יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:58

שחר פאר הודחה כבר בסיבוב הראשון בברצלונה

הטניסאית הציגה משחק לחימה, אך נכנעה לצ'כית פטרה צ'סטקובה (28 בעולם) 6:1, 5:7 ו-7:5 אחרי שעתיים ו-24 דקות. תישאר בעיר לטורניר הזוגות

|
שחר פאר. עוד הפסד (משה חרמון)
שחר פאר. עוד הפסד (משה חרמון)

שחר פאר פתחה היום (שני) ברגל שמאל את עונת החימר האדום כשנוצחה כבר בסיבוב הראשון של טורניר ברצלונה ע"י המדורגת 28 בעולם, פטרה צ'סטקובה מצ'כיה 6:1, 5:7 ו-7:5 אחרי שעתיים ו-24 דקות של משחק דרמטי, אך שופע טעויות ונפילות מנטליות.

הצ'כית כבר הוליכה 4:5 כשהיא מגישה למשחק במערכה השנייה ו-2:5 ו-0:40 במערכה השלישית אך שוב ושוב "נחנקה" ופאר חזרה ממצב אבוד בשתי המערכות, רק כדי להישבר בסיום המערכה השלישית ושוב להפסיד סוג של משחק, שהיתה רגילה לנצח בעבר.

צ'סטקובה השיגה שבירה ראשונה במשחק ל-1:3, ומשם המשיכה עם שבירה נוספת ל-1:5 בדרך ל-1:6 כשהיא מנצלת טעויות רבות של הישראלית. במערכה השנייה, פאר כבר היתה יותר נקייה מטעויות, ושברה ל-1:3, אבל הצ'כית עלתה ל-0:40 מהיר על ההגשה של פאר ושברה בהזדמנות השנייה ל-2:3, מכאן  שמרו השתיים על ההגשה עד המשחקון התשיעי בו שברה צ'סטקובה ל-4:5 וניגשה
להגיש למשחק.

הצ'כית הוליכה 15:30, שתי נקודות מהניצחון, אבל שגיאה כפולה, טעות לא מחויבת ופאר אחרי ראלי ארוך שברה חזרה ל-5:5, ועם המומנטום זכתה בשני המשחקונים הבאים בדרך ל-5:7 ומערכה שלישית.

פאר המשיכה עם הגשה על האפס ל-0:1 במערכה השלישית, אבל צ'טקובסקה שנראתה  כבר מיואשת, שמרה על ההגשות שלה ולמרות שפאר הוליכה 15:40 במשחקון הבא, היא זכתה בארבע נקודות רצופות ושברה ל-1:2. פאר , לא נתנה לצ'כית לברוח ואחרי משחקון של טעויות משני הצדדים שברה בחזרה ל-2:2.

שחר פאר. פתיחה ברגל שמאל את עונת החימר (רויטרס)
שחר פאר. פתיחה ברגל שמאל (רויטרס)
 

צ'סטקובה שברה שוב ל-2:3 , שמרה אחרי משחקון ארוך ל-2:4, שברה שוב ל-2:5 ועלתה ל-0:40 עם שלוש נקודות משחק. אבל מכאן הצ'כית "נחנקה" באופן מחריד, והישראלית זכתה בעשר נקודות רצופות שברה ושמרה ל-4:5. אחרי עוד משחקון ארוך פאר השוותה ל-5:5, אבל הסיום של המשחק הדרמטי היה של הצ'כית ששברה במפתיע ל-5:6 עלתה ל-15:40, החמיצה את נקודת המשחק הרביעית, אך לא נכשלה בחמישית ועלתה לסיבוב השני. 

פאר תשאר בברצלונה לטורניר הזוגות בו תשתף פעולה עם הארגנטינית פאולה סוארז שעושה קמבק לסבב בתקווה להשתלב בטורניר הזוגות באולימפיאדה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */