יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:42

נבחרת הנוער תתמודד על מקום 9 בטורניר שווייצר

החניכים של בית הלחמי גברו 62:78 על שבדיה ורשמו את ניצחונם השלישי בתחרות היוקרתית. יניב סולומון הצטיין עם 24 נקודות ו-15 ריבאונדים, 22 למנקו

|
יניב סולומון (מימין). הצטיין (יוסי ציפקיס)
יניב סולומון (מימין). הצטיין (יוסי ציפקיס)

נבחרת הנוער של ישראל השיגה בערב החג (חמישי) ניצחון שני ברציפות ושלישי בסה"כ במסגרת טורניר אלברט שווייצר הנערך בגרמניה, כשהביסה את נבחרתה המקבילה של שבדיה 62:78 ותשחק מחר על מקומות 9-10 בטורניר היוקרתי, המהווה אליפות עולם בלתי רשמית לנבחרות נוער.

24 שעות לאחר שהביסו בקלות את נבחרת ניו זילנד, הצליחה הנבחרת של אריאל בית הלחמי לנצח בצורה משכנעת גם את נבחרת שבדיה, שהיא וישראל הן היחידות באליפות המגיעות מדרג ב' האירופי, הרבה בזכות יום התקפי מצוין של שני הפורוורדים המגוונים, יניב סולומון ממכבי ראשל"צ ורפי מנקו מהאקדמיה של איגוד הכדורסל.

המחצית הראשונה הייתה שקולה כשסל של יניב סולומון מריבאונד התקפה הוריד את ישראל למחצית ביתרון 35:38. המחצית השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של הנערים מישראל, שפתחו ברבע השלישי יתרון דו ספרתי ושמרו עליו עד לסיום.

סולומון הוביל את קלעי הנבחרת עם דאבל דאבל מרשים של 24 נקודות ו-15 ריבאונדים. רפי מנקו סיים גם כן עם שורה סטטיסטית מרשימה של 22 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

רפי מנקו. 22 נקודות לפורוורד (משה חרמון)
רפי מנקו. 22 נקודות לפורוורד (משה חרמון)
 

שאר הקלעים לנבחרת: אליאב אוחנון 10, דניאל סיליין 8, אדר בן עליזה ושי זלץ 4 נקודות כ"א, עידן זלמנסון 3, מעיין שרגא 2, מקסים קיקוס 1, נאור שרון וישי כסלו שותפו אך לא קלעו. המאמן, אריאל בית הלחמי, אמר בסיום: "שיחקנו טוב היום. שמרנו חזק והניצחון הוא הישג יפה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */