יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:35

ויסלה הודחה בחצי הגמר בתום דו קרב פנדלים

גביע פולני: מליקסון כבש את ה-0:2 ובדקה ה-90 גנקוב כפה הארכה. ביטון החמיץ פנדל אך פרייקו עצר. נונייז החמיץ בעיטה מכריעה. אילייב: "עונה משונה"

|
ביטון מאוכזב. הדחה כואבת (הרשמי של ויסלה קראקוב)
ביטון מאוכזב. הדחה כואבת (הרשמי של ויסלה קראקוב)

במשחק סופר דרמטי שהסתיים בדו קרב בעיטות מ-11 מטרים הודחה ויסלה קראקוב בחצי הגמר של הגביע הפולני אחרי פיגור 3:1 מול רוך חורוזוב מהמשחק הראשון. המשחק הסתיים ב-1:3 (4:4 בסיכום שני המפגשים) לטובת האלופה הפולנית ואת ה-0:2 הבקיע קשר נבחרת ישראל, מאור מליקסון, שהיה פעיל לאורך כל המשחק והראה יכולת מצוינת בניגוד לשבועות האחרונים.

החבר'ה מקראקוב עלו למשחק עם מליקסון (120 דקות) אך ללא ביטון (שיחק מהדקה ה-83) בזמן שצבטאן גנקוב המשיך לקבל קרדיט על חשבון הישראלי ובדקה ה-18 איביצ'ה אילייב סחט פנדל אותו השלים הבולגרי ליתרון 0:1 ונתן תקווה.

עם פתיחת המחצית השניה מליקסון קיבל כדור ארוך, הקדים שני בלמים ושוער כדי לשלוח מזווית קשה את ה-0:2. בדקה ה-69 חזרה רוך להיות הנציגה בגמר עם שער בפנדל (שריקה משונה) של אבוט שגם כבש במשחק הראשון בין שתי הקבוצות מהנקודה הלבנה.

בדקה ה-90 החל מהלך מצד ימין דרך רגליו של מליקסון שמסר לכיוון פטריק מלצקי. הקשר מצא בהרמה מושלמת את גנקוב שהקפיץ את האצטדיון הביתי וכפה הארכה בנגיחה מול השער החשוף.

מאור מליקסון חוגג את ה-0:2
מאור מליקסון חוגג את ה-0:2
 
בבעיטות ההכרעה החטיא דודו ביטון את הבעיטה הראשונה אך פרייקו האסטוני הציל בעיטה אחת ובמצב של 3:2 בעט מאור מליקסון שעשה גם תיקו 3:3. גנקוב כבר החטיא את הפנדל אך הפעם השופט תפס את שוער רוך שיצא לפני הבעיטה לדרך. גנקוב זכה לבעוט שוב וכבש. בסופו של דבר החטיא נונייז את הבעיטה ודו קרב הפנדלים

דודו ביטון מאוכזב מההחמצה
דודו ביטון מאוכזב מההחמצה
 
אקס מכבי ת"א, איביצ'ה אילייב אמר בסיום: "אני לא יודע מה להגיד, לא הגיע לנו להפסיד את חצי הגמר. בשני המשחקים היינו טובים יותר ואני לא יכול להבין איך זה קרה לנו. ייצרנו המון מצבים והראנו את האיכות שלנו. זה ממשיך את כל העונה המוזרה הזאת".

איביצ´ה אילייב: &qout;בשני המשחקים היינו טובים יותר&qout;
איביצ´ה אילייב: "בשני המשחקים היינו טובים יותר"
 

אילייב הוסיף: "זה קשה להתבטא. שמנו הכל על המשחק הזה והאמנו שאפשר לעשות את זה. זה החיים בכדורגל".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */