקש שלא יגיע למשחקים כמו שעשו אוהדי באר שבע
השב   •  70
36
צהוב17/04/2012 12:39
ומקווה שבעונה הבאה לא יעלו בהפרש של 3 נקודות
השב   •  50
35
סגין17/04/2012 12:37
ברקוביץ עבר לערוץ הספורט? אם כן, אל תעזוב בבקשה את תכנית הרדיו!
השב   •  30
אדום17/04/2012 12:51
השב   •  10
34
מוני17/04/2012 12:35
השב   •  20
33
מושחתים לכלא17/04/2012 12:34
להציל את הכדורגל
השב   •  20
32
מוני17/04/2012 12:33
השב   •  51
שגיא17/04/2012 20:54
הם דיינים טובים מאוד ואתה עוד לא מבין מה הם.
השב   •  10
31
תל אביביניו17/04/2012 12:33
ככה יהיה לנו תירוץ למה לא הולך לנו באירופה, איך לא חשבנו על זה קודם?
השב   •  60
30
משה17/04/2012 12:33
אייל היה שחקן נשמה ועכשו אנחנו רואים כמה נשמה אמתית אני קורא לכול אוהדים להגיע להפגנה עוד שבועים ונראה לכולם שאנחנו לא הזבל של אבי לוזון גנב אליפות מחיפה עכשו רוצה להוריד את ב"ש הצילו שוד
השב   •  203
דודי האדום17/04/2012 13:05
בעל סמכות כמו שחר שותק ולא מגיב קצת צורם כנראה שהלוזונים בלעו לשחר את הביצים
השב   •  51
קרית חיים17/04/2012 13:56
והמסיבה הזאת של השרה וכל דבר שקורה ועוד יקרה מהיום זה רק בזכותו!! ואני מסכים עם דודי. יעקוב שחר מאכזב !
אבל הקהל של מכבי מפתיע לטובה. זה לא קשור אליכם ישירות ואתם מחרימים משחק!! כל הכבוד!
השב   •  51
שגיא17/04/2012 20:56
השב   •  00
שגיא17/04/2012 20:56
השב   •  02
29
אגווארו17/04/2012 12:33
השב   •  11
טוטו לוזר17/04/2012 13:06
השב   •  00
28
מיקו ווזילין17/04/2012 12:29
השב   •  40
27
עד מתי יואב כץ הפועל קבוצת ההאוהדים17/04/2012 12:28
לא אנשי עסקים
אנשי כדורגל שאוהבים את הענף כמו מוט''לה גיורה אפילו אלון חרזי אנשים טובים וישריםו שלא מחפשים איך להתפרסם יותר מידי
השב   •  40
ריאלי17/04/2012 13:22
יש יותר מדי אינטרסנטים במדינה שלנו, כל תפקיד מגיעה עם קומבינה לחבר שלו וכו'' וכו'', צריך למצוא אדם ישר שינהל את כל הסמרטוטיאדה הזאת
השב   •  00
26
איתן-קופ-ירוק17/04/2012 12:26
השב   •  50
25
רפי17/04/2012 12:26
אתה גם תענש על זה שדיברת בלי רשות
השב   •  20
24
מור17/04/2012 12:25
חבל שכול הכדורגל בארץ נפגע בגלל משפחה אחת,תוציאו את משפחת לוזון מהכדורגל(את כולם ,אבי,עמוס,גיא כולם.) ורק אז הכדורגל יוכל להתקדם.ממש חבל.
השב   •  30
2317/04/2012 13:31
והם חושבים שהם עושים טובה שהם נשארים..
השב   •  20
23
בני17/04/2012 12:22
השב   •  50
22
הפועליסט17/04/2012 12:21
השב   •  20
המורה של באלוטלי17/04/2012 22:44
השב   •  00
21
בית"ר לנצח17/04/2012 12:18
ברור שהכותב הוא אבי לוזון או עמוס לוזון או פודלוזון אחר
השב   •  80
שרון17/04/2012 13:29
השב   •  00
רחלי17/04/2012 13:54
ברור. רואים.
השב   •  00
20
Marom17/04/2012 12:17
תודה פישביין!
השב   •  20
19
עד מתי יואב כץ הפועל קבוצת האוהדים17/04/2012 12:16
שבזכותה אולי ניפטר מעונשו של זה
הקש ששבר את גב הגמל
השב   •  50
18
ערן17/04/2012 12:15
כולם יודעים שליו"ר התאחדות לכדורגל אין שום כח בספורט הישראלי.לוזון קודמיו ואחריו תמיד היו וישארו בובות על חוט של התקשורת.

התקשורת למעשה היא זו ששולטת בכדורגל הישראלי כי אף אחד לא מתעניין בענף הזה אז אנשי התקשורת לקחו את הכדורגל תחת חסותם וזה לכל מי שלא מבין איך כדורגל כושל וזניח כמו שלנו ממשיך לקבל כותרות ענק כאילו שאנחנו מעצמת כדורגל, אז ובכן התקשורת היא מחזיקה את הענף בכותרות למרות שאנחנו רואים שעם כל יחסי הציבור והפרסום הכדורגל לא מתקדם לשום מקום אלא בכלל הולך אחורה.

מי שמחזיק את הכדורגל בחיים זו התקשורת בשיתוף פעולה עם הטוטו .

אם התקשורת תחרים את הכדורגל אפשר להגיד סופית שהכדורגל הישראלי יהיה ז"ל אבל זה לא יקרה כי התקשורת אוהבת רכילות פלילים ועסקנות בכדורגל הישראלי.
השב   •  51
17
ראש הזהב17/04/2012 12:14
זה עונש שהוא נחשב עונש כבד מאד ומטילים אותו רק על עבירות קשות. לארבע קבוצות הופחתו נקודות השנה: הפועל ת"א, בית"ר, סכנין והפועל פ"ת. כמובן שגם היו אמורים להפחית למכבי פ"ת אבל זה כבר מקרה אחר כשמדובר ביקירת ההתאחדות.

אם לכל כך הרבה קבוצות הפחיתו נקודות השנה כנראה שבאמת הספורט מת בארץ. או לפחות הענף הזה.
השב   •  50
16
איציק הירוק17/04/2012 12:14
השב   •  61
15
השמנדריק17/04/2012 12:14
אנחנו מתחילים להיות מדינה נאורה
השב   •  60
14
מיקו ווזילין17/04/2012 12:13
השב   •  50
13
אור17/04/2012 12:10
רק אם המושחת סיני שפעל שמלמיליאןלא יהיה בנבחרת
ירד ליגה והלוזונים גם אז יהיה צדק
השב   •  10
דינגו17/04/2012 12:28
סיני יכול רק לחלום ליהיות אי פעם ברמה של אורי .
השב   •  10
12
סאלח17/04/2012 12:09
כל הכבוד
השב   •  30
11
גיל17/04/2012 12:08
לא רוצים לוזון בליגה
השב   •  90
10
יוסי17/04/2012 12:06
השב   •  50
9
דני17/04/2012 12:06
בזכות אבי לוזון יהיו מגרשים ברמה אירופאית בפתח תקווה נתניה חיפה ועוד ולא יצטרכו תמיד לארח באלופות או במפעלים אחרים רק ברמת גן.

בזכות אבי לוזון פעם ראשונה בהיסטוריה ישראל מארחת אליפות אירופה בכדורגל.

מאיזה מפעלים בינלאומיים סולקו קבוצות כדורגל או נבחרות ישראליות על מה היא מדברת ?!

צבועה איפה היא הייתה כשבדרבי של תל אביב ילדה רסקו את היד והשופטים לא יכלו לרדת מהמגרש חצי שעה ? איפה היא הייתה כשבבאר שבע זרקו רימון חי או מוט לום על אלישע לוי.

זהו בלי מכבי פתח תקווה אין אלימות בכדורגל ? עד המשחק של פתח תקווה וחיפה לא שמענו מלבנת כלום פתאום יש לה אפשרות לקצת כותרות.

צבועה !
השב   •  1257
יוסי17/04/2012 12:20
השב   •  80
מאיר עובדיה17/04/2012 12:21
אבי לוזון לא קשור להקמת מגרשים ברמה טובה יותר, הכסף לא מגיע ממנו ולא מההתאחדות בראשה הוא עומד. הכסף הוא כסף ציבורי וכן כספי טוטו. לבנת לא אומרת שקבוצות סולקו ממפעלים אירופיים אלא אומרת (דבר שהוא בהחלט נכון) שאם הממשלה תתערב בספורט אז ורק אז הקבוצות יסולקו. חוקת הספורט הבין לאומית אוסרת התערבות ממשלתית בספורט. אם היית עוקב אחר עתונות הספורט היית רואה כי גם במקרים אחרים היא השמיעה את קולה אך גם אז כמו היום היא אומרת כי היכולת שלה לשנות משהו מאוד מוגבלת מכיוון שאסור לערב ספורט עם מדיניות ממשלתית (יגרור הרחקה ממפעלים אירופיים).
ובנימה אישית: מר אבי לוזון לא תרם הרבה אם בכלל. מאז שהוא מונה לתפקיד יש רק רעש וצלצולים והמון בלאגן. הגיע הזמן לחקור את כל החשדות לחגיגת השחיתות בהתאחדות לכדורגל ולמנות איש חף מאינטרסים לעמוד בראש הארגון הזה.
השב   •  150
רונן17/04/2012 12:33
השב   •  70
מסי הקטן17/04/2012 12:36
הם גם ככה לוקחים מיליונים לתושבים
לפחות חלקיק מהכסף שיחזור אלינו בדרך עקיפה
בעצם אם חושבים על זה אלו התושבים ששילמו על המגרשים וכל השאר
אבל לימור ליבנת אכן צבועה אבל זה פוליטיקה
השב   •  21
אדום עתיק17/04/2012 12:45
השב   •  20
איש ישר17/04/2012 12:46
תראה את הנסיגה ברמת הכדורגל ,
תראה את הירידה הגדולה בצופים במגרשים,
תראה ניסיונות פטטים להגיע לאליפות העולם,
תראה האלימות במגרשים,
תראה הניתוק וההתנשאות של ההתאחדות לכדורגל,
תראה בריחת כדורגלנים בינוניים לאירופה שעושים עליהם קומבינה של סוכנים מניפולטיביים שמורידים רמת הליגה וגורמים לחוסר שחקנים מובילים , וגורמים להעלאת שכרם לא בגלל רמתם אלא בגלל מחסור בשחקנים,
וכל זה בגלל הגדלת מספר הקבוצות בליגה העליונה שחלק גדול מהמשחקים נערכים מול מגרשים ריקים ולא רווחיים,
ההתנהלות היא לא רצינית ,
אל תתפלאו שיש ריקבון במערכת ירודה ומפגרת.
השב   •  40
תום17/04/2012 14:35
היא אמרה במידה והממשלה מתערבת זה יביא לנו בעיות פיפא שזה הפסקת פעליות קבוצתית באירופה עד למועד לא ידוע
השב   •  00
חיפאי17/04/2012 22:56
ואני בכלל לא חושב שהטענה שלך נכונה.
השב   •  00
8
אדי17/04/2012 12:05
השב   •  40
7
אדום17/04/2012 12:04
השב   •  60
6
ינאי17/04/2012 12:04
לוזון חשב שהוא חסין מהכל אבל מתברר שהוא טעה. לוזון הפך שם נרדף לשחיתות וקומבינות.
השב   •  310
5
ישראל17/04/2012 12:04
מר פיישבין אתם ניזונים מהכדורגל ולכן לא צריך לאיים כי אתם יורים לעצמכם ברגליים , יש בעייה וצריך לפתור , בל איומים , תפעילו אנשים חכמים שיפתרו את הבעיות - הלוואי והיה לי פיתרון !
השב   •  012
בית"ר לנצח17/04/2012 12:16
דביל
השב   •  01
הא17/04/2012 12:37
הם יכולים להסתדר גם בלי הכדורגל בארץ. מאז שיש ווינר רוב ההימורים הם על משחקים בחו"ל.
השב   •  10
אדום עתיק17/04/2012 12:48
השב   •  00
ישראל17/04/2012 14:31
תבדוק טוב, בקיץ ההכנסות יורדות ב-50%
השב   •  00
4
השמנדריק17/04/2012 12:04
זה לא ייתכן יושב ראש התאחדות שיש לו גם אינטרסים משפחתיים בקבוצה מליגה לאומית.
השב   •  311
3
מתן הגנאי17/04/2012 12:03
כל הכבוד לטוטו עוד קצת סנקציות ולוזון הולך הביתה! לירן חולצה אפורה לשלטון ההתאחדות!
השב   •  440
עד מתי יואב כץ הפועל קבוצת ההאוהדים17/04/2012 12:29
וכנראה שתמיד הימורים ישלטו פה גם אם זו בדרך עקיפה
קומבינה בתוך קומבינה העיקר שלוזון יילך הביתה כי עכשיו זה רק עניין של זמן
העיניין שצריך לפרק הכל
אם זה אבן עזרה חלובה וכל מי שבסביבה להעיף אותו ויפה שעה אחת קודם
השב   •  110
2
קרית חיים17/04/2012 12:00
לא הבנתי מה זה אומר.. אם מישהו יוכל להסביר לי את השלכות הצעד של הטוטו אני אשמח. תודה!
השב   •  110
השמנדריק17/04/2012 12:12
עד שלא עושים סדר בהתאחדות.
השב   •  60
סד17/04/2012 12:36
הם ש30 אחוז מתקציב ההיתאחדות הלך ו15 אחוז מתקציבי הקבוצות הלך
השב   •  30
העיוור17/04/2012 12:41
אם לא זורם כסף באופן שוטף להתאחדות אין לה זכות קיום.

תחשוב על זה. כשהייתה המחאה נגד הקוט''ג לא קנו תנובה.
אין קנייה, אין כסף.
אין כסף, החברה עושה שינויים ע"מ לרצות את הלקוחות.
ריצוי הלקוחות יתבצע בשיפור תשתיות, או כמו שקרה בתנובה, והלוואי שיקרה פה, שראש החברה(הבחורה השמנה מתנובה) מתפטר.

אני מקווה שלוזון יעוף כבר, כי הוא מראה לילדינו ששקרים, בהמיות וכרס מטורפת הם המתכון להצלחה.

ואם מישהו יגיד לי שזה בגלל שהוא מזרחי, הוא יכול לדחוף לעצמו.
לוזון היה דרעק גם אם הוא היה שוויצרי
השב   •  200
יניב17/04/2012 13:26
השב   •  80
2317/04/2012 13:27
בלי הטוטו אז אולי 15 אחוז הלך מקבוצות כמו מכבי ת"א,הפועל ת"א ומכבי חיפה..
שאר הקבוצות זה לפחות 40-50 אחוז מהתקציב.
וזה משמעותי כשאתה רואה שקבוצות בקושי עוברות בבקרה.
השב   •  50
קרית חיים17/04/2012 13:58
רק לבוא להפגנות ולקוות שזה יעבוד! על כולנו להתאחד!
השב   •  50
1
עומרי17/04/2012 11:59
בעד-כחול
השב   •  8912
דינגו17/04/2012 12:30
השב   •  37
ביתר זורמת לי בדם17/04/2012 14:28
איציק קורנפיין בדוק.
יש הודעות על זה בהארץ
השב   •  12
ש.מ17/04/2012 16:24
השב   •  50
המורה של באלוטלי17/04/2012 22:36
לשאוב לייקים בכוח , אם אין לך משהו אמיתי להגיד בתגובה , אל תגיב.
השב   •  10
אסור לפספס
נגןדיוויד בקהאם פוגש את האח התאום הסודי שלו
דיוויד בקהאם פוגש את האח התאום הסודי שלו
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */