יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:32

טנישה רייט: האליפות שייכת לרמלה, לא לאשדוד

אחרי ה-59:60 על רמה"ש והבטחת המקום בגמר מול הקבוצה מעיר הנמל, מזכירה קפטנית רמלה מי האלופה. דורון: "למה אני לא על הפרקט?". צפו בתקציר

|
רייט חוגגת עם הבנות העפלה לגמר (חגי ניזרי)
רייט חוגגת עם הבנות העפלה לגמר (חגי ניזרי)

"אין דברים כאלה", זה המשפט שנאמר אתמול (רביעי) לא מעט פעמים על ידי אנשי אליצור רמלה שהצליחה לנצח 59:60 את רמת השרון במשחק מספר 4 בסדרת חצי הגמר וקבעה 1:3. לאחר המשחק הגיעו שחקניות הקבוצה והצוות המקצועי  למסעדת 206 כדי לחגוג את הבטחת המקום בסדרת הגמר בה יתמודדו מול אשדוד.

אין ספק שכבר הרבה מאוד זמן לא נראה משחק כדורסל כל כך מותח. שש שניות לסוף המשחק היה נראה כי רמת השרון תביא את ההכרעה לביתה, אך טנישה רייט חטפה כדור גדול ורצה למתפרצת. אלא שמשום מקום הגיעה המצטיינת של רמת השרון, ג'יה פרקינס וחסמה את רייט.

רמלה קיבלה כדור חוץ מתחת לסל מה שהזכיר לרבים מאנשי הקבוצה את מהלך סיום המשחק מול קייסרי ביורוקאפ, כמו אז לייני סלווין הוציאה כדור מאותה נקודה אך מסרה לידיים טורקיות והקבוצה עפה מהמפעל.

אתמול זה נגמר אחרת, סלווין הוציאה כדור ענק לטנישה רייט שקלעה סל ושלחה את האלופה להגן על התואר בסדרת הגמר מול אשדוד.

צפו ב-59:60 של רמלה על רמה"ש

כוכבת הניצחון, טנישה רייט, אמרה בסיום: "עשינו עבודה גדולה בסוף. חטפנו כדור ענק, לייני הייתה מאוד סבלנית בהוצאת החוץ. זה זמן פלייאוף, שחקנים טובים מופיעים לסוג כזה של משחקים. אנשים צריכים לזכור שהאליפות שייכת לרמלה, לא לאשדוד. אנחנו זכינו באליפות בשנה שעברה ומחזיקות בתואר. יש לנו הזדמנות טובה להגן על הצלחת. אני מאמינה שתהיה סדרה מצויינת".

מהקפטנית הנוכחית לקפטנית הקודמת. מי שישבה ביציע וצפתה בחברותיה לשעבר היא שי דורון, ששוחררה מקבוצתה הרוסית יאקטרינבורג. דורון התייחסה לחברותיה שעלו לגמר ואמרה: "רמלה השתפרה לאורך כל הסדרה, המשחק הזה היה המשחק הקבוצתי הכי טוב שלהן. כל מי שהיה באולם חשב על המהלך האחרון נגד קייסרי ולמה אז זה לא הצליח".

שי דורון (חגי ניזרי)
שי דורון. רצתה גם להיות על הפרקט (חגי ניזרי)
 

"אני שמחה שזה הצליח ושהן שיחקו טוב. היו רגעים שאמרתי למה אני לא על הפרקט. בסדרת הגמר המאצ'אפ יהיה יותר קל לרמלה, כי החלוקה לגבוהות וגארדיות מאוד ברורה, יהיה מעניין. הימור? ברור שרמלה", הוסיפה.

אפשטיין חוגגת (חגי ניזרי)
מיכל אפשטיין חוגגת אחרי הניצחון (חגי ניזרי)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */