יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:14

רונאלדיניו? ואגנר לאב? פלמנגו עפה מהליברטדורס

ה"מנגאו" קיוו שהכוכבים יובילו אותם לתואר יבשתי אך הודחו בבושת פנים כבר בשלב הבתים. 0:3 על לאנוס (2 בישולים ל"דיניו") לא עזר בגלל 2:3 של אמלק

|
רונאלדיניו המום. שני בישולים לא הספיקו (רויטרס)
רונאלדיניו המום. שני בישולים לא הספיקו (רויטרס)

פלמנגו, הקבוצה האהודה ביותר בברזיל, הודחה הלילה (בין חמישי לשישי) בבושת פנים מגביע הליברטדורס, "ליגת האלופות של דרום אמריקה", כבר בשלב הבתים, בדקה ה-93 של מחזור המשחקים האחרון.

בקבוצה מריו התכוננו לעונה גדולה. בשנה שעברה הם הביאו את רונאלדיניו ממילאן והגאוצ'ו אמנם הצליח להוביל את הרוברו-נגרוס לאליפות ריו, אבל בברזילראו סיימה פלמנגו רק במקום הרביעי. העונה צורף אליו מצסק"T ואגנר לאב, שכבר נתן עונה גדולה במדים האדומים-שחורים לפני שנתיים, ובכל הפאבלות האמינו ההמונים שהשניים האלה יובילו את הקבוצה לפחות לאליפות, ואולי גם לתואר היבשתי.

אבל פלמנגו, שזכתה להגרלה נוחה ובית עם לאנוס מארגנטינה, אמלק מאקוואדור ואולימפיה מפראגוואי נראתה לא טוב ולקראת המחזור האחרון נקלעה למצב בו היא חייבת ניצחון על לאנוס ותיקו במשחק בין אמלק לאולימפיה כדי להעפיל לשמינית הגמר.

הרוברו-נגרוס, עם ואגנר לאב ורונאלדיניו בהרכב, עשו את שלהם עם 0:3 ביתי על לאנוס, שכבר הבטיחו את המקום הראשון בבית לפני מחזור המשחקים האחרון. הבלם וולינטון כבש את הראשון בדקה ה-18, רונאלדיניו בישל לדייוידי את השני בדקה ה-42 ובדקה ה-51 קיבל רונאלדיניו את הכדור מדייוידי, הותיר שני שחקני הגנה מאחור ובישל ללואיש אנטוניו את השלישי של פלמנגו.

פאולו גולץ מלאנוס עוצר את רונאלדיניו (רויטרס)
פאולו גולץ מלאנוס עוצר את רונאלדיניו (רויטרס)
 

במקביל, התנהל בפרגוואי המשחק בין אולימפיה לאמלק. שתי הקבוצות היו צריכות ניצחון כדי לעלות, בעוד תיקו היה מעלה את פלמנגו. המארחת הוליכה 0:1 במחצית, האקוואדורים הפכו ל-1:2 בחצי השני אך בדקה ה-92 השווה סבאיוס לזכות אולימפיה ובריו דה ז'ניירו החלו לחגוג. ואגנר לאב כבר רץ בטירוף לאוהדים, אלא שאז הגיעה הדקה ה-93 בפרגוואי ושער דרמטי של חוסה לואיס קיניונס בנגיחה בדקה ה-93 קבע 2:3 לאמלק. אקוואדורים בשמינית הליברטדורס ו-ואגנר לאב התחיל לבכות.

ז´ואל סאנטנה, מאמן פלמנגו, לא מאמין שזה קורה לו (רויטרס)
ז´ואל סאנטנה, מאמן פלמנגו, לא מאמין שזה קורה לו (רויטרס)
 

בברזיל אגב, אוהדי הקבוצות היריבות של פלמנגו (ובברזיל כל מי שלא אוהב את פלמנגו אוהב לשנוא אותם, במיוחד אוהדי היריבות העירוניות, ואסקו, פלומיננזה ובוטפוגו), כבר הספיקו לחגוג עם תמונות של הדמעות של לאב בכל האתרים והמון שמחה לאיד.

אסור לפספס
נגן מי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */