יום שישי, 05.07.2024 שעה 08:20
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

ז'ליקו אוברדוביץ': שוכחים שאנחנו אלופי אירופה

מאמן פאו לא אהב את השאלות שהיוונים הפנו לעברו לקראת מכבי הערב ב-21:05: "משחק אחד לא ישנה את מעמדנו". באטיסט: "צריך להעניש אותם"

|
ז´ליקו אוברדוביץ´. לא אוהב את הביקורת (משה חרמון)
ז´ליקו אוברדוביץ´. לא אוהב את הביקורת (משה חרמון)

האם אלופת אירופה פנאתינאיקוס נמצאת בדרכה להפרד מהתואר העונה? אם לשפוט לפי שני המשחקים האחרונים מול מכבי תל אביב בסדרת ההצלבה של היורוליג נראה כי ז'ליקו אוברדוביץ' ושחקניו הולכים בדרך הבטוחה להפרד מאירופה כבר בשלב הזה של העונה.

הערב (חמישי) יצא לפועל המשחק הרביעי בסדרה אשר בסיומו ייקבע האם תהיה זו מכבי שתקטוף את הכרטיס לפיינל פור או שמא דווקא היוונים שיעבירו בחזרה את ההכרעה אליהם באתונה עם משחק חמישי ונוסף שייערך באואקה. במהלך האימון הערב נראו השחקנים של פאו מאוד טרודים בשאלה המרכזית האם אחרי שני משחקים יצליחו שוב לעצור את מכבי כמו במשחק הראשון ביוון בו יצאו עם ידם על העליונה ובגדול.

מאמן היוונים, ז'ליקו אוברדוביץ', יודע שגורלה של הסדרה יוכרע הערב והוא כלל וכלל אינו מעוניין להיות בצד שיסיים את דרכו באירופה: "אנחנו מתכוננים כמו תמיד מנסים להבין את הטעויות ולתקן אותן".

"בשלישי שיחקנו טוב יותר רק בחצי השני ואני מקווה שהפעם נפתח טוב יותר את המשחק. אחת הבעיות המרכזיות, היתה איבודי הכדור שלנו, רבים מהם ללא כל סיבה, מכבי ניצלה את זה כדי לקלוע נקודות קלות וזה משהו שחייב להשתנות במשחק הרביעי".

אוברדוביץ': מוכן למות עם שחקניי

אוברדוביץ' לא אהב את השאלה שהופנתה אליו מהתקשורת היוונית, האם הקבוצה שלו לא היתה מוכנה מנטאלית למאבק אמש בהיכל נוקיה ועל כך השיב: "אני יודע שלכל אחד מכם יש דיעה ואין לי בעיה עם זה, אבל אתם שוכחים שאתם מדברים על קבוצה שהיא אלופת אירופה לא רק בעונה שעברה אלא הרבה פעמים,  פנאתינאיקוס היא קבוצה הכי טובה באירופה לא משנה מה קרה בשלישי או מה יקרה הערב. לפני ששואלים שאלות צריך לחשוב קודם, לשאול על קבוצה שהיא אלופת אירופה אם שחקנים לא הגיעו מוכנים זו שאלה לא נכונה".

עוד אמר באותו הנושא: "יש לכם זכות לשאול או לחשוב מה שאתם רוצים, אבל אני אגן על השחקנים שלי, אני אמות איתם, משחק אחד לא ישנה את המסורת והמעמד שלנו גם אם לא נגיע לפיינל פור, אנחנו נמשיך בדרך שלנו ואני מאוד גאה בקבוצה שלי.

שאראס וסטיבן סמית´ (משה חרמון)
שאראס וסטיבן סמית´ באימון פאו (משה חרמון)
 

על הדרכים בהן ניתן לנצח את מכבי אמר: "המפתחות הם לשלוט במשחק המעבר וכאמור באיבודי הכדור, שני המשחקים הסתיימו על חודו של סל כך שאנחנו יודעים מה צריך לעשות כדי לנצח. אנחנו צריכים להגיע בריכוז טוב, מה שקרה קרה, זה מאחורינו וצריך להגיע מרוכזים. לא קל לעצור את מכבי על 9 נק' כמו שעצרנו ברבע השלישי, שיחקנו הגנה טובה יותר בחצי השני רק שאתמול זה לא היה מספיק כדי לנצח, ברור שאנחנו צריכים לפתוח טוב יותר המשחק ולשחק טוב במשך 40 דקות".

על יוגב אוחיון אמר המאמן הסרבי: "כמו שאמרתי אתמול, יוגב שיחק מצוין שני משחקים, שחקן איכותי ומפתח במכבי. הוא שחקן קבוצתי לא אנוכי, מברך אותו על שני משחקים מצוינים".

יוגב אוחיון (משה חרמון)
אוברדוביץ` על יוגב אוחיון: "הוא שחקן איכותי" (משה חרמון)
 

גם שחקנם של היוונים, מייק באטיסט, מבין שזוהי ההזדמנות האחרונה עבורו ועבור חבריו: "יש טעם מר אחרי ההפסד אתמול, אף אחד מאיתנו לא אוהב להפסיד וכולנו רוצים להגיע לפיינל פור, יש לנו משחק קשה וחייבים לנצח כי אם לא, אז הכל נגמר. אנחנו חייבים לפתוח טוב יותר את המשחק אסור לנו לתת למכבי לקפוץ לפער גדול מדי כפי שעשו אתמול כי אז צריך לרדוף אחריהם וזה קשה מול קבוצה כמו מכבי. כמו שאמרתי המפתחות זה לפתוח טוב יותר את המשחק לשחק ממושמע יותר בהגנה".

גם באטיסט התייחס לרכז הצעיר של הצהובים: "אוחיון העניש אותנו אתמול על כל טעות ולכן אנחנו חייבים לקוות להיות יותר ממושמעים ולהצליח לעשות פחות טעויותולשלוט יותר במשחק. לא הופתעתי מהיכולת של יוגב אוחיון, הוא שחקן טוב הוא עשה מה שצריך לעישות בשביל הקבוצה שלו אין שום ספק שהוא הקשה עלינו מאוד ואנחנו צריכים למצוא את הדרך לעצור אותו. אנחנו צריכים לשים את כל המשחקים מאחורינו ולהתרכז רק במשחק הרביעי, אם נגיע אליו עם האנרגיה הנכונה ומשחק ההגנה הנכון זה יסתדר".

קלאתס ומאריץ´ (משה חרמון)
קלאתס ומאריץ´. יצליחו לעצור את מכבי ת"א? (משה חרמון)
 

לסיום אמר: "אחרי ההפסד במשחק השלישי כעסתי מאוד כי לא נלחמנו, אפשר להפסיד אבל לא ככה, זה לא אנחנו אנחנו קבוצה לוחמת וזה מה שאני רוצה לראות מהקבוצה שלי. לחץ זה משהו שכולנו חיים איתו אנחנו צריכים למצוא את הדרך לנתב את הלחץ לאנרגיה ולדעת להעניש את מכבי, להיות אגרסיביים. הגנתית היינו יחסית בסדר, אבל התקפית אנחנו חייבים להשתפר".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */