יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:47

יו"ר איגוד הכדוריד סבל מאירוע לב ועבר צינתור

דורון שמחי חש ברע, אושפז בבי"ח רמב"ם וייעדר מגמר הגביע בין הפועל ראשל"צ למכבי ת"א ביום שני. האיגוד הזמין למשחק את שחקני עירוני ק"ש

|
דורון שמחי עם אבי רש. אושפז ברמב
דורון שמחי עם אבי רש. אושפז ברמב"ם (יניב גונן)

יו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי, מאושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה. במהלך נסיעה משפחתית אמש (שישי) בצפון, חש שמחי ברע ופונה לבית החולים בחיפה, שם אובחן אירוע בליבו. שמחי עבר צינתור והוא חש בטוב.
 
מאיגוד הכדוריד נמסר: "אנחנו מאחלים לדורון רפואה שלמה והחלמה מהירה. המשפחה מבקשת להימנע מביקורים ומשיחות טלפון עד שהרופאים יאפשרו זאת. כולנו מחזקים ומחבקים את דורון והמשפחה".
 
שמחי, שעסק בימים האחרונים בתכנון של משחק גמר גביע המדינה ה-50 בתולדות הענף, שיתקיים ביום שני בין הפועל ראשל"צ לבין מכבי ת"א, לא יהיה במעמד הגמר. בשל כך, גם יו"ר ההתאחדות הקרואטית, סנדי זולה, שהיה אמור להגיע כאורחו, דחה את ההגעה למשחק.

בינתיים, ההכנות למשחק הגמר שיתקיים בשני (19:30) ברעננה, נמשכות. איגוד הכדוריד יעניק במשחק, מגן הוקרה לשחקני גמר גביע המדינה הראשון שנערך ב-1959 בין מכבי רחובות למכבי ר"ג. כמו כן, יוענקו תשורות למאמן נבחרת ישראל לשעבר, איגור ביאליק, המאמן המעוטר ביותר בתולדות המפעל (7 זכיות כמאמן, 4 כשחקן).
 
עוד יזכו לתשורות: האבות של שני מאמני הקבוצות, משה רש (אביו של אבי רש, מאמנה של מכבי ת"א), שהוביל בשנות השישים את מכבי צפון לזכייה בשני גביעי מדינה כמאמן. בצד האדום, איציק פרנקל (אביו של סער פרנקל, מאמן הפועל ראשל"צ), שעמד בראש הקבוצה יחד עם עמי שדה, ברצף 11 הזכיות שלה מסוף שנות השמונים ועד לשנת המילניום. גם השופט הבינלאומי לשעבר, נחום זבצקי, יקבל תשורה.

שחקני ק&qout;ש חוגגים (משה חרמון)
שחקני ק"ש. הוזמנו לגמר הגביע בכדוריד (משה חרמון)
 

איגוד הכדוריד הזמין עשרות מילדי מחלקות הנוער בדרום, וגם את שחקני אלופת המדינה בכדורגל, עירוני קרית שמונה, שיקיימו משחקון כדוריד במהלך המשחק. למשחק עצמו נותרו למכירה עשרות בודדות של כרטיסים.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */