יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:09

אליצור חולון ירדה ללאומית אחרי 59:87 על נתניה

הקבוצה של ויטו גיליץ', המעוטרת בתולדות כדורסל הנשים הישראלי, אומנם רשמה ניצחון, אך סיימה עונה עגומה מבחינתה במקום האחרון ונשרה לליגה השנייה

|
בר גילינסקי. ערב עגום לחולון (מור שאולי)
בר גילינסקי. ערב עגום לחולון (מור שאולי)

הקבוצה הכי מעוטרת בתולדות כדורסל הנשים, אליצור חולון, השלימה היום (שלישי) עונה עגומה מבחינתה למרות ניצחון 59:87 על אליצור נתניה, וכך בעצם השלימה ירידה לליגה הלאומית בסיום הפלייאוף התחתון.

חולון, שזכתה בלא מעט תארים במהלך ההיסטוריה, רשמה הערב נקודה שחורה כשהקבוצה של ויטו גיליץ' סיימה את העונה במקום האחרון ונשרה לליגה השניה.

אם לומר את האמת, הקבוצה מחולון ירדה כבר לפני שבועיים אז הפסידה למכבי רמת חן בעוד יריבתה לתחתית הפועל תל אביב רשמה ניצחון חשוב על רמת השרון.

במשחק עצמו חולון שלטה ממש מהפתיחה, כשהיא משתפת שלוש זרות לעומת נתניה ששיתפה רק את אמברוסיה אנדרסון. הבנות מחולון הובילו ברבע הראשון 18:24 כשברבע השני הן פותחות פער של 32:47. המחצית השניה היתה גארבג' טיים אחד גדול כשהבנות מחולון יודעות כבר כי גורלן נקבע, אך לא הורידו את הרגל מהגז ובסיום 59:87.

ויטו גיליץ´. עונה עגומה לחולון (שי לוי)
ויטו גיליץ´. עונה עגומה לחולון (שי לוי)
 

קלעו לחולון: גילינסקי 28, וייט 27, שלס 10, קין 9, שטרית 8 , שריג 3, גולן 2.קלעו לנתניה: אנדרסון 28, גנור 10, בן נון 9, נאות 6, אונגר 2, יערי 2, פריש 2.

            

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */