יום שני, 28.04.2025 שעה 09:22
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
7025-6432הפועל ב"ש1
7034-7132מכבי ת"א2
5539-6131מכבי חיפה3
5342-5631בית"ר ירושלים4
4543-4432הפועל חיפה5
4147-4332מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3839-4031הפועל ירושלים1
3841-3431מכבי בני ריינה2
3746-2931עירוני ק"ש3
3442-2731עירוני טבריה4
3343-2531בני סכנין5
3152-4331מ.ס אשדוד6
3148-2931מכבי פ"ת7
2451-2631הפועל חדרה8

עמוס לוזון: מכבי פ"ת לא צריכה לקבל שום עונש

נשיא המועדון ל-102FM בשיתוף ONE: "אם ניענש, גם הפועל חיפה צריכה להיענש. גניש וממן יפוטרו בתום החקירה". כץ: "בושה וחרפה". האזינו לראיון

|
עמוס לוזון וטל בן חיים במהלך המהומות (משה חרמון)
עמוס לוזון וטל בן חיים במהלך המהומות (משה חרמון)

במקום לעסוק בתחתית הבוערת של ליגת העל, נאלץ עולם הספורט לעסוק היום (ראשון) שוב באירועים האלימים המלווים את העונה הזו. אירוע חמור שכזה התרחש אמש בתום הניצחון של מכבי פתח תקווה, 1:2 על הפועל חיפה. בתום המשחק התחממו הרוחות וקשר האורחת, עלי חטיב, ספג חבלות בראשו כתוצאה ממכות שספג.

על פי החשד, מאמן השוערים של מכבי פתח תקווה עמי גניש וסדרן הכרטיסים יגאל ממן, היכו את חטיב וגרמו לו לפציעות בראשו. יום לאחר גילויי האלימות במושבה, עלה נשיא מכבי פתח תקווה, עמוס לוזון, לדבר בתוכנית הספורט של ישראל ב-102FM בשיתוף ONE, והגיב לכל הטענות נגד קבוצתו.

מה היא תגובתך?
"קודם כל אני מגנה בכל דרך את האלימות וכל מה שקרה. היה משחק חשוב ובמקום שנחגוג ונשמח, נאלצנו להתעסק בדבר הזה. לא צריך להשתלח בצורה כזו בשרת הספורט, רק מי שלא עושה יכול להעביר ביקורת כל היום. עדיין מכבי פתח תקווה מחזיקה 1,200 ילדים במחלקת הנוער שהחינוך בראש ובראשונה בה הוא נגד אלימות. כל הורה שמתנהג באלימות, מיד מושעה. הוא והילד שלו. האינתפאדה שעושים נגדנו חורגת מכל פרופורציה וכל היגיון. אני לא חושב שהכדורגל פשט רגל. אם נלך שלוש וארבע שנים לאחור, המצב היה הרבה יותר חמור. אני חושב שההתאחדות מיגרה את האלימות בראשות אבי לוזון בשמונים אחוז מהמקרים".

עמוס לוזון: מכבי פ"ת לא צריכה להיענש

אז למי נבוא בטענות, לשרת הספורט?
"לכל דבר יש צורה, ברמה של דיבור והתנהלות. זו שרה בישראל. אחר כך אנחנו מתלוננים למה יש אלימות, שומעים אותנו גם אנשים לא אינטליגנטים. יקום מישהו שלא יפרש את הדברים נכון ויפגע בשרה. חובה להעביר ביקורת, רק לא צריך לרדת הכי נמוך שאפשר".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
צפו בקטטה המכוערת בסיום המשחק בפ"ת

מה מכבי פתח תקווה תעשה?
"למכבי פתח תקווה לא מגיע עונש, להפועל חיפה מגיע. לעמי גניש מגיע. מכיוון שהוא רשום בטופס כמו כל שחקן או מאמן יש להתאחדות רשות להעמיד אותו לדין וכל עונש מקובל עלינו. אני במועדון 20 שנה ולמעט לפני שלושה שבועות שפרץ איזה ילד לכר הדשא ואחיו רץ אחריו ותפס אותו בסיום המשחק נגד בית"ר ירושלים, אנשים לא יכולים להבין שמכבי פתח תקווה הייתה בסדר. לא הייתה קטטה המונית, הייתה קטטה נקודתית. רדו קצת מכל הרעש הגדול והעליהום".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
מנהל מכבי פ"ת: כל המדינה נגדנו

"אני מדבר בגלל כל הבלאגן. מכבי חיפה ובית"ר ירושלים שהתפרעו, הפסידו. להוריד ליגה, לסגור את הקבוצה, על מה? שייכנסו לפרופורציה. הפועל חיפה צריכה לקבל יותר כי הם אשמים יותר מאיתנו. אנחנו ניצחנו. העובדה היא שעל הפועל חיפה אף אחד לא דיבר כל היום. עשרות פעמים ומאות פעמים בסיום המשחק שחקנים מחליפים מהלומות. לפני עשר שנים גיא לוזון היה מאמן מכבי פתח תקווה ובאמצע המשחק נכנס קרוב משפחה של אנשים ידועים ובעט לו בפנים באמצע המשחק".

עמוס לוזון במהלך האירועים במושבה (משה חרמון)
עמוס לוזון במהלך האירועים במושבה (משה חרמון)
 

אתה רוצה שמכבי פתח תקווה והפועל חיפה ייצאו נקיות?
"לא, אבל גם לא את האינתפאדה שעושים. בתי הדין ירצו לרצות את הקהל".

איזה עונש היית נותן?
"במקרה הגרוע שני משחקי רדיוס. לבית"ר הורידו שתי נקודות אחרי 2,000 עבירות, היה שם מצב גרוע יותר מקטטה. בחיפה לא היו בעלי תפקידים שהיכו. עלי חטיב בכלל הוחלף. הוא לא היה על כר הדשא".

חטיב התחזה?
"לא יודע, אבל זה לא כצעקתה וכמו שעשו מזה".

עלי חטיב. לוזון: &qout;זה לא כמו שעשו מזה&qout; (משה חרמון)
עלי חטיב. לוזון: "זה לא כמו שעשו מזה" (משה חרמון)
 

אבל אתם אירחתם את המשחק.
"זה לא בסדר וההתנהגות של האנשים שלנו מתחת לכל ביקורת".

אתה תפטר אותם?
"קודם כל, השעינו אותם עד הודעה חדשה ועד שנברר את כל הפרטים בגמר הבדיקה, סביר להניח ששניהם יפוטרו. לא ניתן שיקריבו אותנו על המזבח, גם עבריין שעושה עבירה בפעם הראשונה לא הולך ישר למאסר עולם. אנחנו קבוצה הוגנת אין לנו עבירות. אף פעם לא הגענו לבית הדין, זכינו בקבוצה ההוגנת ב-2009. עברנו את הגבול, אבל מגיע לנו עונש מידתי".

עמוס לוזון. &qout;השעינו את גניש וממן עד הודעה חדשה&qout; (משה חרמון)
עמוס לוזון. "השעינו את גניש וממן עד הודעה חדשה" (משה חרמון)
 

"אין אחלה גבר כמוני, והעונש לא יהיה כבד. אם כן, אני אגיע עם זה לערכאות הכי גבוהות. למה אף אחד לא דיבר על הפועל חיפה? היא צריכה להיענש יותר ואני מקווה שזה מה שייתן בינה במוחם של הדיינים, שלא יתפרעו. על כל עונש שאני אקבל הם צריכים לקבל יותר".

יואב כץ: "אנחנו היינו כאן הקורבן, מכבי פתח תקווה לא נקיה"
לאחר דבריו של לוזון, עלה הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ לשידור, והגיב לדברים: "הטקטיקה של מכבי פתח תקווה היא שפלה. בהתחלה לא ראיתי ולא שמעתי. אחרי שמראים להם בטלוויזיה, הם אומרים 'רגע אחד, הפועל חיפה התחילו'. זה כמו שניקסון אמר פעם לפני ווטרגייט. זו בושה וחרפה, לא נשמע דבר כזה".

"לא היה שום בעל תפקיד בהפועל חיפה שנתן נגיחה לשחקן של מכבי פתח תקווה או שנתן בעיטה לשחקן ששוכב על הרצפה. שחקן שלהם התחיל בתקרית", טען כץ. "הפועל חיפה הייתה כאן הקורבן. כמעט רצחו כאן את עלי חטיב, זה שלא הצליחו זה משהו אחר. לנו אין שום עבר של מכות, הקהל שלנו נבחר להכי הוגן. רק מכבי פתח תקווה צריכה להיענש. עשו לחבר'ה שלי פרובוקציה, גם לגל אראל. יש לנו סרט שמראה שהם התחילו עם זה קודם".

יואב כץ. &qout;שחקן שלהם התחיל בתקרית&qout; (עמית מצפה)
יואב כץ. "שחקן שלהם התחיל בתקרית" (עמית מצפה)
 

"אני לא יודע למה הם עשו את זה אם הם ניצחו", המשיך כץ. "העובדה היא שהכדורגל כאן אלים, כל הזמן מדברים ולא עושים כלום, מכבי פתח תקווה צריכה להיות הכי נקיה והיא לא. בכל שבוע יש איתה בעיות. איך אימהות ישלחו את הילדים שלהן לשחק כדורגל?".

"אני כועס שבא אדם ומתקיף את הפועל חיפה קודם כל וזה לא נכון. שחקני הפועל חיפה לא התחילו את זה והם לא צריכים להיענש", סיכם הבעלים את דבריו. "ניסיתי לדבר עם חטיב אתמול והוא לא היה יכול לדבר איתי. הוא סבל מכאבים חזקים. דיברתי איתו היום והוא בקושי דיבר".

לכתבה זו התפרסמו 304 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 304 תגובות ב-266 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
266
טל02/04/2012 11:16
היא כבר קיבלה את עמוס לוזון כנשיא המועדון
השב   •  00
265
קופיף ירוק02/04/2012 11:12
השב   •  00
264
שלמה02/04/2012 10:54
השב   •  10
263
אין כדורגל יש WWE02/04/2012 10:50
בוקר טוב חברים אם אדון היו"ר לא מוריד אותם ליגה צריך להחזיר לביתר את הנקודות ולהפועל ולסלים טועמה ואביחי ידיין צריך להביא להם בונוס כספי על עוגמת נפש !! כי הכדורגל שלנו מגעיל מי כל עין אפשרית
ואנחנו אוהבים הכדורגל ואוהבים המכות בואו למשחקים לפחות אתם תמלאו לנו את המגרשים וגם לא תקבלו עונשים כמו שבוץ תילכו מכות אז יאאלה מר לוזון תעמוד מול המצלמות ותוריד אותםלהם שאתה חושב וצריך כי כל העולם שמע מה אתה חושב על אלימות
השב   •  00
262
אוהד שאומר את אמת02/04/2012 10:49
ללא ספק חטיב עלי הזר סרבי
וגל אראל הם הרביצו לפרדה לאחר הגול הניצחון !
קבוצה מנצחת אין לה שום סיבה לעשות מאומה לאחר המשחק
הפועל חיפה איבדה את הראש היא ראתה את עצמה חוזרת עמוק בתחתית .
כך החל הבאלגן במושבה !
מכבי פ"ת אשמה ממן וגניש שיכו אותו !
שורה תחתונה הפועל חיפה אשמה 300 %
גם מכבי פ"ת צריכה לקבל עונש !
בית הדין חייב 7 דיניים לפסוק את החלטות משום כל נקודה חשובה הקבוצות בסכנ
ה ירידה
השב   •  00
261
בית"ר לנצח02/04/2012 10:34
לא מגיע להם שום עונש . מגיע להם פרס, אפילו כמה פרסים : פרס הקבוצה ההוגנת , פרס מכניסת אורחים , פרס ה "הם התחילו " , פרס "המכים מצידנו לא התכוונו " ופרס ישראל לספורט הוגן ! וגם פרסים נוספים : פרס "אבי יסדר הכל " , פרס " אנחנו מעל החוק " פרס "לבריונים מותר הכל " ופרס "אוהדי בית"ר התחילו בכל המהומה " . בכל מקרה השחיתות תחגוג , העונש יהיה לכאורה רציני ואחרי ערעור אבי "יקיר " המשפחה יסדר את הכל . השחיתות מונצחת בהתאחדות , אפילו לימור לבנת התבטאה הבוקר בעליבות אופיינית ואמרה : אין לי שום סמכות בעניין ! זאת אומרת : אבי לוזון מעל החוק וימשיך לעשות ככל העולה על רוחו
השב   •  00
260
אוהד שפוי02/04/2012 10:28
בתור אוהד של הפועל קשה לי להסתיר את שמחתי אבל אני בטוח ובוטח במוסדות ההתאחדות שלמרות שהבוס שלהם הוא האח של ואוהד של והיה הבעלים של והבוס של השופטים שהרי הם גוף "עצמאי לחלוטין " וזה בכלל לא יפריע לעובדים שלו לשפוט את הקבוצה שלו כפי שהיו שופטים אם זה היה אותנו או את הפועל או את ביתר כאן לצערנו התוצאות נקבעו על הדשא . רשימת ההישגים של משפחת לוזון בכדורגל הולכת וגדלה והרמה אכן במגמת עליה רק שמשפחת לוזון שכחה את איזו רמה צריך להעלות או שפשוט זה מה שהם יודעים .
השב   •  00
259
שער 7 האגדי02/04/2012 10:05
אני לא מבין למה לוזון אומר שהם לא צריכים לקבל עונש היו מעורבים בתקרית אלימה חייבים בעונש למה רק אנלפבתים חזירים והפועל צריכים להענש? להזכיר לכם לפני 3 שבועות פ"ת לאקיבלו עונש רציני בגלל זה הם מרשים לעצמם הלוזונים המושחתים האלו להעניש בלי פרופורציות כמו שעשו לנו
השב   •  00
258
אוהד02/04/2012 10:03
השב   •  00
257
רביד02/04/2012 09:44
לוזון תלכו כבר מהכדורגל נמאסתם רק בעיות אתם עושים מכבי פ״ת לא מתאימה להיות בליגת העל לוזון קח את עצמך בידיים ולך אתה עושה רק נזק אה ועמוס יזבל שניצחתם אותנו לפני כמה שנים אמרת ״למה את מי ניצחנו את נהזבלים
השב   •  00
256
אברשקה02/04/2012 08:59
להעלות אותם ליגה כן את מכבי פת ניקרא לה סופר ליגה משהו מיוחד רק ללוזונים.
השב   •  10
255
רן02/04/2012 08:47
לפי דעתי צריך להוריד להם נקודות בליגה לאומית , כי גם ככה הם יירדו ליגה אז חבל סתם לתת להם עונש, עונה הבאה שיתחילו בלאומית עם מינוס 9 ככה
השב   •  20
254
אבי לוי02/04/2012 08:37
השב   •  10
253
ס.ש.02/04/2012 08:27
השב   •  00
252
אופיר02/04/2012 08:13
אות הוקרה על התנהגות למופת, הם לא התחילו בכלל, מאמן השוערים לא נגב בעלי חטיב הוא עשה אפצ''י ועלי חטיב עמד בדרך, וכשחטיב נפל הוא נפל על המעטפה שאיש הצוות השני של פ"ת רצה לתת לשופט. כל הכבוד לצוות הניהולי של פ"ת ובראשם עומד אבי אה. סליחה עמוס לוזון.
השב   •  30
251
חיים על החרב משנה לשנה02/04/2012 08:03
לפני כמה שבועות הורידו להפועל נקודות
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  30
250
אפי02/04/2012 08:00
אם הורידו להפועל פ"ת והפועל ת"א על תקרית דומה, יש להוריד גם למכבי פ"ת. נקודה.
השב   •  20
249
דר02/04/2012 07:26
כלומר גם הילדים שמשחקים בקבוצה הזאת משחקים רק בגלל שהם רוצים לשחק בקבוצה מליגת העל ותו לא, אבל הם קרוב לוודאי אוהדים של קבוצותאחרות.

אני אנחש ואומר גם שרק 300 מהם אוהדים את מכבי פתח תקווה, 10 הולכים לשמחקים, ה290 הם אוהדי כורסא.

ועוד איזה 100 איש שאוהדים אותם בלי שום קשר, מה יוצא?
110 איש שמגיעים למשחקים ;)
השב   •  00
248
אחמד02/04/2012 07:12
הלוזונים הלוזונים הלוזונים טובים בכף אחוזים מ הזהב שמחפסים. אותו לשב.
השב   •  00
247
יואב02/04/2012 07:10
נשיאבדיחה שיא של קבוצה בלי אוהדים איש נפוח מחשיבות עצמית ולא מבין שהפך לבדיחה
השב   •  10
246
israeli in nyc02/04/2012 05:55
they should get a prize, not a puniunishment
השב   •  10
245
דרומי02/04/2012 05:48
איך ישנם 1200 ילדים במחלקות הנוער אם כל הקהל שלהם בשבת מנה 800 אוהדים כולל מחלקת הילדים?פתרונים אצל הלוזונים.
השב   •  10
244
איתן02/04/2012 03:32
אני חושב שלא מטפלים בשורש הבעיה והיא שכבוד השרה היתה צריכה כבר בדרבי לעצור את משחקי הליגה למנות ועדת חקירה ורק לאחר מסקנות כיצד לטפל בעשבים שוטים בכל קבוצה-אוהדים,שחקנים,בעלי תפקידים למען ילמדו ויראו ולא לתת עונשים שאינם מרתיעים ואלימות רק גוברת מיום ליום. נכון שחינוך בא מהבית אבל עד להתנהגויות הקיצוניות הללו יש מרחק רב כי הכדורגל ולפעמים גם הכדורסל נהפך לזירת התגוששות ולא למקום הנעים לבוא אליו.
השב   •  00
243
יחיאל02/04/2012 02:33
עמוס לוזון : " האשמה עלינו ההפחתה על בית"ר והפועל" !
ח
השב   •  00
242
די לאלימות02/04/2012 02:17
ולא לעלות למגרשים עד שלוזון ושות עוזבים את ענף הכדורגל שהוא מושחת מיסודו אז לא נראה כדורגל חולה שנה אבל יהיה לנו כדורגל בריא בעתיד
השב   •  40
241
יוספובוביץ''02/04/2012 02:04
פליווד במיטבו
אחרי שהפלסטינאים מאכילים אותנו מרורים ועושים לנו בית ספר בכל רזי מקצוע המצלמה, ובצדק קיבלו את התואר פליווד [על משקל הוליווד]
היגיע האמן המוכשר והשחקן המתוחכם עלי חטיב והראה לכולנו מהו משחק אמיתי.
לאחר שסיים לתקוף את דני פרדה קיבל מיודעינו נגיחה לפנים שגרמה לו לשבת על הדשא, כנראה הצדיק הבין לאיזה ברוך הוא הכניס את קבוצתו ובעידוד שחקני הפועל חיפה החליט לשכב על הדשא ללא תזוזה תוך כדי שהם מספרים לכל מקרופון שעלי חטיב איבד הכרה ו-4 שיניים.
שימו לב שכל מה שעשו מד"א היה להעלות אותו לאלונקה בלי החייאה ובלי פניקה מצד המלווים הצמודים [מה שלא מתאים לתיאור הפציעה] .
לאחר שקיבל את מנת הפלשים והתמונות בבית החולים הצליח הנוכל להתל בכולם ולהעביר את העליהום על מכבי פ"ת , כאשר לא איבוד הכרה לא איבוד שיניים ולא בטיח סתם רצח אופי והצטרפות לתזמורת של התשקורת והטמבלוויזיה.

שלא יובן לא נכון אני בעד להעניש בחומרה את ממן וגניש שפגעו בראש ובראשונה בנו האוהדים ובקבוצה ,וחבל שנפלנו למלכודת זו, אך חשוב מאד להעניש גם את יוזמי התגרה וההתפרעות [חטיב ,אראל , סטנקוביץ]
השב   •  01
240
שי02/04/2012 01:11
פלצנים ושקרנים
השב   •  00
239
ביתרי02/04/2012 01:10
בדרבי האחרון יצא לוזון בהצהרה שהקבוצה הבאה תיסגר ותתחיל מליגה ג תמיד ידע ללכלך על אוהדי ביתר רופים וכדו מה יש להגיד לפת אין קומץ אלים אצלם זה בעלי תפקידים דבר הכי גרוע שאני מכיר לפחות בעשרים שנה אחרונות פת הורדה של לפחות שש נקודות רדיוס עד סוף העונה עם קהל ולכל השחקנים המעורבים בתגרה הרחקה לעשרה משחקים
השב   •  10
ביתרי בדם !!02/04/2012 11:15
במיוחד לא לקבוצה שיש לה 20 אוהדים בלחץ (בשיא)צריך עונש אחר ..
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
238
יש חלוץ02/04/2012 00:27
תשלימו לבד
השב   •  20
237
כתום ותיק02/04/2012 00:18
השב   •  30
236
שוקי בנאדו02/04/2012 00:17
לפני שנים אימנתי את נערים א של הפועל ב" ש. הובלנו 3-0 במחצית מול מכבי פ"ת. על הקווים ישבו, עמדו,צעקו והתבלגנו המוני לוזונים, מליחים ועוד ועוד. יותר עסקנים משחקנים. הפסדנו 4-3. ריחמתי על השופט. יש חוקים רגילים ויש חוקים במלבס.. בסוף הכל מתפוצץ, זה רק לקח הרבה זמן.
השב   •  10
235
ד.ד.02/04/2012 00:10
כנראה שמגיע לך ולכל אחיך פרס ישראל על רמת הביזיון שהבאתם את הכדורגל בארץ
השב   •  30
234
אחד שיודע01/04/2012 23:47
איך זה שפתח תקווה לא מקבלים עונש בושה לקבוצה הזאת עשרות של ילדים יושבים בקהל ורואים הצגה איזה דוגמה קבוצה כזאת יכולה לשמש לנוער שלה ועוד שהמנהלים של הקבוצה נותנים גיבוי מלה לתקיפה של שחקן בליגה אחרת מזמן קבוצה כזאת צריכה להיסגר מעניין מה היה קורה אם זו ביתר ירושלים
השב   •  30
משה02/04/2012 06:35
השב   •  00
233
צפוני כחול01/04/2012 23:39
כי המקרה הזה עוד עלול להיות טקס הנחת אבן הפינה לבית דין טוב, רציני ואובייקטיבי.
השב   •  50
232
בית"רי01/04/2012 23:38
השב   •  22
231
אוהד שפוי01/04/2012 23:33
כן, נחרדתי אתמול מצפייה בשידור ישיר של המהומות בסיום המשחק. כן, גם אני שונא את בעלי הקבוצה אותה אני אוהד (כמו הרבה אוהדי קבוצות אחרות) - הם לא מייצגים את הקול שלי. אבל בחייאת, חייבים פה לשים דברים על דיוקם:
כולנו בוכים כל הזמן על חוסר ההגינות של אותם עונשים קולקטיבים, אין ברירה במקרים בהם לא ברור מי האשמים ויציע שלם מתלהם בלשון המעטה (ראו מקרה הפועל ת"א ובית"ר).
כאן המקרה שונה בתכלית! - אנחנו יודעים בדיוק מי האשמים! יתרה מכך, אין פה עבירה ספורטיבית כי אם עבירה פלילית! יושלכו לכלא הנוגעים לעניין (בעלי תפקיד כן או לא , פחות רלוונטי). הגיע הזמן כי המשטרה עם מצבור רב של עדויות מצולמות ואף עדויות של כתבים ואוהדים תמצה את החקירה כך שלבית המשפט תיותר רק ההחלטה על חומרת העונש, מי ייתן ויהיה חמור דיו!
להעניש את כל הקבוצה?!?! למה?!? - אנחנו יודעים בדיוק מי אשם ולבית הדין של ההתאחדות ייותר להתעסק עם חטיב ופרדה שצריכים להיות מורחקים עד סוף העונה.
די, הכי קל לשלוף מהמותן ולהגיד איזה מושחתים הלוזונים, בלה, בלה, בלה.
תחשבו על זה רגע, מה אשם הקהל, מה אשמים השחקנים?! אפילו לא קומץ - שניים, שלושה אנשים שצריכים להיות מטופלים בסיכולים ממוקדים עד מאוד!
השב   •  74
טוני יאס02/04/2012 00:19
מעניין מדוע הורדו נקודות לקבוצתי?
אוהדי קבוצתי קיללו ביציע במישחק שהיה בחיפה אבל האחריות היתה של הקבוצה באמת מעניין למה?
כן מכבי פ"ת אחראית למה שהיה במיגרש הבית שלה.
זה לא הפעם הראשונה שזה קורה לפני 3 שבועות כמה אוהדים של פ"ת פרצו למיגרש להכות את השופט מה היתה העונש?
שום דבר נכון שום דבר. אז תפסיק לבלבל לי את ה ב י צ י ם טוב
השב   •  51
כתום02/04/2012 00:26
שחקנים מנהלים אוהדים.
תבדוק איזה עונש קיבלה בני יהודה ותהיה אובייקטיבי אז מכבי פ"ת דיברה אחרת .
השב   •  20
הדברים שלך הגיונים אבל02/04/2012 00:42
אתה כותב יפה, אך קודם כל יש אחריות לקבוצה המארחת, היא אמורה לדאוג שלא יכנסו אנשים לכר הדשא, ובעיקר שבעלי תפקידים רשומים ולא רשומים ינהגו באלימות נגד השחקנים.
דבר שני יש תקדימים, אי אפשר להוריד לת"א נק'' על התנהגות הקהל ולביתר נק'' על התנהגות הקהל ורק פ"ת לא תקבל כלום
דבר שלישי, לדעתי היה אסור ליו"ר האתאחדות להגיע למשחק, זה שהוא נמצא משדר ובאמת שידר לשופט, שיזהר אני כאן, והשופט הפחדן שרק כמה שריקות חד צדדיות שמנעו מחיפה לנצח
השב   •  30
אוהד שפוי02/04/2012 01:51
אוהד אדום/שחור יקר, מי ייתן ותישארו בליגה:
רק חיזקת את דבריי - במקרים קודמים הורדו נק'' כאשר יציע שלם/הקהל עשו מהומות, פה ההבדל. לא מהומות כי אם תקיפה בנסיבות מחמירות. פגיעה אישית ע"י גורם בודד. על כן על העונש גם הוא להיות אישי.!
השב   •  01
ברי02/04/2012 03:04
צריכה להיות מידתיות - גם אוהדים של הפועל תא שפגעו יודעים מי הם ועדיין הורידו נקודות. אי אפשר לעשות איפה ואיפה בין הקבוצות. במיוחד שזאת קבוצה שהיא בבת עינו של היושב ראש.
השב   •  10
230
ירוק עד01/04/2012 23:30
אם הקבוצה הזו לא מקבלת עונש כבד, כולל הורדת נקודות אפשר לסגור מחר את כל הכדורגל.
השב   •  31
229
מוטי01/04/2012 23:30
לא ראיתי - לא שמעתי.
אלה התגובות האופייניות. אבי לוזו גייס גם את מישל פלטיני כדי שיגן על קבוצתו האהובה.
עמוס - אתה צודק ף הקבוצה שלך לא צריכה להענש - היא צריכה לרדת ליגה מייד
השב   •  10
228
אבי01/04/2012 23:29
רק תספר לנו איך היה
ונ.ב. מסור ד"ש לחברה מהלאומית.
השב   •  40
227
חובה לקרוא..01/04/2012 23:19
למה לא הייתה שריקה לפנדל במחצית הראשונה וב2-0 להפועל חיפה המשחק גמור ועוד לא דיברתי על הנבדלים התמוהים שהקוון ישר מרים את הדגל . להתלונן גם על צוות השיפוט שהרס לנו ניצחון חשוב ושהם לא הצליחו להשתלט על המשחק. אני חושב שיש כאן עילה למשחק חוזר כי היו המון טעויות שיפוט , השופטים לא ראלים צריך שופט חיצוני מקפריסין עד לסיום העונה לקבוצות התחתית.חובה חובה
השב   •  10
226
אין אשמים01/04/2012 23:19
לגיטימי שיעופו בעיטות ונגיחות בכדורגל גם
השב   •  00
225
ע. לוזון01/04/2012 23:17
חזק, רק חלש! נגיסות קטנות, אגרופים במגע קל.. בפתח תקווה מרביצים?! חח רגישים שם כולם
השב   •  10
224
מי אשם?01/04/2012 23:13
שילמדו בושידו במסגרת שיעורי ספורט
השב   •  10
אחד שיודע01/04/2012 23:37
זה אוהדי ביתר ירושלים אשמים
השב   •  10
223
אדום אדום01/04/2012 23:10
השב   •  10
222
דודי01/04/2012 23:08
השב   •  30
221
פתח תקוה של מכבי01/04/2012 23:07
פתח תקוה לא תרד שימותו הקנאים
השב   •  12
אחד שיודע01/04/2012 23:38
סרט אתה חי
השב   •  00
220
לוזון אתה בדיחה01/04/2012 23:07
לוזון יעניש את מכבי פ"ת ב-4 קונוסים ו100 שקל!
השב   •  20
219
דודי01/04/2012 23:06
ממן לחיל חינוך - איזה רס"ר משמעת !! כל הכבוד !! בני גנץ - אתה יכול להיות גאה בחייל המצטיין.
השב   •  00
218
פתח תקווה?01/04/2012 23:05
מה קשורה מכבי פתח תקווה.. כולם צדיקים כל אמן שלהם סוכר.
השב   •  10
217
קנדינסקי01/04/2012 23:04
השב   •  00
216
דני01/04/2012 23:01
שעמוס לוזון במקום לקחת אחריות ולגנות את המועסקים שלו הוא מחפש אשמים אחרים לכן הכדורגל שלנו נראה כך הוא לא מבין אפילו במה הוא אשם תגנה בכל תוקף ואז לא נראה דברים כאלה
השב   •  10
215
ויקטור פאצה01/04/2012 22:57
מכות בין שחקנים , אנשי הנהלה וסגל נותנים מכות לשחקים ואחד לשני ובסוף באים להאשים את האהודים שהם מתפרעים ?!. אתם שמה השחקנים ההנהלה וכל סגל הקבוצות אתם המודל לחיקוי של אלפי ילדים במדינת ישראל אם אתם תעשו באלגן האהודים שלכם יעשו באלגן פי10 תתחילו להעניש את ההנהלות והשחקנים בעונשים חמורים ולא לברוח מאחריות כמו שהיה בהפועל תא עונש זה עונש ומה שמרתיע גורם לאחרים לא לעשות את זה
השב   •  00
214
מסי01/04/2012 22:56
השב   •  00
213
אוהד ספורט01/04/2012 22:56
אם שחקני הכדורגל היו מלומדים , דיינו אם הליגה הייתה ללא גזענים , דיינו אם בעלים של קבוצה יכול להיות ראש התאחדות , דיינו ואם הוא יוריד נקודות דיינו . חג שמח לכולם
השב   •  00
212
נתי_401/04/2012 22:50
על לימור ליבנת לבצע חקירה מדוקדקת של האירועים בסיום המשחק ולמצות את הדין עם כל האשמים. אם זה שחקנים או בעלי תפקידים למען יראו ויראו כולל עונשי מאסר וקנסות אישיים כבדים שתי הקבוצות לדעתי לא אשמות במה שקרה. פעם אחת ולתמיד צריך לפתור את בעית המשוגע התורן שיוזם אלימות במגרשים.
השב   •  00
211
משה רבנו01/04/2012 22:47
באמת מר לוזון נוריד נק'' לחיפה איך שחקן שלהם נפל והסכים שיבעטו בו ,הוא לא היה צריך להסכים החוצפן .
השב   •  00
210
אהוד01/04/2012 22:44
השב   •  00
209
דויד ב.ג.01/04/2012 22:40
הייתי צריך להשאיר את הוריכם במערות של בנגזי
השב   •  10
208
מיכאל01/04/2012 22:40
השב   •  00
207
צבי01/04/2012 22:39
היה ברור לוזון לאחר המשחק דיבר אם השופט אני לא היחידי שראה צילמתי את זה זה מתועד ידידי לוזון
השב   •  00
206
לובק01/04/2012 22:38
פרס ישראל למשפחת לוזון
השב   •  00
205
אדום01/04/2012 22:36
ודני פרדה היכה את גל הראל, מי התחיל ממש לא מעניין, האירוע החריג היה לבעוט בראש שלש בן אדם על הרצפה, ועוד מצד עובדי המועדון. קטטות היו ויהיו אבל יש גבול והגבול הזה הוא לעשות לינץ'' בבן אדם שנמצא על הרצפה.
השב   •  00
204
הדיין אלחפיף01/04/2012 22:33
צודק הלוזון, הנאשמת כבר קיבלה את עונשה ואין סיבה להעניש אותה שוב.
השב   •  10
203
דוד01/04/2012 22:32
הגיע הזמן שהמוכרי אבטיחים וסוכני הרכבים למיניהם יעזבו את הכדורגל וימשיכו להתעסק במה שהם יודעים הכי טוב- שכונה
השב   •  10
202
יגאל01/04/2012 22:29
השב   •  00
201
הפועליסט שרוף01/04/2012 22:26
תגיד עמוס אתה אידיוט יגאל ממן ועמי גניש כמעט הרגו את עלי המסכן ואתה אומר שלמכבי פתח תקווה לא מגיע עונש בושה וחרפה נמאס ממכם תרדו כבר לליגה הלאומית
השב   •  20
200
אריאל01/04/2012 22:25
השב   •  00
199
קוסי01/04/2012 22:21
קל להתעלק על הלוזונים. 2 הקבוצות צריכות להיענש. עלי חטיב ו 2 המרביצים.
השב   •  10
198
אורן ירוק01/04/2012 22:14
ומה הוא מתכוון לעשות עם זה ?
השב   •  11
197
אורן ירוק01/04/2012 22:11
השב   •  00
196
טל01/04/2012 22:08
נראה לכם שחטיב תמים כזה? למה חיפשו אותו? למה לא חיפשו מישהו אחר? חטיב הכה את דני פרדה ! למה על זה כמעט ולא מדברים??
השב   •  46
אדולף היטלר01/04/2012 22:45
וכך כל הבלאגן התחיל , פרדה נתן אגרוף לגל הראל שהסתובב לראות מי זה כבר תפסו והרחיקו אותו עלי שהיה מאחור ראה שגל מקבל אגרוף והלך להחזיר כדי לשמור על גל הראל אז למה אתם סתם מתלהמים.להפועל חיפה אין שחקנים עם עבר בעייתי והם גם לא מתעסקים בשטויות במשך שנים..
השב   •  12
195
העם הכריע טביב תשאר01/04/2012 22:04
השב   •  50
194
אריה01/04/2012 22:02
עצוב מאוד אבל זה המצב
השב   •  00
193
טל01/04/2012 22:02
השב   •  30
192
צפוני כחול01/04/2012 22:01
הרי לדבריך פשוט לא היה דבר שמחייב תגובה כזאת. משהו לא ברור כאן. אגב - הביקור שלך את הפצוע שלא נפצע ממש מרשים. הלכת לבקר אותו או לראות שהוא "עשה הצגה"?
השב   •  40
191
אא01/04/2012 21:58
הרמאים והחלאות של המדינה בושה
השב   •  20
190
יויו01/04/2012 21:56
אים אוירדו את יובנטוס על פחות מיזה אז מי אתם.מבחן אבל מבחן לשופטים.עושהרושם שעמוס לוזן לא היה ולו ראה מה קרה.מוזר.
השב   •  00
189
פינקי01/04/2012 21:55
לוזון צודק. מכבי פ"ת היא מופת לכדורגל הישראלי ולכן בית הדין צריך להכתיר אותה לאלופה במקום קרית שמונה. נשמע הזוי? חכו חכו, במדינת לוזול גם זה עוד יקרה.
השב   •  00
188
הון ושלטון01/04/2012 21:53
הדין צריך להיעשות עם כל הנוגעים בדבר כולל אוהדים וקבוצה כל אחד ואחד אחראים על מה שקרה אמש אם לא נוקיע מקרים כאלן בעלים יו״ר קבוצה אוהדים שופט אין לנו מקום במגרשי כדורגל אני מקווה שבית הדין לכדורגל יאמר את דברו והיה ולא זאת אות קלון עבור כולנו
השב   •  00
187
SKYWALKER01/04/2012 21:49
הלוזונים אמרו,"אני אגיע להיות יו"ר ההתאחדות פח,ואהרוס את הכדורגל הישראלי".!
השב   •  00
186
אוהד01/04/2012 21:49
איזה צדיקים מכבי פת. לתת להם פרס של 30 נקודות . אולי יקחו אליפות.
הלוזונים הביתה
השב   •  10
185
שנוא פ"ת01/04/2012 21:48
השב   •  11
184
לירון01/04/2012 21:47
השב   •  10
183
אבי01/04/2012 21:45
אדון לוזון לא להרדים את הענין בבקשה!רוצים תאריך של הדיון!
השב   •  10
182
יוסף01/04/2012 21:40
צריך להוריד את הפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה לליגה ג בלי אפשרות לעלות למשך חמש שנים
השב   •  00
181
,תלחביבי01/04/2012 21:39
השב   •  30
180
ירוק כהה01/04/2012 21:36
נכון זו בושה וחרפה שעובד מועדון של פ״ת בעט בעלי כשהוא על הרצפה ונכון עלי הוא זה שפונה לבית החולים אבל הייתה חסרה לי התגובה שלך לזה שעלי עלה על הדשא מהספסל בכדי לתת אגרוף לפרדה כאשר אוזן מחזיק את פרדה בניסיון להרחיק אותו מהתגרה! זו גם התנהגות שפלה של שחקן ושלא יבכה שקיבל נגיחה לפרצוף כמה שניות אח״כ! איזן עניין היה לעלי לעלות על הדשא ולתת אגרוף לשחקן שמורחק ע״י חברו לקבוצה?! הוא התנהג כפרחח ועכשיו רץ לבכות שחטף בחזרה! מאוד פשוט, לא רוצה לקבל מכות? אל תלך לריב! הפועל חיפה ופ״ת חייבות להיות מוענשות בהתאם וכל שחקן שהיה מעורב בתגרה חייב להיות מורחק לזמן כפול ממה שידין קיבל!
השב   •  31
אדולף היטלר01/04/2012 22:50
ועלי חטיב ראה את זה מאחור ובא לסגור חשבון עם פרדה .. אז מה הסתבכתם עם עלי למה הוא נתן גם אני הייתי עושה אותו דבר עם הייתי רואה את חברי מהקבוצה מקבל אגרוף משחקן יריב.
השב   •  00
וולה01/04/2012 23:04
כל מילה סלע
השב   •  00
ירוק כהה02/04/2012 04:49
חלק מהתגרה, והמכות שחטף זו תוצאה ישירה של החלטתו! כל הניסיון של בעלי הפועל חיפה או צוות הניהול ליצור רושם שהם רק הקורבן הוא ספין עלוב! מספר לא קטן של שחקני הפועל חיפה השתתפו בתגרה והשתוללו בצורה פראית כמו פרחחים עלובים ועכשיו רצים לבכות! קחו לדוגמא את רואש, הבחור בחר לא להשתתף בתגרה ולמרות שהיה נוכח לכל אורכה אף אחד לא נגע בו! בכלל הטענה שפרדה או כל שחקן אחר בפ״ת התחיל את התגרה נראית מוזרה, הם הרי ניצחו מגול בדקה ה 94, אז מדוע יתחילו תגרה כמה דקות אחרי?! מקווה שתהיה חקירה יסודית וכל האשמים יקבלו עונשים חמורים ביותר למען יראו ויראו!
השב   •  00
ביתרי בדם !!02/04/2012 11:18
כנראה עלי בא להפריד וכנראה פרדה זרק לו מילה התחילו בדחיפות ומשם לא יודע איך נגמר
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
179
עופר01/04/2012 21:32
השב   •  10
178
תום הבית''רי01/04/2012 21:31
אח זה יהיה תענוג לכל הליגה לראות את הפנים המכוערות שלכם ייורדים ליגה,כל הלוזונים אותו דבר! כאלה אנשים מגעילים עם כל הכבוד!
חוץ מגיא לוזון הוא היחיד שלא.
השב   •  60
ביתרי אמיתי01/04/2012 22:37
בתרוץ של אלימות במגרשים וכך יציל את הבייבי שלו
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
177
דובר האמת01/04/2012 21:30
השב   •  20
176
חנן ממן01/04/2012 21:27
למכבי פתח תקווה צריכה להיות מקום אחרון
השב   •  00
175
כחול עולה01/04/2012 21:27
מברוק עלי חטיב אחלה הצגה .
השב   •  31
174
יניב01/04/2012 21:25
פרדה נראה שולח מכה לפניו של גל הראל שהשחקנים נמצאים במצב של ויכוח מילולי בלבד, בוידאו גם נמצאות תמונות המראות את יגאל ממן בועט בעלי חטיב בעודו על הדשא. את הוידאו ניתן לראות בקבוצת הפייסבוק "מכבי פ"ת לדין"
השב   •  21
173
יוסי01/04/2012 21:24
השב   •  00
172
YSA01/04/2012 21:22
הוא חפר "בור" לבית"ר הגאידמקית ועכשיו הוא נופל לתוכה(אני מקווה) כמו המן ופרעה.ועמוס לוזון בכלל צדיק.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  20
171
חמוריקו01/04/2012 21:22
בנוסף לכל השקרים וההתלהמות הוא גם מוצא זמן לפרגן לאחיו על מיגורה של האלימות
השב   •  20
170
רונן01/04/2012 21:16
השב   •  20
169
אוהד שפרש מזמן01/04/2012 21:16
השב   •  00
168
צחי לב אדום01/04/2012 21:14
השב   •  13
167
ווין רוני המלך01/04/2012 21:13
האיש שבעט בו הוא בצבא קבא
השב   •  00
166
שימי01/04/2012 21:13
תראו את האנשים שבראש מכבי פ"ת ותבינו למה הם מתנהגים באלימות מילולית ועכשיו ירדו לפיזית,מנהל הקבוצה ,איציק לוזון ,עמוס לוזון ממש עולם תחתון.
השב   •  100
אסי01/04/2012 21:21
משעמם לכם? לכו למפות ותראו איפה זה אום אל פאחם נצרת עילית!

ותקחו איתכם את חטיב השחקן קולנוע.

שוק פ"ת זה לא עולם תחתון ממש לא זה עולם עליון.

לכו תמכרו פיטרוזיליה וצנוניות
השב   •  16
ברי02/04/2012 03:11
יש לנו מה לעשות - לעזור לכם לרדת , מחכים לדרבי איתכם בשנה הבאה . מהליגה להפרד מילא אבל מכם קשה.
אתם איתנו יורדים לבור שיו"ר ההתאחדות כרה עבורנו
השב   •  00
165
ארקדי01/04/2012 21:10
השב   •  01
164
קובי01/04/2012 21:10
סדר בבלאגן ולא סדר פסח!אני כאוהד הפועל חיפה לא מרוצה מזה שהשחקנים שלנו היו מעורבים בקטטה כולל עלי חטיב ואם הם ימצאו אשמים אז שיענישו אותם בכל חומרת הדין נקודה!כנ"ל לגבי שחקני מכבי פ"ת!אבל לגבי האחריות והבלאגן של חברי ההנהלה של מכבי פ"ת אין ולא צריך בכלל להתווכח יש חוק האוסר לרדת לכר הדשא וכל הבלאגן שם חייב להביא להורדת נק לקבוצה המגעילה הזאת ותראו איזה בטחון משדרים האחים לוזון כאילו כולם בובות שלהם תפנימו כל שחקני הכדורגל המעורבים חייבים להענש אבל ההנהלה והקבוצה המדוברת חייבת לחטוף אין קשר מי התחיל מי גמר
השב   •  110
163
בובי01/04/2012 21:09
ויפה שעת אחת קודם.
השב   •  10
162
AVI01/04/2012 21:08
חטיב לדעתי עשה הצגה!

רק אתמול נפלו לו שיניים והיה מעולף. פתאום הוא בסדר והכל כרגיל.מוזר לי!

גם בכלל לא נפלו לו שיניים סתם הצגות.
השב   •  33
161
חומי מחיפה01/04/2012 21:07
נניח מר עמוס לוזון שמכבי פ"ת תקוה היתה המתארחת ומאמן שוערים ומנהל הסדרנים היו עולים על כר הדשא ומפוצצים במכות שחקן גם אז התגובה שלך היתה דומה?
חשבתי שתצא גבר ותגיד לפעמים זה קורא בכדורגל חברה צעירים אמוציות ישנם דחיפות תחזיקו אותי וכאלה המבוגר האחראי לוזון תפקידו להפריד. להפריד לוזון כמו שעשו המאמנים בנין וסיני ולא כמו צוות החיסול דחילק מה קורה לך עמוס לוזון מה זה משנה מי התחיל בעלי התפקדים חייבים היו להפריד בין השחקנים וזהו .מה לא הבנתה את זה עד עכשיו חוצפן. אנחנו לא צרכים את הנקודות שלך מצידי שלא יורידו לכם נקודות ניצחתם במשחק.
אבל תהיה גבר ותתנצל "על האירוח והכנסת האורחים הלבבית של העובדים שלך".
השב   •  40
160
ביתרי בדם01/04/2012 21:05
השב   •  20
159
שלמה01/04/2012 21:04
אני לא אוהד מכבי פתח תקוה הקבוצה אן לה שום קשר להתפרעות,בפרט אחרי נצחון,יעמדו לדין המתפרעים בלבד
השב   •  21
158
יעקב01/04/2012 21:02
ביום שישי הגיע יו"ר ההתאחדות לאימון מכבי פ"ת ונשא נאום מוטיבציה. זה כמו ששמעון פרס יגיע למרכז אחת המפלגות לנאום נאום פוליטי שתומך במפלגה.
במשחק, יו"ר ההתאחדות ומאמן הנבחרת הצעירה יושבים ומעודדים את הקבוצה שלהם. אם זה לא היה עצוב זה מצחיק, אבל בגלל זה היום מגיעים למגרשים אוהדים של קבוצות. לא מגיע אף אחד כארוע תרבות כמו סרט או הצגה.
השב   •  10
157
שי01/04/2012 21:02
השב   •  10
156
הילום01/04/2012 21:01
אתה בן הגורמים לכל הבלאגן כמעט בכל משחק אתה צריך מורחק יש לך התנהגות של פרחח צועק על שופטים עושה תנועות אצבע לקהל ואתה האחרון שצריך לדבד על המקרה תחזור מהר לחור כי אם יקרה בסוף משהו יותר חמור אתה בין האשמים
השב   •  31
155
עומאר01/04/2012 21:01
השב   •  21
154
מוטי01/04/2012 21:00
כולנו נותנים לשחיטות לחגוג, ולמה שזה יפסק?
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  20
153
הטבריני הבתרי01/04/2012 20:58
הזבל שבעט בחטיב תקף עוד עשרות פעמים ולחשוב שהוא רסר בחיל אויר האפס הזה. בוא נראה את אבי לוזון אמר שיפגע מישהו ירדו ליגה..קדימה מכבי ליגה לאומית. ועמוס לוזון כזה שפל לא נגעו בו. לפחות שנתיים בכלא וגם אוהד הפועל באר שבע צריך להתלונן. חייב להעיף תלוזונים מהליגה הזו אלק יו"ר. ודרך אגב הוא מקושר לעבריינים נסו לפגר בתשלום בלוזון טרייד בליסינג רכבים ותראו איזה מסרים תקבלו
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  20
152
מני01/04/2012 20:58
יש לכם בכלל קווים אדומים ?יש לכם בכלל גבולות לחוצפה?כנראה שלא אתם פשוט ב ו ש ה
השב   •  11
151
BEITAR01/04/2012 20:58
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  11
150
קובי01/04/2012 20:57
צודק עמוס לוזון מי אנחנו בכלל ואיך אנחנו מעיזים לא להיות מבסוטים ממנו וממשפחתו
השב   •  11
149
בנצי01/04/2012 20:56
תשובה של "הם התחילו" מתאימה לגנון עד גילאי 4.
איך נשיא קבוצה בכלל עונה תשובה כזו?
גם אם שחקני הפועל חיפה התחילו , האם זו סיבה לנגוח בשחקן ולבעוט בו כשהוא שוכב על הדשא וכל זאת ע"י שכירי מועדון שאינם אפילו שחקנים?
פשוט מביש . לא פלא שכך נראה הכדורגל שלנו עצוב ומדאיג
השב   •  80
148
יבגני01/04/2012 20:55
זה כבר ברור שמשפחת לוזון שונאת את בית"ר והוא תמיד יאמר ששופטים את בית"ר רק אחרי 1000 עברות
אבל על זה לא צריך להעניש את הקבוצה זה סתם בולשיט הם צריכים להיענש ולהורדת נקודות וארבעים משחקי רדיוס
השב   •  30
147
משה01/04/2012 20:55
השב   •  60
146
עומאר01/04/2012 20:54
איזה קיף היה
השב   •  20
145
עמיחי01/04/2012 20:54
הוא מרשה לעצמו לדבר ככה כי ההתאחדות שייכת למשפחה שלו .
תראו במשחקים של מכבי פ"ת מספר פעמים שאחיו היו"ר מתנהג כמו אחרון האוהדים.
השב   •  70
144
לירון01/04/2012 20:53
כולם ברביעי מגיעים להתחדות להראות לדיינים מי הקהל של הכדורגל
השב   •  60
143
עוזי01/04/2012 20:53
אחד שהולך להחטיף אגרוף אז אולי באמת מגיע לו לקבל בחזרה ולפי מה שרואים חטיב בכלל לא צדיק, מגיע לו.
השב   •  33
142
סרגיי טרטיאק האוקראיני01/04/2012 20:53
איך לעזאזל התנהגות של כמה אוהדים במתחם קניון מלחה (מחוץ לגבולות האיצטדיון) יכולה בכלל להוות איזשהו תנאי לעונש של קבוצת בית"ר? בכלל מה ההקשר המפגר הזה של התנהגות אוהדים לעונשים שסופגת קבוצה? במה אשמה הנהלת בית"ר שיש בקהל שלה חוליגנים? עבריינות אוהדים היא עניין פלילי משטרתי, ולא קשור בכלום למועדון. מחר אני אלבש חולצה של מכבי פ"ת ואלך להצית את מתחם האימונים של הפועל פ"ת אז מה? יתנו עונש למכבי פ"ת? זה נראה לך הגיוני?!?! המועדון לא קשור להתנהגות של אנשים פרטיים במיוחד לא אוהדים. למכבי פ"ת אין בכלל אוהדים, מי שביצע את התקיפה כנגד שחקן קבוצה יריבה הם אנשי מועדון מכבי פ"ת, כלומר אנשי הקבוצה - לא אוהדים ולפיכך העונש צריך להיות הרבה יותר חמור. כי התנהגות של אנשי מועדון היא כן בשליטת המועדון. ובלי קשר, לשחק אותה תמים ולהאשים את כולם בכך שזה לא קיבל עונש וזה לא קיבל מספיק עונש, מבלי להתייחס לחומרת המעשה שלך זה בכלל לא קשור, זה התנהגות מטומטמת וילדותית שרק מוסיפה נזק לתדמית של המועדון שלך. קחו אחריות על המעשים שלכם ואל תשפטו את עצמכם לפי עונשים של מועדונים אחרים.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
141
דן01/04/2012 20:52
להחרים את המחזור הבא ולא להגיע לאף משחק אם לא יורידו למכבי פ"ת לפחות מה שהורידו להפועל ת"א לפני שלושה שבועות.
ככה אולי יבין יו"ר ההתאחדות שבסוף הוא ישאר עם התאחדות אבל בלי קהל
השב   •  70
140
ירוק01/04/2012 20:50
נמאס מהמפיה הזאת ששמה מכבי לוזן
אם יש צדק יש להוריד להם נקודות בדומה להפועל ת"א ולביתר
מה להם מותר ולשאר לא?
השב   •  50
139
שוש01/04/2012 20:49
העונש שייגזר על הקבוצות יראה לכל המדינה מי שולט בכדורגל הישראלי.. לא שחקן כמו רונלדו או מסי ! מאמן יקר אם אתה רוצה אליפות זה לא משנה איזה חלוץ תביא וכמה תשלם העיקר שתקנה את היו״ר! ביתר אימפריה ותמיד תישאר אין מה להשוות קהל רגיש לקבוצה לשחקנים פח שלא יודעים לשחק בספורטיביות ולא יודעים להפסיד בכבוד!! לוזון לפניי שאתה מנסה לסדר את העולם תעשה בדק בית יא עבריין!
השב   •  20
138
הרצל01/04/2012 20:48
וכמובן להוציא את מכבי פ"ת מליגת העל
השב   •  18
137
שון01/04/2012 20:48
אתם בטוחים שאתם בעד הפועל חיפה ? או בעצם נגד לוזון .
99.999% נגד לוזון ולא עם הפועל
מכבי פ"ת זה לא לוזון ! זה גם לא מבחירה .
השב   •  45
136
אוהד כתום01/04/2012 20:47
התוצאות צריכות להיקבע על המגרש
השב   •  64
אדולף היטלר01/04/2012 23:02
אם כל הבלאגן שהיה התוצאה לא צריכה להיות על כנה . צריך להיות משחק חוזר עם שופט מקפריסין . ואז ניראה בידיוק מה יקרה על המגרש במשך 90 דקות
השב   •  00
135
ליאור01/04/2012 20:47
רק אדם אטום ולא מבין כמוך יכול לחשוב שאתם קורבן ,איפה בעולם ראית קבוצה מנצחת תוקפת קבוצה מנוצחת ,תחנך את הקבוצה שלך להפסיד בכבוד
השב   •  311
134
איצטדיון ראש הזהב ע"ש נחום סטלמך01/04/2012 20:45
לפניי שבועיים אוהד הרביץ לשופט ואתמול 2 אנשי צוות הרבצו לשחקן
השב   •  50
133
יהודי ציוני חבר מרכז הליכוד01/04/2012 20:44
עלי חטיבא לא אמין בכלל הוא ביים פציעה והיום הוא פתאום בסדר
השב   •  13
132
טל01/04/2012 20:43
הוא מאמין לעצמו.
בטח את כל הכסף שלו ככה הוא עשה.
השב   •  60
131
אוהד הפועל בדם ובנשמה01/04/2012 20:42
לא יעזור לכם כמה שתתבכיינו תעונש שלכם אתם כבר תקבלו והוא יהיה מר מאוד יאלה שנה הבאה דרבי בלאומית לא לפני שנתקע לכם תמסמר האחרון בארון הקבורה שלכם , כולם ראו אתמול תפרצוף האמיתי של מקקי פ''ת וחבורת הלוזונים המושחתים רדו ליגה יא מנייק !
השב   •  40
130
אדום01/04/2012 20:41
פנדל שלא נשרק , 3 נבדלים לאבידור לפחות שער בטוח שלא הובקע.בסוף פרובוקציה של פ"ת ואחרי זה השתוללות. לא מבין רק השמעות אומרות ש. חיפה קבוצת לפלפים עלינו אפשר ללוזון להתפרע. תחכו לפסק הדין בהתאחדות ותבינו את האסטרטגיה של לוזון.
השב   •  20
129
צדק פואטי.01/04/2012 20:40
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
128
ביתריסט בנשמה01/04/2012 20:39
הורדת 12 נקודות בפועל לבית"ר ירושלים..
השב   •  11
127
קגדי01/04/2012 20:37
בקרוב מכבי זבלה פת מגיעה לעכ בואו נמלא את המגרש בעכ ונוריד את הזבלה ליגה
השב   •  10
126
אוהד01/04/2012 20:36
לולזון את לוזון . אחד מגנה את עצמו . להוריד את מכבי פ"ת לליגה ג כדי ללמד לקח לאחרים אחרת .
השב   •  10
125
מוניר ירוק מלידה01/04/2012 20:35
אני יותר לא עושה מנויים לליגת אבי לוזון מישהו איתי בקטע יתן בכחול
השב   •  142
124
מירו ברבירו01/04/2012 20:35
המקרה של מכבי פתח תקווה יותר חמור, המתפרעים היו אנשים מתוך הקבוצה עצמה! לוזונים לכו כבר הביתה, אתם והשחיתות שאתם משליטים בהתאחדות לכדורגל לישראל. איבדנו את זה סופית!
השב   •  60
123
אבי והאוהדים מגדרה01/04/2012 20:35
השב   •  11
122
ירוק בדם01/04/2012 20:33
לא ייתכן שמשפחת לוזון תשלוט על הכדורגל הישראלי, תתן עונשים לא אנושיים לקבוצות וכשהעניין נוגע לקבוצתם הם מתקפלים, אני קורא לאוהדי כל הקבוצות, אם מכבי פ"ת תצא מזה ללא עונש תחרימו את הליגה הזו.
השב   •  111
121
עמוס לוזון01/04/2012 20:32
השב   •  00
120
אדום ותיק מקורי{מהנילון}01/04/2012 20:29
השב   •  40
119
אלוהים01/04/2012 20:25
בדר"כ אתה קמצן מניאק שהורס את המועדון.
היום כנראה לכבוד האחד באפריל יצאת פשוט תותח. איזה אסרטיביות.יותר חכם מכולם. אני מסיר בפניך את הכובע.מלך !
השב   •  110
עד מתי ? החייזר האמיתי יחזור הביתה01/04/2012 20:51
כץ צריך לעוף
רק ככה הפועל תחזור מתישהו לקדמותה
השב   •  10
118
ביתר01/04/2012 20:24
התאחדות בושה!
השב   •  20
117
דני האדום01/04/2012 20:24
מה עוד תדרוש ? אולי תשב עם אחיך ותקבעו את היורדות, ומי תשחק באירופה? אם לא תחטפו עונש קשה במיוחד - צריך לסגור את הכדורגל בארץ!
השב   •  50
חומי02/04/2012 00:30
לוזון לראשות הממשלה
השב   •  10
116
רוני01/04/2012 20:24
מתיי נפנים שהכוח בידיים שלנו הקהל? אסור לנו כאחד להגיע למגרשי הכדורגל! בעצם הגעתנו אנחנו נותנים יד ללוזונים העבריינים הקטנים להרוס אותנו ואץ הכדורגל!
השב   •  21
115
שמשון01/04/2012 20:22
אתה לא צריך לצעוק שאתה שונא בית''ר אפשר לעשות א''ז בשקט ועדיף כך. ועל איזה 2000 עבירות אתה מדבר בית''ר אף פעם לא רבו מכות במגרש וגם במשחק הגביע נגד הפועל אף שחקן של אחת מהקבוצות לא הכה משהו. תשמור על המעמד שלך כי עדיף להיות טפש בשקט לא מבין למה להיות אהבל בפני רבים ברדיו?!
השב   •  90
114
צרלי וחצי01/04/2012 20:21
ילד מגודל עם מוח של תינוק.
עוד בדיחה מבית לוזון
השב   •  30
113
ביתרי01/04/2012 20:20
חצי איצטדיון בתוך המגרש,חברי הנהלה תוקפים וגורמים לשחקן לאבד את הכרתו,נשיא קבוצה שממעיט במה שקרה ומאשים קבוצות אחרות,חברי הנהלה שטוענים שלא קרה כלום והשחקן רק עשה הצגה..תת רמה.יעקב שחר היה זורק חצי קבוצה הביתה ומודה באשמה.ככה נראה יו"ר ההתאחדות ומשפחותו.יש לנו נוער נפלא אך מי שמנהל את הכדורגל נותן דוגמא רעה מאוד לצעירים והורסת את הכדורגל.בושה.
השב   •  90
112
רוני01/04/2012 20:20
יותר לא אביע למגרשי הכדורגל - כל עוד הלוזונים מנהלים את הכדורגל. כל אוהד שבא למגרשי הכדורגל- שייך למשפחת לוזון! ו
השב   •  50
111
מונטויה01/04/2012 20:20
עד שהמשפחה המושחתת הזאת לא פורשת מהנהלת ההתאחדות
השב   •  40
110
תום01/04/2012 20:19
חייבים להוריד למכבי פ"ת נקודות, אבל גם הפועל חיפה צריכים לקבל עונש.
השב   •  41
109
מושיקו01/04/2012 20:18
חברים,נחשו בבקשה איזו עדה הביאה את האלימות למגרשי הכדורגל ולמדינה?
השב   •  10
108
הפועל01/04/2012 20:17
שירדו כבר ליגה לוזונים מגעילים,אה לא בעצם הם יהרסו את הליגה הלאומית טוב לוזון תפתח ליגה רק לכם(מכבי פ"ת) שלך אלעד .נ.
השב   •  40
107
מקסימניסים01/04/2012 20:16
מבחיל,מגעיל,בלתי נסבל! בניתם אצטדיון לאכלוס התנהגות ממש מהבוץ של הרפת. תראו עם מה אתם מתעסקים לפני חג החירות.
מיום ליום אנחנו מקבלים אישורים שחייבים למצוא משהו אחר לרוץ בשבילו עם צעיף ודגל. אלוהים יודע למה.
השב   •  30
106
לירון אדום01/04/2012 20:14
לא צריכה לקבל שום עונש כמו שאתה טוען
על מה ולמה אתה מפטר את העובדים שלך שתקפו שחקן שלנו?
אה??
הרי מככי לא צריכה לקבל עונש במילים אחרות אתה אומר שכל מה שקרה קרה בגבולות הנורמלל
השב   •  71
105
רוני01/04/2012 20:13
חיפה לא יכולה לקבל פרס ניצחון טכני כי הם הפסידו על כר הדשא בנוסף אחריותם בכך שהחלה המאומה בראשות מספר שחקנים וגם הם צריכים להיענש כן גם עלי חטיב שנראה מנסה או פוגע בפרדה איזו סיבה יש לשחקני פ"ת להתפרע אחרי שער בסוף תוספת הזמן? זו שאלה שתעסיק את הדיינים ולדעתי לאנשי חיפה אין תשובה מדוע עלי חטיב רץ לתוך המגרש בכדי לפגוע בשחקני פ"ת
השב   •  31
104
בית"רי01/04/2012 20:13
רואים בסרט בבירור.כנראה שטל בנין אמר לו לא לקום כדי לקבל ניצחון טכני.חטיב הוחלף בדקה ה70 ומהספסל הוא רץ לתקוף לכן נתנו לו נגיחה לפנים
השב   •  17
103
טל01/04/2012 20:13
השב   •  60
102
אדום בלב01/04/2012 20:12
השב   •  20
101
הכריש האלמוני01/04/2012 20:11
ח עלק בעיטה שלא נעשתה נזק? יא מפגר שבירת שיניים זה לא נזק..?! אתה לא ראית את מה שהתקשורת הראתהה..? חח וגם אם שחקן של הפועל חיפה התחיל סתם איזה דחיפה קלה זה לא סיבה לכל מיני אנשים לבוא ולפוצץ לשחקן את הראש בבעיטות ונגיחות..פשוט בושה לכדורגל..! והתקשורת לא מחפשת את מכבי פ"ת התקשורת מצאה!
השב   •  80
100
יוסי 4301/04/2012 20:11
וזה החוק, בתור אחד שאכל תיק בגלל נהג שבתחיל להרביץ לי החזרתי לו,להוא נהיה חתך קטן מעל העין ויצא לו קצת דם,אכלתי אותה וניפתח לי תיק פלילי והורשעתי, אז אל תספר סיפורי פוגי.
השב   •  100
99
גיא01/04/2012 20:11
עמוס רציתי שתדע ירדתם ליגה יהיה דרבי גם עונה הבאה.
אם לא, תהיה הפגנת ענק של אוהדי ליגת העל נגד משפחת לוזון בביתך ליד רגע עם דודלי המבין יבין. תנו בלייק
השב   •  90
98
יאיר01/04/2012 20:09
הם בדיחה של אחד באפריל.
פשוט בושה לך וכל משפחתך, חבורה של עבריינים. עופו לנו מהכדורגל
השב   •  121
97
דני01/04/2012 20:08
ממש כמו פלאסטינים אלימים ומבקשים שיענישו את הצד השני
השב   •  41
96
HHFO01/04/2012 20:06
טוב שאתה לא מוריד לבית״ר נקודות על מה שקרה במושבה, זה כבר מפתיע לטובה. עכשיו תהיה גבר ותקבל את ההפחתת נקודות כמו גבר
השב   •  20
95
רוני01/04/2012 20:04
בסרט מראים את חטיב קם בחצי גוף ומישהוא אומר לו לשכב דבר שני לא ברור מה עשה חטיב במגרש לאחר שהוחלף לערך בדקה 70 למה שחקני פ"ת יריבו הם ניצחו בדקה אחרונה הם לא התגרות מצד חיפה לא היה כל הבלגן בכל זאת זה לא מנקה את פ"ת מהתקרית של בעלי התפקידים שאחריות הקבוצה מכל המשתמע של עונשים
השב   •  52
94
אורי01/04/2012 20:04
ואני מבטיח לכם שאם אוהדים של קבוצה אחרת היו עושים את זה .. זה היה נגמר הרבה יותר גרוע ..
במקרה ומכבי פ"ת לא תקבל עונש חמור בהרבה ממה שקיבלה הפועל ת"א אני בתור אוהד כדורגל מושבע לא יגיע יותר למגרשים .. כי מבחינתי אין טעם לכדורגל
השב   •  100
93
ירוק כהה01/04/2012 20:04
פשוט לא מאמין את אשר אני קורא. קבוצה של ונדלים שלא דופקת חשבון לליגה מלוות בבריונים וזו התוצאה. נראה משפט צדק איך יעשה. לעניות דעתי יש כאן מקום להורדת נקודות ועל עמוס לוזון אני מרחם עליך.
השב   •  40
92
אוהד01/04/2012 20:04
אתה צריך להתבייש על הדיבור שלך .דיבור כזה רק מביא אלימות.ואתה עוד בעלים של קבוצה .אדם כמוך צריך לשלוח לאלף הזזל יחד עם הקבוצה שלך לליגה השלישית תתבייש .
השב   •  20
91
אדום01/04/2012 20:04
זה האוהד של מכבי פתח תקווה, בואנה חיפשת אותו כל החיים חשבתי שהוא כמו פיית השיניים
השב   •  50
90
דידי01/04/2012 20:03
השב   •  20
89
מכביסט01/04/2012 20:02
בית"ר מקבלת 7000 רדיוסים על כל פיפס קטן, וכשהשחקנים שלכם והצוות המקצועי שלכם מרביץ לקבוצה השנייה, לא עושים לכם כלום כי אתם של הלוזונים. לפרט עוד קצת למה כולם שונאים אתכם?
השב   •  30
88
gidi01/04/2012 20:01
the lozon fam the israeli mafia its no good for foodball bad bad family for israel
השב   •  20
87
אוהד כדורגל01/04/2012 20:01
במקום לעסוק ולברבר שעכשיו העסקנים פשוט ישתקו ויתנו לבית הדין לעסוק בזה בצורה נייטרלית וללא לחץ.
מי שלא יכול להתאפק שפשוט יעוף מעולם הכדורגל. הדבר נכון לשני הצדדים.
השב   •  10
86
lion01/04/2012 19:59
השב   •  30
85
תנו לי להבין01/04/2012 19:58
השב   •  21
84
ספרטן01/04/2012 19:58
הפועל חיפה גם צריכים להיענש
השב   •  33
83
אוהד01/04/2012 19:57
במהומה שהייתה בסוף הדרבי אף אחד לא נפגע. כאן שחקן נפגע מבעלי תפקידים והובל לבית חולים. אם יורידו למכבי פתח תיקוה פחות מ10 נקודות, התובע והדיינים צריכים לפרוש. למה מנעו אתמול מכתבת הטלוויזיה, כטענתה, לחזות בצילומי מצלמות האבטחה?
השב   •  142
ההגיון מדבר01/04/2012 20:14
אף אחד לא נפגע?שלחתם אוהדת למיון!
השב   •  23
82
הפועל01/04/2012 19:57
אתה תאמר כל דבר בשביל שהקבוצה שלך לא תרד. היית מוכר גם את אמא שלך בשביל זה העיקר שאתה תמיד צודק וכולם שהם הרוב טועים נכון? אתה פשוט פתטי ואחרי זה אתה מתפלא ועושה פרובוקציות ואומר עושים לנו את זה כי אנחנו קשורים לאבי לוזון ועוד שטויות שאתה ממציא. אחרי זה אתה מתפלא למה כולם שונאים אותך ואת משפחת לוזון. מתנהגים כמו מאפיה וממציאים שקרים.
השב   •  150
81
עד מתי ? החייזר האמיתי יחזור הביתה01/04/2012 19:56
רק להעיף את המשפחה הזו מכל פילות ספורטיבית
להעניש את הפועל חיפה?
ממש לגחך על זה שאנשים כאלה הם הפנים של הכדורגל הישראלי
השב   •  60
80
ליאור01/04/2012 19:56
כמו שלוזון אמר אם צריכים לרדת ליגה ג חוצפה
השב   •  60
79
הפועל חיפה,הפועל ת"א מכבי פ"ת, בני סכנין לליגה הלא01/04/2012 19:55
השב   •  01
78
שני אחרי קיזוז01/04/2012 19:55
מכבי פתח תקווה. גם לא את הפועל חיפה. העונש היחיד מגיע לבית"ר. הורדת 12 נקודות וארבעים רדיוסים החל מהמחזור הקרוב. אתם יודעים מה, על הדרך בואו ניתן גם לעמוס לוזון את פרס ישראל, ולאבי לוזון את פרס נובל. איזו משפחה נהדרת.
ורגע ברצינות, עמוס לוזון אתה חוצפן ממדרגה ראשונה. אתה בושה וחרפה. גועל נפש. אין לי מילים לתאר את הגועל שאני חש למשמע הדברים שלך. לא אשמתכם?? לא מגע עונש?? תגיד לי יא עבריין חוצפן מי אתה חושב שאנחנו? חבורה של עיוורים מטומטמים? במשך שנים אנחנו רואים את ההתהנהגות הפושעת שלך ושל משפחתך. רואים, שותקים, וסובלים. הגיע הזמן שתעופו לנו מהעיניים, ועל משהו שבהחלט אתם אשמים בו!!
הלוואי שהיה פה בית דין אמיתי שנוהג לפי חוקי פיפ"א. כבר הבוקר הייתם מוצאים עצמכם בליגה ב''.
השב   •  401
77
יניב01/04/2012 19:54
יש לי רעיון פצצה תנו למכבי פ״ת משחק ללא קהל. ח
השב   •  80
76
חיפאי01/04/2012 19:53
השב   •  20
75
מ.כ.ב.י01/04/2012 19:52
"האשם אינו אחר מאשר אוהד בית"ר מתחזה ועל כן יש להוריד את בית"ר ליגה רצוי כמה שיותר מהר שלא ימשיכו להיות מהומות כאלה בכדורגל הישראלי הטהור"
השב   •  30
74
המלשן01/04/2012 19:52
השב   •  20
73
אוראל בנון01/04/2012 19:52
משחקי רדיוס .פש אחלה עונש שכחנו שאתם מביאים לכל משחק 20000 אוהדים.אתם מתחננים לאוהדים שיכנסו בחוץ רק חסר שתביאו להם כיסאות של מסז'' וזהו.התאחדות של שפנים ואוכלי חינם.
השב   •  10
72
רועי01/04/2012 19:51
השב   •  11
71
המכביזם לא ימות01/04/2012 19:50
עמוס לוזון צריך לסגור לך את הפה עם סיכות. פשוט לא ייאמן
השב   •  40
70
מורן01/04/2012 19:50
נראה עכשיו מה יעשה בית הדין.
האם יעניש את מכבי פ"ת כמו הפועל ת"א ?
אני מהמר שבית הדין "יתחשב" במצבה העדין של מכבי פ"ת וימנע מעונש הפחתת נקודות.
השב   •  60
69
קצת סדר בדברים01/04/2012 19:49
נתחיל מזה שני בכלל לא בטוח שחטיב איבד את ההכרה .
1) תראו את הסרטון בדקה 1.15 חטיב מתיישב (לאחר שקיבל את הבעיטה והנגיחה)ופתאום כאילו ירו לו בראש שוכב ומפונה לבית החולים .
2)שני האנשים שפגעו בעלי חטיב צריכים להיות מאחורי סורג ובריח , פשוט בושה שאנשים שקשורים למכבי פ"ת יפגעו בשחקן אחר .
3)דני פרדה כבש את שער הניצחון ובא לחגוג עם הקהל למה שהוא יפתח תגרה המונית ? איזו סיבה יש לו לעשות את זה ? הוא סך הכל הלך לחגוג עם הקהל.
4)ברור שיש עליהום על מכבי פ"ת כי היא בראשות הלוזונים שמקושרים ליו"ר ההתאחדות . אבי לוזון לא קשור להחלטת בין הדין ! ואינו יכול לשנות את החלטת בית הדין .
5)מכבי פ"ת הוא גוף כדורגל שמספר המקרים האלימים בו הוא בין הקטנים בארץ .
6)התיק הרפואי של חטיב לא נבדק ואי אפשר לדעת מה קרה שם כשנדע נהיה יותר חכמים .. אם חטיב זייף את זה הוא צריך להיות מורחק עד לסיום העונה . דני פרדה גם הוא למספר משחקים וגם שחקני הפועל חיפה שגרמו לכך.
5)בית"ר ירושלים קבוצה שאין אפשר למנות את מספר העבהירות שלה בכל האצבעות בגוף קיבלה רק 2 נקודות ו כמה רדיוסים וזה לאחר מספר שנים של עבירות חמורות .
לאחר שעשרות אוהד בית"ר התפרעו בקניון מלחה השעו אותם ל2 וחצי שנים מהמגרשים . לדעתי זה צריך להיות העונש למתפרעים .
השב   •  1010
.01/04/2012 20:25
השב   •  21
באר שבעי01/04/2012 20:54
תחשוב רגע מה היה קורה אם היה לכם?
השב   •  40
68
יניב01/04/2012 19:48
לפחות 5-6 נקודות להוריד אם לא אז תסגרו את הכדורגל כי הוא מושחת מהיסוד ושעמוס
השב   •  51
כל הליגה מכורה01/04/2012 20:17
2 חברי הנהלה
השב   •  30
67
עומר01/04/2012 19:47
השב   •  00
66
מ.כ.ב.י01/04/2012 19:47
כמה לוזון שילם לקינן? 1. מעל 20 אלף דולר שייתרמו למען הצלת הלוזונים מלרדת ליגה? כחול 2. 30 אלף שייתרמו למען הורדת הפועל פ"ת ליגה? אדום
השב   •  30
65
דורון01/04/2012 19:46
עמוס לוזון קובע שמכבי פ"ת לא צריכה לקבל עונש - מזכיר לי את המערכון המפורסם של הגשש עם בית"ר - הוא רוצה לקבוע מה התוצאה, מי השופט ומה מזג האויר. הוא גם יכול להתנבא שהיא לא תקבל עונש (אבי יסדר.) אם דבר כזה חלילה יקרה, אפשר לסגור את הליגה ואת הכדורגל לאלתר. הבחור חי בללה-לנד.
השב   •  20
64
המלשן01/04/2012 19:46
השב   •  10
63
רוני01/04/2012 19:45
כמו שבית"ר ירושלים,הפועל ת"א ועוד קבוצות נענשו דינה של מכבי פ"ת כדין שאר הקבוצות
השב   •  00
62
אד!ם01/04/2012 19:45
השב   •  20
61
האח הירוק01/04/2012 19:44
אתה צריך להתבייש לך עמוס לוזון אתה אדם קטן הלוואי תרדו ליגה אמן!! אתה נותן יד לאלימות בישראל!
השב   •  10
60
יובל01/04/2012 19:44
ההוכחה כי גם שחקנים וגם הנהלת קבוצות נותנים יד ומכים אחד את השני אין להם מקום בטלווזיה ובטח לא בליגה בכירה !!
השב   •  00
59
המלשן01/04/2012 19:44
השב   •  10
58
מ.כ.ב.י01/04/2012 19:43
צריכים לתת להם +10 נקודות על שיתוף פעולה עם המשטרה? לחצו אדום!
השב   •  60
57
מוקי01/04/2012 19:43
השב   •  10
56
גועל נפש פשוט01/04/2012 19:42
השב   •  00
55
איזדרכת01/04/2012 19:42
מה פתאום עונש, צריך להוסיף להם נקודות ולהכתיר אותם כאלופי הליגה . עכשיו ומיד.














א ה ב ל ! ! !
השב   •  10
54
55501/04/2012 19:42
במקום להיות גבר ולהודות שהקבוצה שלו עשתה טעות הוא מתנהג כאחרון העבריינים,מנסה להתחמק מעונש.הלוואי תרדו ליגה גבר קבוצה מיותרת כל כך,לוזונים(יא עבריינים) נמאסתם!
השב   •  10
53
דוד01/04/2012 19:41
עמוס לוזון אמר לא מגיע לנו עונש זה פעם ראשונה ב 20 שנה שאנחנו בבית הדין על התפרעות , נו ברור אין לכם אוהדים איזה התפרעות תיהיה , כאן לא מדובר בהתפרעות אוהדים אלא בגוף עבריני שנקרא משפחת לוזון ועובדיהם לכן העונש חייב להיות הרבה יותר קשה
השב   •  40
52
מיזם גדול01/04/2012 19:41
כל אוהדי הקבוצות בארץ , במצב שמכבי פ"ת יוצאת נקייה או בלי עונש חמור כמו שמגיע לה אנו מעוניינים להשבית את הליגה עד להודעה חדשה ולא להגיע לאף משחק של אף קבוצה.
לא ניתן שמשפחת לוזון תהרוס לנו את הכדורגל, מושחתים נמאסתם!
השב   •  50
51
שמעון שושן קריית שמונה האלופה01/04/2012 19:41
אני מתבייש בכל אנשי ההתאחדות לכדורגל הגיע בזמן להעיף את משפחת לוזון מהכדורגל בכלל
הם עוד מסוגלים להקפיא את כל הליגה
מקווה שמחר האליפות תהייה רישמית ,שלא יבטלו ..הם מסוגלים להכול הלוזונים האלה
השב   •  20
50
משה01/04/2012 19:40
הרסת את הקבוצה! אתה בושה למועדון!
השב   •  40
49
אילן01/04/2012 19:40
לפרק את המועדון זבל הזה - רק צרות הביאו לכדורגל שלנו, והאוהדים שלהם לא מסוגלים למלא מונית בלי מושב אחורי.
השב   •  01
48
אוהד מתוסכל01/04/2012 19:40
איש דוחה וקטן. תראה לאיזה מצב הבאת את הכדורגל. אני מדבר עם חבריי שכן הולכים למשחקים אבל הם, אבות לילדים כבר מכורים, את ילדיהם הם כבר לא שולחים לכדורגל. למה? בגלל אנשים אלימים כמוך שמתנערים מאחריות. אל תשלה את עצמך, הכדורגל הישראלי גוסס.נשארנו רק השרופים לדבר. אין תרבות, אין הנאה, האלימות גואה. נראה אותך לוקח ילד קטן למשחק חוץ עם חולצת קבוצתו האהובה. כמה ערסים כבר ידאגו לטראומה לכל החיים. ומה אתה אומר? שאין צורך בעונש. מושחת, לך הביתה גמרת את הכדורגל בארץ. לא פלא שהישראלי שיכול להרשות לעצמו מעדיף לחסוך לנסיעת כדורגל בחו"ל מאשר לעשות מנוי לכדורגל בארץ. תתבייש!
השב   •  30
47
מ.כ.ב.י01/04/2012 19:39
והיום הוא אומר שזה מבויים? פח, בשביל שפ"ת תרד לחצו כחול!
השב   •  50
46
חביב01/04/2012 19:39
אם הבחור השני אחראי הסדרנים, שבעט בלי חרטא בחטיב, אם הוא לא רשום בטופס, אז זה דין אוהד שפורץ לדשא ומכה! ולכן כל האחריות עדיין - של מכבי פ"ת. לא תצליח להתנער מזה לוזון.לא הפעם!
השב   •  40
45
אלדד01/04/2012 19:39
לוזון בושה לכדורגל בארץ ליגה ג מהר
השב   •  10
44
המקום האמיתי01/04/2012 19:38
3 נבדלים ששרקו להפ'' חיפה שלא היו (מהם 2 שערים), פנדל, תוספת זמן ארוכה.
אני ממש מקווה שהמשחק הזה אף הוא לא מכור .
השב   •  20
43
אדום לעולם01/04/2012 19:38
כל הלוזונים צריכים לעוף מהכדורגל הם רק הורסים לנו אותה הם חראות לא יהיה פלא אם מכבי פתח תקווה לא תקבל עונש!
השב   •  20
שונא את הלוזוניה01/04/2012 20:32
צודק!
השב   •  10
42
הפועל או מוות01/04/2012 19:38
עמוס לוזון,מי יתן ויורידו לכם נקודות לך ולקבוצה המסריחה שלך עם ה4 אוהדים שלכם,אתם מיותרים בליגת העל! אתם בושה לכדורגל הישראלי! צריכים להוריד אתכם ליגה! קבוצה שמנוהלת ע"י עבריינים!
משפחת לוזון לדין!
השב   •  70
41
ירוק אדום כחול01/04/2012 19:37
חכו שהוא יחזור, הוא יציף פה את האתר בשתיים -שלוש תגובות
השב   •  140
40
רועי האדום01/04/2012 19:37
ח עלק הילד פרץ לדשא ואחיו ניסה לעצור אותו, שניהם רצו לשופט אתה מנסה לשקר לעצמך ולהראות שיש לכם גיליון נקי מעבירות כדי שלא תקבלו הפחתת נק'', אבל בעצם אתה תחמן ושקרן ואם לא יורידו לכם נק'' נדע שאח שלך מעורב והכדורגל בראשות משפחת לוזון מושחט! אגב אני לא יתפלא שאחרי שפסלו לנו גול חוקי ולא נתנו פנדל ברור, אם אבילוזוןהשפיע על השיבוץ למשחק אחרי שנחקר כבר על זה.
השב   •  81
39
מ.כ.ב.י01/04/2012 19:37
השב   •  10
38
יונה01/04/2012 19:37
השב   •  80
37
מ.כ.ב.י01/04/2012 19:36
אומנם היום ה1 באפריל אבל זה לא מצחיק
השב   •  41
36
אדם01/04/2012 19:36
מה יש לצפות ממשפחת לוזון משפחה של פושעים שהישטלתה על הכדור רגל והשופטים בארץ לכן זה הכדור רגל שיש בארץ במקום להתקדם אנחנו בנסיגה עד שמשפחת לוזון לא יעזבו את הכדור רגל אין סיכוי שנתקדם
השב   •  10
35
בושה01/04/2012 19:36
שהוא טוען שהפועל חיפה עשתה יותר גרוע העם אנשי צוות של פ"ת באו להפריד ממש לא העם אנשי הפועל חיפה השתמשו בידיים כנגד שחקנים שלא מקבוצתם לא היה ולא נברא מדוע פרדה העניק לאראל סטירה בגלל שהלך לדבר עם הקוון ועם השופט ולברר מדוע הוא לא קיבל פנדל ושני גולים חוקיים?
השב   •  00
34
לוזון מאפיה01/04/2012 19:36
האיש פשוט הזוי, מילא אנחנו לא מתקדמים לשום מקום אבל כשחבורת פרחחים כזו מנהלת לנו את הכדורגל אין לנו שום תקווה שמשהו טוב יקרה כאן אם לא בשבילנו לפחות בשביל אלה שיבואו אחרינו. חור שחור!
השב   •  30
33
רודף צדק01/04/2012 19:35
איך הוא לא מתבייש להאשים אחרים בעוד הפגיעה החמורה מצד אנשים שאינם שחקנים פעילים הייתה בקבוצתו.
אני רוצה לראות שאבי לוזון יקיים הבטחתו ויסגור את מכ'' פ"ת או יורידה לליגה ג'' כפי שהבטיח עונש אם אדם ייפגע
השב   •  70
32
פתח תקווה של הפועל01/04/2012 19:35
העונש שמגיע להם בפועל : הורדת בין 3 ל5 נק'' ממאזנה, 5 משחקי רדיוס (לא שגם ככה יש להם קהל) וקנס כספי גבוה ביותר.
העונש שהם יקבלו : קנס כספי בגובה 20 ש"ח על תנאי ומשחק רדיוס.
ואני אומר - הגיע הזמן להעיף את הלוזונייה והקבוצה המגעילה שלהם מהכדורגל ומכל דבר אחר. כל דבר שהם נוגעים בו הרוס ומקולל ובע"ה ננצח אותם בדרבי ונוריד אותם ליגה סופית !
השב   •  61
31
הרניב01/04/2012 19:35
וגם לביתר הורידו 2 נק''.
הבנאדם נגח ("שור נגח") ויש דין אחד וברור - הפחתת נקודות ליגה לאלתר !
השב   •  61
30
ציונה שונאת הפועל01/04/2012 19:35
"האחראי הוא לא אחר מאשר אוהד בית"ר שהתחזה ושפשוט שונא ערבים ועל כן יש להוריד לבית"ר 10 נקודות בפועל ועוד 10 על תנאי!"
השב   •  30
29
להוריד למכבי פ"ת נק''01/04/2012 19:34
בגלל אנשים כמותו וכמו המשפחה שלו, הכדורגל שלנו נראה ככה. עלוב, עצוב,בזוי מגעיל ודוחה.
חייבים כל האוהדים השפויים להתאחד ולהוקיע את הלוזוניה וליצור סביבה טהורה, תחרותית וכייפית למען עתיד הספורט, ההגינות וטוהר המידות.
השב   •  40
28
שמשון01/04/2012 19:34
לי ברור מה היה העונש של ביתר במקרה הזה.
ברור לי גם שהחוק חל על כולם באותה מידה.
אם כך מה שנותר הוא להוריד לפחות 10 נקודות . מבחן אמיתי.
אם לא כך אני מציע לפרק את ההתאחדות ולבנות גוף נורמאלי עם חוקה, צדק, מקצועיות.
השב   •  80
27
שבוע הבא ב''ש תסגור הסיפור של העיר פ''ת בליגת העל01/04/2012 19:33
השב   •  70
זוהר01/04/2012 19:39
כדורבנות אחי!
השב   •  40
26
RVP01/04/2012 19:33
תראו בתמונה
השב   •  40
25
הדג מסריח מהראש01/04/2012 19:32
הכל קומבינות , אין ערך לכלום רמת הכדורגל בקרשים כל היום קוראים רק על דברים שלילים בכדורגל ובעיקר האלימות חוגגת , נחצו אתמול מספר קוים אדומים .. בסופו של יום זה רק ספורט שאמור לספק קצת מתח קצת ריגוש קצת עליות וירידות ובעיקר צבע לחיים .
הגיע הזמן להחליף את יושב ראש ההתאחדות באדם עם ערכים !!
השב   •  121
24
מכבי בדם !01/04/2012 19:32
כל מילה חקוקה בסלע יצאתה שפיץ נקווה שהדיינים באמת יהיו בעלי "בינה" ..
השב   •  1366
דורוש01/04/2012 19:47
השב   •  121
מירו ברבירו01/04/2012 20:40
אם היית אוהד הפועל חיפה היית שונא את הלוזונים. אבל ככה אתם , לא יודעים להיות אובייקטיבים כשצריך
השב   •  40
אוהד הפועל בדם ובנשמה01/04/2012 20:45
אל תדאג אתם באים איתנו לטיול בלאומית רק שאתם תשארו שם ואנחנו נעלה אחרי שנה , אם יש לכם אומץ בואו לדרבי
השב   •  100
23
צהוב01/04/2012 19:32
השב   •  131
22
ביתרי וותיק01/04/2012 19:32
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  80
21
יעקב01/04/2012 19:32
מגיע לנו לרדת סוף
השב   •  31
20
זוהר01/04/2012 19:32
לשאול אותו מה הוא חושב על זה שפסלו להפועל חיפה שני שערים חוקיים ולא שרקו לפנדל עמוס לוזון ליצן מה אנחנו מצפים שהוא יאשים את המקום שמאכיל אותו? אין סיכוי שזה יקרה אבל אני מקווה שהאמת תצא לאור ומכבי פ"ת תיפגע קשות כתוצאה מהנגיחה בעלי חטיב! עמוס עם היית מול בית"ר אז היית סותם את הפה אבל בגלל שזה הפועל חיפה אתה מרשה לעצמך לדבר גועל נפש
השב   •  40
19
ריקו01/04/2012 19:31
לשמוע ברדיו ולא להאמין פשוט ביזיוןתודה תבקש סליחה ותישתוק
השב   •  150
18
אדום בכל מצב!01/04/2012 19:31
מונית שירות?
השב   •  70
17
טל01/04/2012 19:31
ביתר ירושלים הפועל ת״א מכבי בני יהודה ראשון עכו וכו וכו וכו כולם צריכים להענש על זה שאתם קבוצה זבלה הנהלה זבלה . הגיע הזמן ששרת הספורט תתערב ותעשה סוף לגועל שנקרא ליגת על
השב   •  50
16
אדום01/04/2012 19:30
על מה הוא מדבר? מי מייצג את הקבוצה יותר?האוהדים או השחקנים ובעלי התפקידים? פשוט מגוחך . לבית"ר יש זכות לשחק בליגת העל בגלל שלמרות שהקהל שלה גזען ואלים לפחות יש קהל, מכבי פתח תקווה זה קבוצה בלי קהל בלי מסורת בלי אופי פשוט חסרת טעם. שיירדו ליגה וטוב שנה אחת קודם
השב   •  170
15
הפועליסט01/04/2012 19:29
חח אם לא, כל האוהדים ההוגנים בכדורגל הישראלי, דואגים אישית שמכבי פ"ת תקבל את העונש הראוי לה - מינימום ליגה לאומית!
השב   •  140
14
אדום מהדרום01/04/2012 19:28
תרדו ליגה כבר!
השב   •  140
13
דן ארבל01/04/2012 19:28
עמוס-אתה רציני? על רבע מזה, אוהדים שנתפסו. אוהדים? פרחחים שנתפסו -2 נקודות.ארבעה משחקיי רדיוס.
כאן לא מדובר באוהדים,עסקו ומאמן שוערים! 8 רדיוס ו-6 נקודות. ליגה לאומית-לא נורא.
השב   •  351
12
מוש01/04/2012 19:28
השב   •  363
אדום בדם01/04/2012 20:59
השב   •  52
11
גבר גבר01/04/2012 19:27
יהיה הרבה.יותר טוב בלי משפחת לוזון בליגה הלוואי תרדו ליגה
השב   •  130
10
בן אדם01/04/2012 19:27
עד שהלוזונים יקבלו את העונש הראוי. להוריד לפחות 6 נקודות.
לא נרד למגרשים עד שיקבלו את העונש מק"ש עד ב"ש, מסכנין עד בית"ר
השב   •  551
איש01/04/2012 20:14
עם לא יהיה עונש אולם צריך להחרים את כל הכדורגל הישראלי
השב   •  80
9
הירוק01/04/2012 19:27
5 נקודות מינוס מגיע למכבי פתח תקווה אתם בושה לכדורגל הישראלי מישפחת לוזו = מאפיה
השב   •  543
8
עמי01/04/2012 19:26
לסגור את ביתר ולהעיף את קהלה
השב   •  95
7
אדום01/04/2012 19:26
אתהלכדורגל אתה וכל המשפחה פשוט הרסו את הפשטות בכדורגל, תעשה טובה לכולם ותשתוק.
השב   •  471
6
פועל01/04/2012 19:25
השב   •  381
יהודי ציוני חבר מרכז הליכוד01/04/2012 19:46
בעיות הוא התחיל במהומה
השב   •  32
5
שושנה רוטנברג01/04/2012 19:23
ליכודניק צחצח

רק שלי יחימוביץ תביא שינוי

הממשלה אשמה במצב , משפחת לוזון שכונה
ליכודניקים ערסים
השב   •  3314
רוני01/04/2012 19:52
אנשים כמוך צריכים לזרוק לאסלה ולהוריד ישר מים שלא ישאר צחנה יא מגעיל
השב   •  99
שגב01/04/2012 20:01
אני מסכים איתך הליכודניקים האלה הורסים את המדינה
השב   •  123
שלום01/04/2012 21:42
יש מצב שאת צודקת שלי יחימוביץ זה נהדר
השב   •  20
4
אוסישקין לא קיים01/04/2012 19:23
עם כל השנאה למכבי פ"ת והלוזונים, האשם היחיד הוא עלי חטיב. הוא נתן אגרוף לפרדה ואז התחילה כל המהומה. אם הוא היה נשאר בליגה הפלסטינאית זה לא היה קורה!
השב   •  1762
ירוק01/04/2012 21:00
אם חטיב צריך לקבל עונש על מעשיו הוא ייענש. מה שבטוח הוא שלפי התמונות שני העבריינים המועסקים ע"י מכבי פ"ת שאחד מהם גם משמש כרס"ר בצבא היכו שחקן. באירופה יורדים על זה ליגה.
השב   •  80
3
אברמוביץ01/04/2012 19:23
קח אחריות ואל תתחמק, אל תהיה שפל. הייתה קטטה אז תיקח אחריות!
השב   •  691
2
שחר01/04/2012 19:23
לא רוצים את המשפחה והקבוצה המגעילה שלך בכדורגל שלנו, אתם פשוט הורסים את הליגה.
השב   •  902
אבי קיזוזון ביובון מצחינון מושחתון01/04/2012 20:31
עוד מילה ולא תקבלו את עומר גולן במבצע! רק 3 מיליון אירו! אה ו 5 אחוז מכרטיסו של שכטר!
השב   •  610
שחר01/04/2012 22:46
השב   •  30
1
יהודי ציוני חבר מרכז הליכוד01/04/2012 19:22
השב   •  48
אסור לפספס
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */