יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:53

ספרד עלתה ל-0:2, סטוסור הרסה את חלום הדרבי

דייויס: אלמגרו ופרר טיילו ברבע מול אוסטריה, ארגנטינה וקרואטיה ב-1:1, גם ארה"ב וצרפת. צ'ארלסטון: האוסטרלית גברה על ונוס ותפגוש את סרינה בחצי

|
סטוסור חותמת למעריצים (רויטרס)
סטוסור חותמת למעריצים (רויטרס)

נבחרת הדייויס של ספרד, מחזיקת הגביע, טיילה ל-0:2 מול אוסטריה, במפגש רבע גמר הבית העליון. ספרד ללא נדאל אבל עם מגרש החימר הביתי, שלחה למערכה את ניקולס אלמגרו, שחקן טופ 10 עד לא מזמן וזה לא התקשה להביס את יורגן מלצר 2:6, 2:6 ו-4:6. דוד פרר, חמישי בעולם, "שיעמם" את הקהל עם 1:6, 3:6 ו-1:6 על אנדראס הידר מורר.

שלושת מפגשי רבע הגמר האחרים היו מרתקים והסתיימו ב-1:1 אחרי יום המשחקים הראשון. במפגש בין צרפת לארה"ב, עלו הביתיים ל-0:1, כשג'ו וילפריד טסונגה ניצח את ריאן האריסון בן ה-19, 5:7, 2:6, 6:2 ו-2:6. ג'ון איסנר, שנמצא בתקופה נפלאה השאיר את האמריקנים נטולי רודיק ו-פיש בחיים כשניצח את ז'יל סימון (שהחליף ברגע האחרון את גאל מונפיס), 3:6, 2:6 ו-5:7 על החימר האדום של מונטה קרלו.

מריאן צ'יליץ' הקרואטי בן ה-23, גבר ב-5 מערכות על דוד נלבנדיאן הארגנטיני 7:5, 4:6, 6:4, 6:7 ו-3:6 אחרי חמש שעות ותשע דקות. חואן מרטין דל פוטרו, הארגנטיני הבכיר, מנע מבוכה ביתית בבואנוס איירס כשניצח את איבו קרלוביץ', 2:6, 6:7 ו-1:6.

בפראג, העלה תומאס ברדיך ל-0:1 את הצ'כים מול סרביה כשהביס את ויקטור טרויצקי 2:6, 1:6 ו-2:6. ינקו טיפסרביץ' הישווה ל-1:1 לאחר דרמה ענקית מול ראדק סטאפנק הצ'כי, במהלכה הציל הסרבי שלוש נקודות משחק. טיפסרביץ' ניצח 7:5, 4:6, 4:6, 6:4 ו-7:9, כשבפיגור 6:5 ו-7:6 במערכה החמישית הציל עם הסרב שלו את נקודות המשחק של הצ'כי.

דל פוטרו חוגג ניצחון (רויטרס)
דל פוטרו חוגג ניצחון (רויטרס)
 

צ'ארלסטון: סטוסור גברה על ונוס ומנעה דרבי אחיות בחצי הגמר
סמנתה סטוסור האוסטרלית, מנעה דרבי בין האחיות וויליאמס כשגברה ברבע גמר טורניר החימר הירוק בצ'ארלסטון על האחות הבכירה ונוס, 3:6, 4:6 ו-3:6. סטוסור ניצחה אגב שש מערכות אתמול, לאחר שהיתה צריכה להשלים את משחק שמינית הגמר מול גלינה ווסקובבה מקזחסטן, 3:6, 6:4 ו-2:6.

במשחק מול ונוס, סטוסור ניצחה חמישה משישה המשחקונים האחרונים בדרך לפגישה עם סרינה בחצי הגמר. סרינה הוליכה 1:4 מול סבינה ליסיצקי מגרמניה כשזו עיקמה את הרגל, ונאלצה לפרוש כשהיא ממררת בבכי. ליסיצקי שסבלה מפציעות רבות, סירבה להתנחם וגם סרינה שמכירה פציעות היטב ניגשה אליה ואמרה לה: "זה בסדר, זה עוד לא הרולאן גארוס, יהיה לך זמן להתאושש".

סרינה וויליאמס מנחמת את ליסיצקי (רויטרס)
סרינה וויליאמס מנחמת את ליסיצקי (רויטרס)
 

סטוסור, אלופת 2010 של הטורניר, תנסה להיות אחת הבודדות שעברה את שתי האחיות וויליאמס בטורניר אחד. כזכור סטוסור הפתיעה את סרינה בגמר אליפות ארה"ב הפתוחה. "חימר הוא לא המשטח החביב עליי, ולפגוש את סרינה זה תמיד קשה, לא משנה איפה", אמרה האוסטרלית  בסיום.

בחצי הגמר השני ישחקו לוסי סאפרובה הצ'כית ופולונה הרצוג הסלובנית. סאפרובה גברה 3:6 ו-3:6 על וורה זבונרבה מרוסיה שעוברת עונה חלשה ואילו הרצוג הביסה את נדיה פטרובה 2:6 ו-1:6.            

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */