יום שני, 08.07.2024 שעה 04:10
לוח משחקים
  • אליצור נתניה
  • 90 - 85
  • גלבוע/גליל

באר יעקב גברה על נהריה 86:90, הפסד ליבנה

לאומית: חניכיו של עידן פלדה נשארו צמודים להפועל בראש הטבלה, נס ציונה גברה על יבנה. 112:116 לאחר הארכה לקרית אתא על יקנעם/מגידו

|
הול ומילר. הובילו את באר יעקב לניצחון
הול ומילר. הובילו את באר יעקב לניצחון

מכבי באר יעקב נשארה צמודה להפועל תל אביב בראש טבלת הליגה הלאומית לאחר שגברה בחוץ 86:90 על עירוני נהריה במסגרת המחזור ה-24. במשחקים נוספים שנערכו הערב (שלישי), אליצור רמלה ניצחה בנקודה את מכבי הוד השרון, הפועל נס ציונה המשיכה ביכולת הטובה וגברה על אליצור יבנה והפועל כפ"ס/כוכב יאיר ניצחה את הפועל לב השרון במשחק של נועלות הטבלה.

עירוני נהריה - מכבי באר יעקב 90:86
אחרי שהרבע ראשון נסגר ביתרון נקודה לביתיים, באר יעקב עלתה נחושה יותר אחרי ההפסקה וירדה ביתרון בשבע נקודות למחצית. נהריה לא נשברה עד לסיום, אך בריחה של האורחים בדקה האחרונה הספיקה לניצחון.

קלעו לבאר יעקב: נייט מילר 26 נקודות, ו-8 ריבאונדים, איגור סימין 16 נקודות, 5 ריבאונדים וג'רמיין הול 14 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. קלעו לעירוני נהריה: אבי אליהו 20 נקודות, ו-10 אסיסטים, עדל מאתא 15 נקודות ו-7 ריבאונדים ואורן בן חמו 15 נקודות, ו-7 ריבאונדים.

הפועל נס ציונה - אליצור יבנה 83:87
נס ציונה עשתה עוד צעד משמעותי למאבקי הפלייאוף העליון עם ניצחון על יבנה, הממוקמת מעלייה. מחצית ראשונה צמודה הסתיימה ביתרון 6 של יבנה, אבל לרבע השלישי עלתה קבוצה אחת בלבד - נס ציונה, שפשוט ביטלה לחלוטין את יבנה, שעוד ניסתה לחזור ברבע הרביעי, אבל זה לא הספיק.

קלעו  לנס ציונה: דן בנק 21, גייב בלייר 19 נקודות ו-9 ריבאונדים ובילאל בן 15 נקודות. קלעו ליבנה: בראיין לאינג 23 נקודות, אלעד הופמן 15 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים וניר גולן 15 נקודות 4 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

הפועל טבעון/עמק יזרעאל - הפועל עפולה 80:78
שתי הקבוצות הגיעו כשהן צמודות אחת לשניה בטבלה וזה התבטא גם במשחק עצמו, שהיה צמוד לכל אורכו. בסיום עפולה יצאה עם ידה על העליונה ועלתה ל-13 ניצחונות לעומת 12 של המארחים.

רמון קלמנטה (משה חרמון)
רמון קלמנטה 16 נקודות חשובות (משה חרמון)
 

קלעו לעפולה: אלעד אליהו 16 נקודות ו-6 אסיסטים, גרג ט'ודניק 16 נקודות, 12 ריבאונדים ו-3 אסיסטים) ואלעד כנפו 13 נקודות. קלעו לטבעון/עמק יזרעאל: קובי אייזק 18 נקודות, ו-8 ריבאונדים, רמון קלמנטה 16 נקודות, 10 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ומאט שמייס 13 נקודות.

הפועל כפ"ס/כוכב יאיר - הפועל לב השרון 82:89
משחק תחתית חם התקיים בין שתי נועלות הטבלה באולם ה"קווים" בכפ"ס, כאשר האורחים פתחו מצוין, אך חניכיו של הוד בן הרצל התעשתו ופתחו פער של 9 נקודות בסיום הרבע. ברבע השני, לאחר מספר נסיונות כושלים של הביתיים לברוח, קיבל עומר רוב את העבירה השלישית וכפ"ס ברחה לפער 9. ברבע השלישי הצליחה כפ"ס לעלות ליתרן דו ספרתי, אך דווקא אז לב השרון רצה ל-2:11 ועלתה ליתרון. שחקני כפ"ס לא ויתרו והשיבו את היתרון לקראת סוף הרבע ולא איבדו אותו עד לסיום.

קלעו לכפ"ס/כוכב יאיר: אריק מקולום 29 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ומוזס מארשל 24 נקודות ו-13 ריבאונדים. קלעו ללב השרון: שון ריי 20 נקודות, ו-15 ריבאונדים, אוריה גור 17 נקודות וגריידי ריינולדס 13 נקודות ו-8 ריבאונדים.

אוריה גור (יוסי ציפקיס)
אוריה גור. בלט בלב השרון (יוסי ציפקיס)
 

אליצור רמלה - מכבי הוד השרון 91:92
משחק מותח וצמוד, כאשר רמלה ידעה שניצחון ירחיק אותה ממאבקי התחתית ואכן כך קרה. לאורך כל המשחק הוד השרון נתנה מאבק ולא נתנה לרמלה לברוח, אך המארחים הצליחו לצאת עם ניצחון לבסוף.

קלעו לרמלה: סטייסי מורגן 24 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, מיכאל בדלוב 17 נקודות ואוהד כהן 14 נקודות. קלעו להוד השרון: חאבי גוזנאלס 22 נקודות ו-12 ריבאונדים, אנתוני ג'ונסון 15 נקודות ו-10 ריבאונדים וגרי גנדל 15 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

אליצור קריית אתא - הפועל יקנעם/מגידו 112:116 (לאחר הארכה)
לאחר מחצית ראשונה טובה של שתי הקבוצות, שהתסיימה ביתרון 5 לקבוצתו של נפתלי בנטוב, הצליחו שחקני יקנעם/מגידו  לחזור ברבע השלישי ומשם המשחק היה צמוד עד לסיום 40 הדקות שהסתיימו בשוויון. הביתיים לקחו את המושכות וניצלו את העייפות של שחקני יקנעם במהלך ההארכה, כאשר בסיומה קריית אתא השיגה ניצחון חשוב למאבקי התחתית.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */