יום שני, 08.07.2024 שעה 05:13

מכבי ת"א מול דיומידיס בחצי גמר גביע האתגר

הקבוצה של רש קיבלה הגרלה נוחה ונמנעה מספורטינג או תון, היו"ר פרוילינגר: "ניצחנו כבר קבוצה יוונית". ישראל מול בלגיה במוקדמות אליפות אירופה

|
איציק חליפי. דיומידיס מחכה לו   איגוד הכדוריד)
איציק חליפי. דיומידיס מחכה לו איגוד הכדוריד)

אחרי שהדיחה שלשום את מאריבור הסלובנית, הוגרלה הבוקר (שלישי) מכבי ת"א מול דיומידיס ארגאוס היוונית, בחצי גמר גביע האתגר האירופי. המשחק הראשון יתקיים בארץ ב-21 או ב-22 באפריל כאשר הגומלין כעבור שבוע ביוון.

יו"ר מכבי ת"א, אייל פרוילינגר, התייחס ליריבה: "מדובר במוליכת הליגה היוונית, וזו קבוצה טובה שהדיחה ברבע הגמר יריבה משוייץ. למרות זאת, מבין הקבוצות שהיו בהגרלה, אפשר לומר שזו הגרלה טובה. העדפנו לקבל אותם מאשר את ספורטינג ליסבון מפורטוגל או ת'ון השוייצרית. חבל שהגומלין לא בארץ, אבל נעשה כל שביכולתנו להצליח בשני המשחקים".

פרוילינגר המשיך: "ניצחנו כבר קבוצה יוונית במפעל, ואנחנו מאוד מקווים ומאמינים שאפשר לעשות זאת שוב. אם הגענו עד לכאן, אנחנו נעשה הכל כדי להגיע לגמר ולעשות היסטוריה גדולה ולהעצים את ההישג של עבור הכדוריד הישראלי".

מכבי הדיחה כאמור את הסלובנים ברבע, זאת לאחר שניצחה בשלבים הקודמים את דוקאס היוונית ואת אנקרהספור הטורקית. דיומידיס ארגאוס היוונית גברה על קריינס-לוצרן, לאחר שיוויון 28:28 במשחק הראשון שנערך בשוויץ וניצחון 21:25 בגומלין ביוון. לפני כן, בשמינית הגמר, היא גברה על פורטוביק מאוקראינה, ולפני כן על סטאל מפולין.

היוונים מתבססים על סגל מקומי שכולל שחקני נבחרת, עם חיזוק סרבי, כשהבולט הוא המקשר דאבור טסקוביץ', מלך שערי הקבוצה במפעל האירופי (39 כיבושים).

אבי רש. מכבי רוצה לעשות היסטוריה (מור שאולי)
אבי רש. מכבי רוצה לעשות היסטוריה (מור שאולי)
 

נבחרת ישראל מול רומניה ובלגיה במוקדמות אליפות אירופה 
נבחרת ישראל הוגרלה היום לשלב הראשון של מוקדמות אליפות אירופה 2014. הנבחרת תתמודד על הזכות להעפיל לשלב השני בטורניר שייערך בבלגיה, בו היא תשחק בבית ג' מול רומניה, בלגיה ואירלנד, בין ה-8 ל-10 ביוני. זו שתסיים במקום הראשון תעפיל אוטומטית לשלב המוקדמות השני.

שתי נבחרות שיסיימו במקום השני, עם המאזן הטוב ביותר מבין 4 בתים, יעפילו גם הן. למעשה, מ-4 בתים (16 נבחרות בסה"כ) יעפילו 6 נבחרות לשלב השני, בו מדורגות 22 נבחרות. בקרוב תיערך הגרלת השלב השני, שיחל בסוף אוקטובר. בבית א' שובצו לטורניר המוקדמות הראשון - אוקראינה, קפריסין, פינלנד ולוקסמבורג. בבית ב' שובצו יוון, שוייץ, איטליה ובריטניה. בבית ד' שובצו אסטוניה, לטביה, טורקיה ומלטה מול ספרד

ואילו נבחרת הנוער של ישראל יוצאת לטורניר מוקדמות אליפות אירופה שייערך בסוף השבוע בנורבגיה. הנבחרת, שקיימה בחודש שעבר משחקי הכנה מול נבחרת רוסיה, תפגוש בטורניר את נבחרות מצוינות - ספרד, מונטנגרו ונורבגיה. משחק הפתיחה יתקיים ביום שישי בלנגהאוס מול ספרד.

21:33 לרמה"ש על בני הרצליה במשחק השלמה
א.ס קרוקס רמה"ש ניצחה הערב את בני הרצליה 21:33 (10:20) בדרבי של השרון, שהיה משחק השלמה מהמחזור ה-19 בליגת ווינר. טלה דדה הוביל את רמה"ש עם 9 שערים, להרצליה: אדם יצחק 5, 
 

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */