יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:52

השר סילבן שלום: האמון נשבר, זה מאפשר להתפרע

המשנה לראש הממשלה בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE: "יש הרגשה של איפה ואיפה, זה בלתי נסבל". ברקוביץ' על המחאה: "זו רק יריית הפתיחה"

|
שרון פרי ופיני גרשון ברדיו 102FM
שרון פרי ופיני גרשון ברדיו 102FM

שרון פרי ופיני גרשון הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל (102.5FM ,89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

אייל ברקוביץ': "זו רק יריית הפתיחה, הגיעו מים עד נפש"
עולם הכדורגל גועש אחרי החלטת בית הדין העליון לדחות למכבי פ"ת את עונש הפחתת שלוש הנקודות לעונה הבאה. מי שלקח את העניינים לידיים הוא כוכב העבר אייל ברקוביץ' שאירגן מחאה מול משרדי ההתאחדות לכדורגל.

ברקוביץ' אמר: "הגעתי בשעה המתוכננת וחיכו לי מאות אוהדים מכל הקבוצות, מקריית שמונה ועד באר שבע. הייתה הפגנה תרבותית ומחאה רצינית שרק התחילה".

"כולם קוראים להתאחדות להתפטר. ניפגוש שוב בעוד שבועיים (3 במאי). זו רק יריית הפתיחה. צריך לשנות את הכדורגל בישראל בלי קשר לתוצאות. לא משנה מי יורד ומי עולה. הקרבתי את עצמי, ראיתי שאף אחד לא עושה כלום. גם לא בעלי הקבוצות".

ברקוביץ´ מדבר (יניב גונן)
ברקוביץ´. "קוראים להתאחדות להתפטר" (יניב גונן)
 

"רוצה לשנות את מבנה הליגה. צריך כדורגל טהור ונקי. ידעתי שראשי הקבוצות מפחדים ושהם לא יבואו. אני צריך את האוהדים שיתמכו. כולם צריכים לעשות חרם צרכנים - לא לקנות מנויים בעונה הבאה. אם יענקל'ה שחר ואלי טביב יראו שאף אוהד לא קונה מנוי, המצב ישתנה".

"אנחנו רוצים שתקום מנהלת ליגה עם איש עסקים רציני. הגיעו מים עד נפש, זה נמאס על כולם. אין לי שום אינטרס. אם לא הייתי חושב שזה אפשרי לא הייתי מתחיל את המאבק הזה. לא קיבלתי טלפון מאף מאמן או שחקן עבר. בהפגנה הבאה יהיו כמה אלפים".

השר סילבן שלום: "זה בלתי נסבל ומאפשר להתפרע"
בהמשך לאירועי בית הדין, תתארח הקבוצה ממלאבס בווסרמיל אצל הפועל ב"ש לקרב תחתית לוהט, שהפך מעניין הרבה יותר בעקבות ההחלטה.

סילבן שלום במהלך הפורום (יוסי ציפקיס)
סילבן שלום. "יש מתח גדול" (יוסי ציפקיס)
 

אוהד הפועל ב"ש, השר סילבן שלום, אמר: "יש מתח גדול. עשיתי את כל הדרך ממעלות עד באר שבע. אני אוסף את הילדים והולך למשחק. הפועל באר שבע בעונה גרועה ובסכנת ירידה. היא קבוצה חלשה. לא יותר ממכבי פתח תקווה או הפועל חיפה אבל היא קבוצה חלשה. מה שקרה אתמול היה בלתי נתפס ובלתי נסבל. יש תחושה של איפה ואיפה. זה מאפשר לאנשי הפועל באר שבע להתפרע. האמון של הציבור בהתאחדות נשבר".

"ההתאחדות לכדורגל נשלטת על ידי נציגים לא קיימות או על ידי קבוצות קטנות. הפועל באר שבע מייצגת אזור של 700,000 איש. אם היא תרד זה יפגש בכל הליגה הישראלית. קורא לאוהדי הפועל ב"ש לא לעשות שטות במשחק".

יואב כץ: "מה שקורה - כמו במהפכה הצרפתית"
הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, פנה לשרת התרבות והספורט, לימור לבנת, בבקשה שתקים ועדת בדיקה ציבורית לנעשה בהתאחדות לכדורגל ולמיגור האלימות בעקבות אירועי המושבה והשלכותיהם.

כץ (עמית מצפה)
כץ. "הציבור החליט שמספיק" (עמית מצפה)
 

כץ אמר: "זה כמו המהפכה הצרפתית. דרכו על אנשים והם רצו צדק. הציבור החליט שמספיק לו. יש חוסר יושר וחוסר צדק. זה מקומם את כולם. זה הפך עניין לאומי, לא רק ספורטיבי".

כמו בכל תוכנית, גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, דיווחי התנועה והשמענו למאזינים הרבה מוזיקה טובה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */