יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:34

רייט: הגיע הזמן שננצח בבית, רוצות לסגור סיפור

כוכבת רמלה מקווה לניצחון ביתי ראשון העונה על רמה"ש (19:00) בדרך ל-1:3 ומקום בסדרת הגמר: "נצטרך את הקהל". אוסטפלד מקווה למשחק חמישי

|
אלישה קלארק שומרת על טנישה רייט (יניב גונן)
אלישה קלארק שומרת על טנישה רייט (יניב גונן)

האם אליצור רמלה תבטיח את מקומה בגמר הפלייאוף הערב (רביעי, 19:00) או שמא רמת השרון תצליח להביא את הסדרה למשחק חמישי ולהחזיר לעצמה את הביתיות? את התשובה לשאלה הזאת נקבל אחרי שיסתיים משחק מספר 4 בחצי גמר הפלייאוף כאשר רמלה מוליכה 1:2.

עד כה העונה, לא הצליחה אף אחת מהקבוצות לנצח את יריבתה בבית ואם החוקיות הזו תימשך, הסדרה המסקרנת הזו תמשיך למשחק חמישי ומכריע. במפגש האחרון בין השתיים, ניצחה הקבוצה של עדן ענבר 67:72 את רמת השרון באורנים, בזכות משחק ענק של טנישה רייט שקלעה 33 נקודות (17 ברבע הרביעי) והראתה לכולם שהיא קורצה מחומר אחר.

לקראת המפגש הרביעי בסדרה אמרה רייט: "אנחנו רוצות לסגור את הסיפור, צריך להתמקד בדברים הטובים שעשינו במשחק הקודם ולהשתפר עוד. הגיע הזמן שננצח בבית בסדרה הזאת, כמובן שנצטרך את הקהל שלנו מאחורינו, אני בטוחה שאם יגיע הרבה קהל זה יעזור לנו לנצח ולעלות לגמר".

בליגה המאזן של שתי הקבוצות עומד על ניצחון לזכות כל קבוצה כאשר רמלה השיגה את ניצחונה ברמת השרון ולהיפך.

בסדרת הפלייאוף הצליחה הקבוצה של עדן ענבר לנצח ברמת השרון במשחק הראשון. לאחר מכן הגיעו הבנות של אורנה אוסטפלד לקריית מנחם וניצחו וביום ראשון האחרון הגיע התור של הדאבליסטית לחייך.

עדן ענבר. רוצה להבטיח את המקום בגמר (יניב גונן)
עדן ענבר. רוצה להבטיח את המקום בגמר (יניב גונן)
 

ברמלה מקווים כי קהל רב יגיע לאולם ויעודד את השחקניות, גם שם יודעים כי הערב מדובר בהזדמנות יוצאת מן הכלל לסיים את הסדרה ולהתכונן לסדרת הגמר שם כבר מחכה מכבי אשדוד. ברמת השרון יצטרכו לשחק הרבה יותר טוב מהמשחק האחרון, כשאלישה קלארק וגם אמבר הולט יצטרכו להציג יכולת הרבה יותר טובה. מעבר לכך יצטרכו בקבוצה של אורנה אוסטפלד לעצור את משחק הריצה של רמלה ולמצוא דרכים לפרוץ את ההגנה האגרסיבית של האלופה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */