יום שבת, 06.07.2024 שעה 01:31
ליגת העל לנוער 23-24
7120-5430מכבי פ"ת1
5633-7230מכבי חיפה2
5240-5530הפועל ת"א3
5030-4330בני סכנין4
4731-4430מכבי נתניה5
4338-3930בני יהודה6
4238-5030מכבי ת"א7
4245-4430מ.ס. אשדוד8
4037-4330הפועל כפ"ס9
3644-3430הפועל ב"ש10
3645-2430הפועל חיפה11
3665-3830הפועל רעננה12
3249-3930הפועל ראשל"צ13
3147-2830הפועל חדרה14
2553-2830הפועל רמה"ש15
2444-2430עירוני ק"ש16
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 0 - 3
  • הפועל רמה"ש
  • עירוני ק"ש
  • 1 - 3
  • הפועל רעננה
  • הפועל ב"ש
  • 2 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 5 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • 1 - 2
  • הפועל כפ"ס
  • הפועל ראשל"צ
  • 3 - 2
  • מ.ס. אשדוד
  • הפועל ת"א
  • 0 - 4
  • הפועל חיפה
  • בני יהודה
  • 1 - 1
  • מכבי פ"ת

האליפות תחכה: מכבי ת"א הפסידה 2:0 להפ' חיפה

נוער: הצהובים תיכננו לחגוג, צמד של הירש (4 ו-84) הוריד אותם לקרקע עם הפסד שלישי: "לא באנו לקלקל למכבי" הפער בצמרת - 9 נק'. 1:5 למכ' חיפה

|
שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים. אין אליפות (עמית מצפה)

הפועל חיפה מתחתית ליגת העל לנוער גברה היום (שבת) 0:2 בקרית חיים על מוליכת הטבלה, מכבי תל-אביב, הנחילה לצהובים את הפסדם השלישי העונה ודחתה את חגיגות האליפות של האורחים לפחות בשבוע אחד.

הקבוצה של עמיר תורג'מן הגיעה לחיפה כשהיא ביתרון 12 נקודות על טוברוק, חמישה מחזורים לסיום העונה, בידיעה שניצחון על המקומיים, שהיו במקום ה-14 לפני המחזור, יעניק להם את התואר, אך לשחר הירש היו תוכניות אחרות.

חלוץ הפועל חיפה כבש את הראשון בדקה הרביעית, השלים צמד בדקה ה-84 והעניק לאדומים נקודות חשובות במאבקי התחתית, בעוד הצהובים יצטרכו לחגוג אליפות במגרש אחר.

בעקבות ניצחונה של טוברוק 0:2 בבאר-שבע, מצמד של דור מלכה, צומק הפער בצמרת הטבלה לתשע נקודות, ארבעה מחזורים לסיום העונה. כעת, כדי לזכות באליפות יהיו חייבים חניכיו של עמיר תורג'מן לנצח בשבוע הבא בקרית שלום את מכבי פתח-תקווה.

הירש: לא באנו לקלקל למכבי
כובש הצמד, שחר הירש, אמר בסיום: ”לא באנו לקלקל למכבי ת"א את האליפות. המטרה הייתה להרוויח את הלחם שלנו. נלחמנו ונתנו את הנשמה ואני שמח שניצחנו. אני חייב לפרגן לאלי אלבז ששיחק לצידי ועזר לי להבקיע, ראו מה אנחנו שווים יחד על המגרש". אלי אלבז שלא אהב את החילוף, אמר: ”רציתי מאד להמשיך, הרגשתי שאני יכול להבקיע, אבל העיקר שניצחנו".

הפועל חיפה עצרה את מכבי ת"א

השוער ניב אנטמן שהצטיין, הוסיף: ”ידענו שאסור לנו להפסיד נקודות, זה היה ניצחון של אופי". אור לגריסי אמר: ”לקחנו את שלוש הנקודות ואני מקווה מאד שהן יעזרו לנו להישאר בליגה. יש לנו פה חבר'ה ווינרים והכי חשוב שניצחנו".

אדיר דהן אמר: ”זה ניצחון גדול שלנו. אני אומנם הכי צעיר ועונד את סרט הקפטן, יש דברים שנולדים איתם. חשוב לי להשפיע על המגרש בדברים החיובים והראינו לכולם שמגיע לנו להישאר בליגה".

מחצית ראשונה
דקה 4 - 0:1 לאדומים: פתיחה מפתיעה למשחק בצפון. הצהובים חשבו על התקפה ושכחו מההגנה, שחר הירש קיבל כדור ארוך מחצית המגרש כשהוא משמאל לרחבת שערו של טובלי, חדר לרחבה, עבר את השוער ומזווית קשה בעט מצוין ברגל שמאל, פנימה.

החברים באים לברך את הירש (עמית מצפה)
החברים באים לברך את הירש (עמית מצפה)
 

דקה 10: מכבי ת"א התעוררה והגיעה להזדמנות ראשונה במשחק. בן בן יאיר קיבל כדור באגף שמאל, חלף על פני לירן סרדל והרים מצויין לרחבה, שם חיכה נדב קרופיק שנגח למרכז השער, אנטמן לא התקשה לקלוט.

דקה 11: דקה עברה ועוד הזדמנות לצהובים. הפעם היה זה טקלה אסמלש שקיבל כדור במרכז המגרש, התקדם לעבר הרחבה ומסר לבן יאיר, שהפעם ניסה את כוחו מ-16 מטרים, אבל אנטמן הדף טוב.

בן בן יאיר מול לירן סרדל בפתיחת המשחק (עמית מצפה)
בן בן יאיר מול לירן סרדל בפתיחת המשחק (עמית מצפה)
 

דקה 17: שחקני הפועל חיפה דרשו פנדל לאחר ספק-דחיפה על שחקן באדום ברחבה, אך אמיר וינוגרד לא שאה לטענותיהם וסימן לקרן. כדור הקרן, שהורם לעבר הקורה הקרובה, מצא את ראשו של ניב סרדל שנגח היטב, אך הכדור עלה מעל למשקוף. דקה לאחר מכן ניסה אלי אלבז את כוחו בבעיטה מ-17 מטרים, אך ניגל טובלי לא התקשה לקלוט.

דקה 35: מצב מצויין לצהובים, שהיו קרובים לשוויון. כדור קרן הורם לרחבה מצד ימין, ההגנה באדום הרחיקה רקעד לאושר אבו, שמ-12 מטרים בעט מהאוויר כדור נהדר שנגע בקצות אצבעותיו של אנטמן בדרך לקורה ומשם ההגנה באדום הרחיקה. כמעט 1:1.

גיא כהן בדרך לדשא (עמית מצפה)
גיא כהן בדרך לדשא. הוחלף אחרי פחות מ-40 דקות (עמית מצפה)
 

דקה 37: חילוף ראשון במכבי ת"א כבר בשלב מוקדם. גיא כהן יצא ובמקומו נכנס עומרי שקל.

דקה 45: עד לסיום המחצית ניסו הצהובים ללחוץ ואף יצרו צמד בעיטות לעבר שערו של אנטמן, אך השוער המקומי לא התקשה לעצור את שתי הבעיטות והאדומים ירדו למחצית ביתרון 0:1.

קרב אווירי בקרית חיים (עמית מצפה)
קרב אווירי בקרית חיים (עמית מצפה)
 

מחצית שניה
דקה 52: הזדמנות נהדרת להפועל חיפה להכפיל את יתרונה. אלי אלבז קיבל כדור בתוך הרחבה כשמולו שני שחקנים - יגיל ביטון וטקלה אמסלש. החלוץ הגבוה הטעה את הראשון, העביר את השני בין הרגליים ומ-16 מטרים בעט כדור חזק שנעצר רק במשקוף שערו של טובלי.

דקה 56: חילוף שני במכבי ת"א כאשר שרון זיסו החליף את נדב קרופניק.

בן בן יאיר מול לירן סרדל (עמית מצפה)
בן בן יאיר מול לירן סרדל (עמית מצפה)
 

דקה 59: בן בן יאיר קיבל כדור בתוך הרחבה, הוריד לעצמו עם החזה וכשהוא מול אנטמן בעט לא טוב, לרגלו של השוער, שיצא אליו מצוין והדף. דקתיים לאחר מכן חילוף ראשון בהפועל חיפה כשמאור אושרי נכנס במקום דוד אמזלג.

דקה 69: בן בן יאיר קיבל את הכדור באגף ימין, חתך למרכז וכשהוא 18 מטרים מהשער הטעה שני שחקנים באדום אך בעט למארכז השער ואנטמן שוב לא התקשה לקלוט.

אנטמן (עמית מצפה)
אנטמן. עוצר את הצהובים (עמית מצפה)
 

דקה 70: אורן ביטון הרים כדור מצוין מאגף שמאל לאלי אלבז, שהניף את רגל ימין אך בעט לא מדויק מ-7 מטרים, מעל לשער. מיד לאחר מכן קיבל הירש כדור נהדר בתוך הרחבה, אבל עמאש מנצור הגיע ברגע האחרון ועם גלישה מצוינת הוציא את הכדור לקרן.

דקה 72: חילוף שלישי במכבי ת"א כאשר החלוץ סלאח נבואני החליף את הבלם אושר אבו, שלא יכול היה להמשיך.

דניאל גרץ. לא הותיר את חותמו על המשחק (עמית מצפה)
דניאל גרץ. לא הותיר את חותמו על המשחק (עמית מצפה)
 

דקה 75: טקלה אמסלש קיבל כרטיס צהוב. מיד לאחר מכן נכנסו למגרש מאור אוחיון ואיתי רבינוביץ' במקום אלי אלבז ואדיר דהן. דקתיים לאחר מכן חילוף אחרון במכבי ת"א כשדניאל לוי החליף את דניאל גרץ.

דקה 84 - 0:2 להפועל חיפה: יגיל ביטון קיבל את הכדור במחצית המגרש של הפועל חיפה, עבר את קו מחצית המגרש, התקדם והעביר מסירה לשחר הירש, שקיבל את הכדורכשהוא 20 מטרים מהשער, חדר לרחבה והקפיץ בקלילות מעל טובלי שיצא לעברו כדי להבטיח לקבוצתו את הניצחון.

הירש והחברים חוגגים את השני (עמית מצפה)
הירש והחברים חוגגים את השני (עמית מצפה)
 

דקה 88: חן גולן החליף את כובש הצמד, שחר הירש, שזכה לתשואות מ-100 האוהדים שהגיעו לקרית חיים. עד לסיום לא נרשמו אירועים מיוחדים והפועל חיפה חגגה ניצחון גדול על הצהובים מת"א.

הפועל חיפה: ניב אנטמן, אורן ביטון, אור לגריסי, יורי קודינסקי, לירן סרדל, תום בר יוסף, ניב סרדל, דוד אמזלג (מאור אושרי, 61), אדיר דהן (איתי רבינוביץ', 75), אלי אלבז (מאור אוחיון, 75) ושחר הירש (חן גולן, 88).

שחקני מכבי ת&qout;א מאוכזבים בסיום המשחק (עמית מצפה)
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים בסיום המשחק (עמית מצפה)
 

מכבי ת"א: גל טובלי, יגיל ביטון, עמאש מנצור, דין אקפי, אושר אבו (סלאח נבואני, 72), נדב קרופניק (שרון זיסו, 56), דניאל גרץ (דניאל לוי, 77), טקלה אסמלש, בן בן יאיר, דור ז'אן וגיא כהן (עומרי שקל, 37).

טוברוק ניצחה וצימקה את הפער, 1:5 למכבי חיפה
בעוד הצהובים לא הצליחו לנצח, יריבתם לצמרת והקבוצה היחידה שבאופן תיאורטי עוד יכולה לקחת מהם את האליפות, בית"ר טוברוק, ניצחה 0:2 בחוץ את באר-שבע וצימקה את הפער בצמרת הטבלה לתשע נקודות. אדריכל הניצחון של הנתנייתים בווסרמיל היה דור מלכה המצויין, שכבש את שני השערים לזכות טוברוק. עם זאת, 4 מחזורים לתום העונה רק נס ייקח את האליפות מהצהובים ויעניק אותו לטוברוק.

דור מלכה. צימק את הפער ממכבי ל-9 נקודות (עמית מצפה)
דור מלכה. צימק את הפער ממכבי ל-9 נקודות (עמית מצפה)
 

מכבי חיפה שמרה על המקום השלישי והיא רחוקה רק שלוש נקודות מטוברוק לאחר 1:5 גדול על נועלת הטבלה, מכבי הרצליה, שכבר לא תצליח לשרוד בליגה הראשונה. רועי עטר כבש צמד לזכות הירוקים, ערן מלכין, איסמעיל ריאן ורז שטיין השלימו חמישייה. פלג בטר כבש לזכות הרצליה.

בקרב בין שתי קבוצות שמתחרות על תואר "אלופת הליגה שמתחת למכבי ת"א, טוברוק ומכבי חיפה", גברה הפועל כפר-סבא 1:3 על בני יהודה. מוחמד ג'אבר, אחמד באדיר ואור קורן כבשו לזכות כפר-סבא, שעלתה למקום השישי והעלתה את מאזנה ל-38 נקודות כשהיא רחוקה רק נקודה מבני יהודה שבמקום הרביעי.

שחקני מכבי חיפה חוגגים ניצחון גדול (משה חרמון)
שחקני מכבי חיפה חוגגים ניצחון גדול (משה חרמון)
 

מי שלא הצליחה לנצל את הפסדה של בני יהודה ולעלות למקום הרביעי היא בית"ר ירושלים, שספגה הפסד 4:3 מאכזב אצל הפועל ראשל"צ, שלקחה שלוש נקודות חשובות במאבק נגד הירידה. צמד של יעקב בריהון ושערים לש עומר אצילי ודור איטח נתנו לראשל"צ את הניצחון, צמד של מיכאל ממן ושער של משה פרץ לא הספיקו לבית"ר, שירדה למקום השביעי.

גם מכבי נתניה השיגה נקודות חשובות במאבקי התחתית אחרי 0:2 בחוץ על הפועל ת"א, שנותרה במקום התשיעי. לירון שריקי ומוחמד עקל כבשו לזכות הצהובים. עוד קבוצת תחתית שהשיגה שלוש נקודות היא עירוני קרית שמונה, שניצחה 1:2 בחוץ את מכבי פ"ת משערים של נאור עבודי ואופיר מזרחי. דור אלו כבש למפסידה. לאחר ניצחונותיהן של נתניה, ק"ש, ראשל"צ והפועל חיפה, אין ספק שהמפסידה הגדולה של המחזור היא הפועל רעננה, שנפרדה בתיקו 0:0 ממ.ס. אשדוד ונותרה במקום ה-15 ממנו יורדים לליגה השניה, כשהפער מהמקום ה-14 גדל ל-4 נקודות.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */