יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:53

גלושקוב ויופה ינסו להבטיח את מקומן בלונדון

השחייניות שכבר השיגו את הקריטריון הישראלי יתחרו בתחרות המיון ויצטרכו להתברג בין 24 הזוגות הראשונים כדי להבטיח השתתפות באולימפיאדה

|
גלושקוב ויופה. יתחרו על מקום בלונדון (רויטרס)
גלושקוב ויופה. יתחרו על מקום בלונדון (רויטרס)

לאחר שכבר עברו באליפות העולם האחרונה את החלק הקשה יותר כשהשיגו את הקריטריון הישראלי ינסו החל ממחר (רביעי) אנסטסיה גלושקוב ואינה יופה להשיג את הקריטריון הבינלאומי בשחיה אומנותית ולהבטיח השתתפות שלישית ברציפות במשחקים האולימפיים.
 
גלושקוב ויופה המתחרות יחדיו בדואט תיקחנה חלק בתחרות המיון האולימפית בלונדון, הן יצטרכו להתברג בין 24 הזוגות הראשונים כדי להבטיח את השתתפותן באולימפיאדה, משימה בהחלט אפשרית. התחרות תימשך שלושה ימים ותיפתח עם הדואט הטכני.

"יש הרגשה טובה אצל הבנות, הדואט הכין תרגילים חדשים מרשימים וכשנחזור עם הקריטריון הבינלאומי נערוך ערב גאלה מיוחד והדואט יציג את התרגיל האולימפי לפני כל עם ישראל", אמר לקראת התחרות, מיכאל בן-אבי, יו"ר הוועדה לשחיה אמנותית באיגוד השחייה.

כידוע, יופה וגלושקוב משתפות פעולה כבר קרוב לעשור והצליחו להביא לא מעט הישגים מרשימים. הצמד הגיע למקום ה-15 באליפות העולם שנערכה בברצלונה ב -2003 ולאחר מכן למקום השישי באליפות אירופה לנערות שנערכה באותה שנה באנדורה.

מיכאל בן אבי (קובי אליהו)
מיכאל בן אבי: "יש הרגשה טובה" (קובי אליהו)
 

באליפות אירופה ב-2004 הגיעו למקום העשירי, ובאולימפיאדת אתונה למקום ה-17 באליפות אירופה שנערכה באיינדהובן ב-2008, סיימו השתיים במקום השביעי, והבטיחו את השתתפותן באולימפיאדת בייג'ינג שם סיימו במקום ה-15.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */