יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:38

הפועל תפגוש את ר"ג, באר יעקב מול הוד השרון

סדרות רבע גמר הפלייאוף בלאומית נקבעו: יבנה - טבעון, נס ציונה - עפולה. הפועל שניצחה 70:89 את יבנה תוכל לפגוש את באר יעקב רק בגמר. צפו בתקציר

|
שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א חוגגים בסיום (שי לוי)

הפועל תל אביב, שגברה הערב (שלישי) 70:89 על אליצור יבנה, תפגוש בסדרת רבע גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית (הטוב משלושה משחקים) את עירוני רמת גן.

מכבי באר יעקב תפגוש את מכבי הוד השרון, אליצור יבנה את קרית טבעון ועירוני נס ציונה את הפועל עפולה. המנצחת במשחק של הפועל לר"ג תפגוש את המנצחת מבין נס ציונה ועפולה בחצי הגמר. באר יעקב או הוד השרון ישחקו נגד יבנה או קרית טבעון. הקבוצות שסיימו במקומות 9-14 ישחקו בבית בן סיבוב משחקים אחד.

ועכשיו למשחק אשר שודר בערוץ ONE, ערוץ 50, ערוץ ONEHD בהוט (550) וב-ONE TV LIVE.

מכיוון שהאדומים הבטיחו את המקום הראשון בליגה הלאומית עוד לפני המשחק ואילו הצהובים-כחולים את המקום השלישי, המפגש היה לפרוטוקול בלבד

שני הרבעים הראשונים היו די שקולים אל מול היציעים החצי ריקים. חלק גדול מהקהל של הפועל בחר לצפות במשחק רבע גמר גביע המדינה בכדורגל, בין מכבי נתניה להפועל תל אביב בקופסא.

צפו בניצחון של הפועל ת"א על יבנה

את הרבע השלישי פתחה הפועל בטירוף, שהמשיך גם לרבע הרביעי. אליצור יבנה ניסתה לחזור ברבע האחרון, אך זה היה מעט מאוחר מדי.

קלעו להפועל ת"א: סטיט 19 נקודות, קאר 16, איתן 14, קלי 13 ו-10 ריבאונדים, שולדרבראנד 10, טימור 7, נאור 6 וזלקוביץ' ושירן 2 כל אחד.

קלעו לאליצור יבנה: אייל אנגל 21 נקודות, ליאנג 15, וולפר 11, הופמן 10, גולן 8 וכהן 5.

מתן נאור חוגג (שי לוי)
מתן נאור חוגג עוד ניצחון (שי לוי)
 

רבע ראשון - 20:22 להפועל
המשחק בהדר יוסף החל. דמונטז סטיט פתח את המשחק בצורה מושלמת עבור הפועל עם קליעה מחוץ לקשת, 0:3 לאדומים. פריצה סוחפת של גל איתן הסתיימה בסל נוסף, 0:5 להפועל. גם הוארחת עלתה סוף סוף על לוח התוצאות עם חמש נקודות רצופות, 7:5. ניסיון זריקה מוזר של המארחת הסתיים בהחטאה, 20:22 להפועל.

רבע שני - 40:43 להפועל
סל של אליצור יבנה השווה את התוצאה, 22:22. קורי קאר החזיר את היתרון להפועל עם שלשה, 22:25. הקבוצות המשיכו להיאבק ואף אחת לא הצליחה לברוח ליתרון משמעותי, כשבסיום המחצית 40:43 להפועל.

קורי קאר ודמונטס סטית (שי לוי)
קורי קאר ודמונטס סטיט מרוצים (שי לוי)
 

רבע שלישי - 58:69 להפועל
שלוש נקודות של האדומים העלו את ההפרש לשש, 40:46. ארבע נקודות רצופות של האורחת צימקו את ההפרש לחמש, 49:44. אליצור יבנה, שנראתה רע במשך כל הרבע, סיימה אותו עם מהלך של שלוש נקודות, שקבע 69:58.

רבע רביעי - 70:89 להפועל ת"א
תשע הפרש, זה מה שמפריד בין האורחת למארחת, שמונה דקות וחצי לסיום המשחק. האם הצהובים-כחולים יצליחו? סל נהדר של סטיט ככל הנראה סגר את הסיפור, 70:80 להפועל, 2:25 לסיום המשחק.

טבעון/עמק יזרעאל - עירוני ר"ג 88:83
משחק מצויין של דור דוידי הרמת גני (22 נקודות) הוליך את קבוצתו לניצחון חוץ חשוב מאוד על טבעון המקומית, ניצחון שנתן לה את המקום האחרון לגמר סל וסידר לה מפגש מול הפועל ת"א.

עירוני נס ציונה - אליצור רמלה 80:93
הקבוצה המקומית שכבר הבטיחה את מקומה בסדרת הגמר סל, הייתה חייבת לנצח את רמלה כדי להבטיח את המקום הרביעי המיוחל. למזלם, דורי אסף (30 נק') וטל דן (24 נק') סידרו לנס ציונה ניצחון קליל שגם השאיר את האורחים מרמלה במקום העשירי ומחוץ לשמינייה הראשונה.

טל דן, בילאל בן ודורי אסף (משה חרמון)
דורי אסף. קלע 30 נקודות (משה חרמון)
 

הפועל כפ"ס/כוכב יאיר - הפועל יקנעם/מגידו 74:80
הניצחון הדרמטי של הקבוצה מהשרון הושג בזכות רבע אחרון נפלא של אדיר הרוש שסידר לירוקים מרווח נשימה מהמקום האחרון רגע לפני פתיחת הפלייאוף התחתון.

עירוני קריית אתא - מכבי הוד השרון 96:101
הפתעת המחזור הגיעה מהצפון שם ניצחה קרית אתא המקומית את מכבי הוד השרון. למרות התוצאה המפתיעה קריית אתא נותרה במקום ה-11 בזמן שהאורחים נשארו בשמינייה הראשונה וסיימו בבית העליון במקום השביעי.

מילר חוגג (יוסי ציפקיס)
מילר. 32 נקודות (יוסי ציפקיס)
 

מכבי באר יעקב - הפועל לב השרון 78:98
כצפוי, באר יעקב לא התקשתה במיוחד מול קבוצת התחתית מהשרון. נייט מילר (32 נק'), יועד בית יוסף (26 נק') וכריס ווטסון עם 20 נקודות הוליכו את קבוצתם לניצחון קליל שלא השפיע על זהות הקבוצה מהמקום השני. לב השרון לעומת זאת נותרה במקום ה-13 והלפני אחרון והיא תמשיך להילחם על מקומה בליגה.

עירוני נהריה - הפועל עפולה 90:92
המותחן של הערב הגיע מדרבי הצפוניות שהפגיש בין נהריה המקומית לעפולה האורחת, אחרי שארבעת הרבעים הראשונים הסתיימו ב-77:77, שתי הקבוצות יצאו להארכה שבה המקומיים ניצחו בהפרש של שתי נקודות. למרות הניצחון נהריה לא הצליחה להיכנס לשמיניה הראשונה והיא במקום התשיעי. עפולה במקום החמישי.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */