יום שישי, 05.07.2024 שעה 10:52
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
62%2325-239129הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
50%2664-248130הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2435-243130הפועל עפולה
40%2503-244930בני הרצליה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
30%2553-233330הפועל אילת
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 74 - 82
  • הפועל ת"א

רנדל: התחברנו, יש כללים, זו לא אותה קבוצה

פורוורד י-ם על ה-67:69 על גלבוע, דרוקר: "השתוללתי", ליובין: "איבדנו שליטה". פרנקו על ה-84:80 לבנה"ש: "הפסדנו את המשחק עוד בבית". צפו בתקציר

|
רנדל מאושר. ירושלים סוף סוף התחברה (משה חרמון)
רנדל מאושר. ירושלים סוף סוף התחברה (משה חרמון)

הפועל ירושלים פתחה הערב (ראשון) את הבית העליון בצורה חיובית כשגברו 67:69 על גלבוע/גליל בסיומו של משחק מותח. בסיומו של המשחק אמר מאמן הפועל ירושלים, שרון דרוקר: "אני לא מאמין במילה פייבוריטים, אני מאמין בלהתרכז בקבוצה שלנו. פספסנו הרבה ניצחונות חוץ בהארכה, רבע ראשון הגנתי ממש לא טוב, הייתי צריך להשתולל על השחקנים, אחרי זה גלבוע/גליל קלעו 40 נקודות בשלושה רבעים".

דרוקר המשיך: "היינו אגרסיביים למעט הרבע הראשון, אמרנו שזה סוג של משחק עבורינו שיראה לאן אנחנו מגיעים. אמרתי להם לפני חודשיים או שלושה שאנחנו לא נופלים ממישהו, שאם נקריב גוף ואת הכל, נוכל לנצח, והוכחנו את זה. גליל מקום שני בצדק, אבל באנו לבית שלהם וניצחנו אותם".

הפורוורד בריאן רנדל אמר: "הרבה אנשים אומרים שהרבע הרביעי הוא המאני טיים, ואם אתה במשחק ברבע הרביעי אתה צריך לתת את מה שיש לך. חלק מהתפקיד שלי זה לתת אנרגיה, לתת השראה להגנה, והיום די ג'יי הרים אותי ומשם באתי והמשכתי".

"זאת לא הייתה אותה קבוצה במשחק הראשון. התחברנו עכשיו, יש לנו סגל שירוץ עד לסיום העונה. יש לנו כללים כעת כקבוצה, והיום היה מאבק, כשדגן זרק את הזריקה הזאת, אני זכרתי שהוא קולע את הזריקות האלה כל הזמן, אז פחדתי, אבל הצלחנו. הם שיחקו מדהים".

צפו ב-67:69 המותח של י-ם על גלבוע

"אנחנו רוצים יתרון ביתיות, אבל מה שחשוב באמת זה הפלייאוף. בנסיעה לפה התחלתי לחוש באותה תחושה טובה של להגיע לכאן. מה שהקבוצה הזאת עושה העונה זה שונה מהעונה שעברה ושונה מהקבוצה שהייתה כאן לפני. כיף לראות את האנשים".

מאמנה של גלבוע/גליל, ליאור ליובין: "שחקנים צריכים לנוח, אף אחד לא יכול לשחק בקצב הזה 40 דקות, רומיאו, דגן וקורטני שיחקו 33 דקות שזה נורמלי. הספסל שלנו לא תרם מספיק. אי אפשר לשחק עם אותו הרכב 40 דקות, אי אפשר לשחק בכזאת אינטנסיביות כל העונה. זה מתבטא בהחלטות ואיבודים".

תומאס ורנדל מרוצים. &qout;זו לא אותה קבוצה&qout; (משה חרמון)
תומאס ורנדל מרוצים. "זו לא אותה קבוצה" (משה חרמון)
 

"אני לא אוהב שהשחקנים יוצאים ממה שאנחנו אמורים לעשות. שחקנים צריכים לדעת מה אנחנו רוצים להשיג, והיו כמה החלטות שהובילו לאיבוד שליטה על המשחק שלנו. המהלך האחרון היה מהלך של אינסטינקטים, קשה לתרגל מצב כזה, צריך ללכת עם ההרגשות של שחקן במצבים האלה ורק להתפלל. לא יודע אם הסתבכנו, אני לא יודע מה יקרה בסופו של היום, לשחק נגד כל קבוצה זה תמיד יהיה קשה".

ליאור ליובין (עמית מצפה)
ליאור ליובין. "שחקנים צריכים לנוח" (עמית מצפה)
 

דגן יבזורי סיפר: "נראה לי שפחות רצינו בסופו של דבר, בסופו של דבר הם נלחמו ורצו יותר. זה שהבסנו אותם פעמיים ב-20 הפרש לא מכתיב את העתיד. לפעמים מגיעים למשחק צמוד, אני לא חושב ששיחקנו מאוד גרוע, אבל בוודאי שלא מאוד טוב. נראה את הוידאו ונפיק את הלקחים, כדי שפעם הבאה שנפגוש אותם נהיה עם ידינו על העליונה. כשקורטני מסר את הכדור הייתי די בטוח שהכדור מגיע אליי, כריס נכנס באמצע ומסר לי מיד, רנדל היה שם, והייתה לי זריקה לא נוחה. לא יצא, לא נורא".

דגן יבזורי (עמית מצפה)
דגן יבזורי. "פחות רצינו בסופו של דבר" (עמית מצפה)
 

בית הלחמי: קרדיט גדול לשחקנים, פרנקו, הפסדנו עוד לפני
בני השרון/הרצליה השיגה הערב ניצחון ליגה 80:84 על ברק נתניה, עבורה היה זה הפסד אחרי שלושה נצחונות ליגה ברצף. בסיומו של המשחק אמר מאמנה של בני השרון/הרצליה, אריאל בית הלחמי: "מגיע קרדיט גדול לשחקנים, זאת עונה לא קלה בכלל, באנו בתקופה לא טובה, שלושת המשחקים האחרונים לא היו טובים. אנחנו מאוד קצרים בסגל יחד עם הפציעה של ארז כץ (סובל מחשש לפריצת דיסק בגב וסיים למעשה את העונה). אני גאה בלחימה ועשינו משחק טוב הערב וכל הניצחון בזכותם".

צפו בבני השרון מנצחת את ברק נתניה

"זה לא קל לשמור את השחקנים בריכוז במצב שבו כנראה לא נגיע לפלייאוף, מגיע הרבה קרדיט לניהול פה בקבוצה. רואים שהשחקנים משחקים כאילו יש על מה וכל עוד יש סיכוי, נמשיך להילחם, זה לא פשוט כי חלק מהשחקנים כבר סוחבים פציעות הרבה זמן כמו דאן וויליאמס אבל עובדה שאנחנו עדיין משחקים".

אריאל בית הלחמי. &qout;לא קל לשמור את השחקנים בריכוז&qout; (יניב גונן)
אריאל בית הלחמי. "לא קל לשמור את השחקנים בריכוז" (יניב גונן)
 

אייזיק רוזפלט שבלט אצל המנצחת עם 28 נקודות סיפר: "דיברנו כל השבוע שאחרי כל האכזבות בתחילת העונה אנחנו רוצים לשחק טוב בסיומה. שיחקנו הגנה טובה הערב ועצרנו אותם טוב, מה שעזר לנו לנצח. יש הרבה ירידות ועליות בעונה כזאת".

"הגעתי לכאן בדצמבר, מאמנים התחלפו, שחקנים נפצעו, אבל כולנו כל הזמן האמנו אחד בשני, כשאתה משחק בסיטואציה כזאת וחדר ההלבשה מגובש - זה עוזר להמשיך. אני לא יודע אם נגיע לפלייאוף, אבל אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו שווים יותר מאיפה שאנחנו נמצאים".

רוזפלט (עמית מצפה)
רוזפלט. "רוצים להוכיח מה אנחנו שווים" (עמית מצפה)
 

 
מאמנה של נתניה, דני פרנקו, אמר בסיום: "לדעתי בחצי השני שמרנו מצוין, הסיפור היה בחצי הראשון ואיך שהופענו אליו. הפסדנו את המשחק עוד לפני שבאנו לפה, שלושת הניצחונות האחרונים גרמו לנו להרגיש טוב מדי ולא ידענו לעשות סוויץ'.

"דבר אחד אני כן לוקח מכאן, היו לנו משחקים שהתחלנו כמו היום שלא ידענו לחזור וזה נגמר בדו ספרתי, לפחות היום נלחמנו עד השניה האחרונה והיינו קרובים להפוך את זה. אם היינו מנצחים, זאת היתה גנבה, אבל עשינו הכל בחצי השני, זינקנו על כדור גם על הרצפה וזו נקודת האור שאני לוקח מהמשחק".

דני פרנקו. &qout;הפסדנו את המשחק עוד לפני שהוא התחיל&qout; (שי לוי)
דני פרנקו. "הפסדנו את המשחק עוד לפני שהוא התחיל" (שי לוי)
 

 
פורוורד ברק נתניה, בראיין אוסברי: "אנחנו עובדים הרבה על איך לפתוח את המשחקים באגרסיביות ולתת את הטון כבר מההתחלה. הערב פתחנו רע מאוד וזה גרם לנו להפסיד את המשחק. אני לא חושב שאנחנו לא יציבים, בחצי השני נתנו הכל, זה לא הספיק. אנחנו דואגים עכשיו רק להגיע לפלייאוף ונעשה הכל כדי שזה יקרה".
 
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */