יום שישי, 05.07.2024 שעה 11:11
לוח משחקים
  • אליצור רמלה
  • 60 - 84
  • הפועל י-ם

רמלה ב-0:1 על רמה"ש עם 60:66 במשחק הראשון

נשים, חצי הגמר: הקבוצה של אוסטפלד הוליכה ב-13 הפרש, אבל שמטה את יתרון הביתיות. 23 לווילינגהאם. אשדוד גברה 56:81 על הבקעה. צפו בתקציר

|
אפשטיין, לויצקי והאריס. עלו ליתרון (יניב גונן)
אפשטיין, לויצקי והאריס. עלו ליתרון (יניב גונן)

קבוצת הנשים של אליצור רמלה גברה הערב 60:66 על רמת השרון במשחק הראשון בסדרת חצי גמר, ועלתה ל-0:1. מדובר ביתרון חשוב מאוד לרמלה, שכן הניצחון הושג באולם אורנים, ביתה של רמת השרון. כעת הקבוצה של עדן ענבר יכולה לעלות ל-0:2 בביתה ביום חמישי, וליצור יתרון משמעותי יותר. המשחק הועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, וב-HD בערוץ 550 ב-HOT.

הרבע הראשון היה מפוזר למדי ושתי הקבוצות לא הצליחו לברוח זו לזו. רמלה סיימה אותו ביתרון 11:14, והדבר לא סימן את הבאות ברבע השני.

אם ברבע הראשון קלעו החניכות של אורנה אוסטפלד 11 נקודות בלבד, ברבע השני הן קלעו 27 אחרי ריצה יפה בעיקר בזכות ג'יה פרקינס ושלשה של מאוריטה ריד.

ברבע השלישי חזרה רמלה לעניינים ואף ניצחה בו 9:16. לייני סלווין עם שלשות חשובות מאוד, טנישה רייט עם משחק קר רוח ולקו ווילינגהאם שהייתה המוציאה לפועל העיקרית, ביצעו עבודה נהדרת ברבע האחרון. רמת השרון מנגד, נראתה לא טוב ולא הצליחה להשלים פעולות פשוטות.

בלטו ברמלה: לקו ווילינגהאם 23, טנישה רייט 17, לייני סלווין 14. בלטו ברמת השרון: ג'יה פרקינס 24, אמבר הולט 14, מאוריטה ריד 9.

צפו באליצור רמלה מנצחת את רמה"ש

רבע ראשון - 11:14 לאליצור רמלה
רמלה רצה ל-4:8 בפתיחת המשחק, לאחר שרמת השרון הציגה משחק מבולבל למדי מתחת לסל. טנישה רייט העלתה ל-4:10 בקלות מהקו וביססה את היתרון של האורחות. אמבר הולט וניקי אנוסיקה הבינו את המצב וצימקו בדקה טובה לרמת השרון. רייט ואמבר האריס הגדילו את היתרון לרמלה שוב. אמבר הולט העלתה את קבוצתה למאזן דו ספרתי, והרבע הראשון הסתיים ב-11:14 לרמלה.

מאוריטה ריד מובילה כדור (יניב גונן)
מאוריטה ריד מובילה כדור (יניב גונן)
 

רבע שני - 28:37 לרמת השרון
אל פתיחת הרבע השני לא הגיעה רמלה. מאוריטה ריד קלעה את השלשה הראשונה במשחק והעלתה את קבוצתה ל-16:18, אלישיה קלארק וג'יה פרקינס הריצו את רמת השרון ל-0:9 והקבוצה עלתה ליתרון משמעותי. מאוריטה ריד המשיכה בשלשה ועוד שתי נקודות והעלתה ל-16:29. רמלה הצליחה לצמק מסלים של טנישה רייט ולקו ווילינגהאם, אבל למחצית היא ירדה בפיגור 37:28.

יעל אהרונוב על קטיה לויצקי (יניב גונן)
יעל אהרונוב על קטיה לויצקי (יניב גונן)
 

רבע שלישי - 44:46 לרמת השרון
רמת השרון המשיכה להחזיק ביתרון שלה, עד שקומיסרנקו ולייני סלווין עם סלים יפים ושתי שלשות צימקו בדקה וחצי לשלוש הפרש בלבד, 42:39. ג'יה פרקינס עם שני סלים בהתקפות מתפרצות העלתה את קבוצתה ליתרון שבע נקודות. לקו ווילינגהאם עם מהלך של סל ועבירה צימקה שוב, לשתי  נקודות בלבד.

ג´יה פרקינס. קלעה המון, אבל זה לא הספיק (שי לוי)
ג´יה פרקינס. קלעה המון, אבל זה לא הספיק (שי לוי)
 

רבע רביעי - 60:66 לאליצור רמלה
ניקי אנוסיקה וג'יה פרקינס קלעו ראשונות ברבע, והעלו את רמת השרון ל-46:52. לייני סלווין השאירה תקווה לרמלה עם שלשה וקבעה 54:51. עוד סל של אלנה בירד מחוץ לקשת קבע 54:57 דרמטי לרמלה. לאחר שתי דקות צמודות קלעה סלווין שלשה חשובה וקבעה 58:62 לרמלה, 2:40 דקות לסיום. ווילינגהאם עם סל בצבע העלתה לשש נקודות הפרש. היתרון הפך למשמעותי ורמת השרון לא הצליחה לחזור, רמלה עלתה ל-0:1 בסדרה.

מכבי אשדוד ניצחה 56:81 את מ.כ הבקעה
למרות הניצחון בשבוע שעבר של הבקעה על אשדוד, הערב היה מדובר בסיפור אחר לגמרי, סיפור שלא השאיר לעולה החדשה שום סיכוי להפתיע. הקבוצה של עדני דגן הראתה החל מהשנייה הראשונה של הסדרה את העליונות שלה עם המון התלהבות ומחוייבות בשני צידי המגרש.

הרבע הראשון היה כמו המשחק כולו כשהבקעה עם המון טעויות לא מחוייבות פשוט הכניסה את אשדוד לעניינים. הקבוצה של עדני דגן רצה 0:7 בדקות הראשונות אבל דקות טובות של תומפסון ובוכריס צימקו את התוצאה עד ל- 11:16 בתום הרבע הראשון. ברבע השני התחילה אשדוד עם מטווח שלשות בהנהגת מירב דורי שחזרה לעניינים אחרי פציעה בכתף ועלתה ל-13:28 במהלך ול-23:43 בהפסקה.

צפו באשדוד מביסה את הבקעה

מחזיקת הגביע הטריה הבינה שכדי לעצור את הבקעה היא צריכה פשוט לעצור את ג'נה סמית שנקלעה ליום רע. שני הרבעים האחרונים כבר היו גארבג' טיים אחד גדול כשהקבוצה של עדני דגן פשוט מטיילת לניצחון ומצליחה להעלות את ההפרש עד ל-27 במהלך הרבע השלישי. בסיום - 56:81 למחזיקת הגביע ו-0:1 בסדרה.

דורי מניפה את הגביע. הריצה את אשדוד (יניב גונן)
דורי מניפה את הגביע. הריצה את אשדוד (יניב גונן)
 

לאשדוד: בריטני דנסון 20 נק' ,תמרה יאנג 14 נק', ,מירב דורי 13 נק' ,נעמי קולודני 8 נק', ,אשלי שילדס 8 נק' ,פלנט פירסון 8 נק', ,אלוהים ואורן 5 נק' כל אחת.

לבקעה: אמנדה תומפסון 10 נק', 17 ריב' ,ג'נה סמית' 10 נק', ,נישייה סטיבנסון 10 נק' ,דנה יהלומי וסטארה דיגרפאנריד' 8 נק' כ"א ,לירן בוכריס וענבל מזרחי 3 נק' כ"א
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */