יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:42

בית הלחמי: העומק, הגודל והאינטנסיביות הכריעו

עם שני הפסדים וניצחון, ורגע לפני משחקי הדירוג 9-16 בטורניר אלברט שוויצר, מאמן נבחרת הנוער מרוצה: "המשחקים תורמים הרבה, זה יעזור לנו בהמשך"

|
אריאל בית הלחמי. ניסיון טוב לנבחרת הנוער
אריאל בית הלחמי. ניסיון טוב לנבחרת הנוער

אחרי שני הפסדים וניצחון אחד ולקראת משחקי הדירוג 9-16 בטורניר אלברט שוויצר, זכתה נבחרת הנוער היום (שלישי) למנוחה. הנבחרת פתחה את הטורניר עם הפסדים לא קלים לאיטליה וצרפת וניצחון אחד גדול על ארגנטינה.

רגע לפני שהיא מתחילה את הסבב השני של המשחקים, זה הזמן של מאמן הנבחרת, אריאל בית הלחמי, לסכם סיבוב ראשון בראיון לאתר איגוד הכדורסל: "בסך הכל אנחנו פה כדי לקבל ניסיון ולהתחרות ברמה הכי גבוהה והבית שלנו הוא אולי אחד הטובים באליפות. שיחקנו מול שלוש נבחרות ברמה מאוד גבוהה וקיבלנו מושג פחות או יותר איפה אנחנו נמצאים בדרוג העולמי".

"המשחקים האלו מאוד תורמים לנו לקבל ניסיון וגם אחרי ההפסד הכואב לצרפתים אנחנו יכולים ללמוד הרבה. ההתנסות חשובה, כי הרמה של השחקנים מאוד מאוד גבוהה ויצא לנו גם לראות את השבדים שישחקו גם בדרג ב' וזו נבחרת לא רעה בכלל גם כן. אחד הדברים שמבדילים אותנו מהנבחרות בטופ זה בעיקר הגודל של השחקנים".

 על ההבדל בין הנבחרות: "יש לנו הרבה דברים טובים והרבה דקות שבהן התחרינו בצורה ממש שווה ליריבות. בסך הכל העומק, הגודל והאינטנסיביות הכריעו אותנו. השחקנים המחליפים בנבחרות שפגשנו ברמה מאוד גבוהה. היו לנו בהחלט דקות טובות מול כל הנבחרות. המטרה ללמוד דברים, לנסות ואנחנו משחקים עם שלושה שחקנים חדשים לגמרי ונתנו להם דקות משמעותיות".

אריאל בית הלחמי (יניב גונן)
בית הלחמי. "המטרה היא ללמוד דברים" (יניב גונן)
 

על ההשתלבות של נאור שרון, עידן זלמנסון ויניב סולומון שלא מגיעים מהאקדמיה אומר בית הלחמי: "הם עושים הכל מהצד שלהם ואנחנו מהצד שלנו כדי לחבר אותם. הם שחקנים טובים ועושים הכל בצד החברתי להיקלט. זה לא ייקח יום אחד או יומיים, אבל יש מספיק זמן לקראת ההכנה לאליפות אירופה ואז החיבור יהיה יותר מושלם. אני מכיר טוב את שחקני האקדמיה וכל אחד מהם יכול לעשות דברים וזה לא מפתיע אותי. דניאל לא מפתיע אותי כי אני מכיר אותו ומאוד מאמין ביכולות שלו".

ומה מצפה בהמשך: "מחר אנחנו נגד ניו זילנד ולאחר מכן מול שבדיה ומשחקי דירוג. צריך לראות כדי להבין על מה מדברים. אתמול היה פה דרבי טורקיה נגד גרמניה עם 3,500 צופים באולם של 2,500 ולא היה מקום לזוז. בכל הנבחרות יש זרים בגלל מה שקורה בעולם ואנשים מהגרים ממקום למקום. הצרפתים והגרמנים עם הרבה מתאזרחים ובסכך הכל אנחנו מאוד מרוצים מזה שאנחנו פה ואין לי ספק שזה יעזור בהמשך".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */