יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:41

נבחרת הנשים גברה על הודו, איטליה ואסטוניה

טניס שולחן: הישג מצוין לנבחרת באליפות העולם בדורטמונד שעשוי לקרב אותה לדרג א', בהמשך מחכה לה ניגריה. גברים: הפסדים לטורקיה ולאוקראינה

|
קרבצ'נקו בפעולה. הישג מצוין לנבחרת
קרבצ'נקו בפעולה. הישג מצוין לנבחרת

נבחרת הנשים של ישראל רשמה הישג מצוין באליפות העולם לנבחרות הנערכת בימים אלו בדורטמונד, גרמניה. אתמול (ראשון) פתחה הנבחרת את הופעותיה עם הפתעה ענקית בדמות ניצחון 1:3 על נבחרתה של הודו, כאשר מרינה קרבצ'נקו עם שני ניצחונות וניקול טרוסמן עם ניצחון נוסף הביאו ניצחון ראשון במשחק הראשון לישראל.

היום (שני) בבוקר גברה ישראל על איטליה 1:3. מרינה קרבצ`נקו ניצחה טכנית את טאן ו-0:3 את ויארלי בעוד דנה ספורטה נכנעה 3:0 לרידולפי. ניקול טרוסמן חתמה את הניצחון עת שניצחה את ויארלי 0:3.

בהמשך היום ניצחה ישראל את אסטוניה 0:3. קרבצ`נקו גברה על קצקו 0:3, טרוסמן ניצחה את סיסזיאקובה 1:3 ורובמן שעלתה לשחק לראשונה באליפות הביאה את הנקודה הנוספת וקבעה ניצחון שלישי לישראל באליפות שנותן סיכוי לעלות לדרג א של אירופה, הישג חסר תקדים.

היום הצטרפו למשלחת הישראלית יו"ר איגוד הטניס שולחן איציק כהן והמנהל המקצועי רני קוניק. מחר (שלישי) ישחקו הבנות מול נבחרת ניגריה, בתקווה להמשיך את רצף הניצחונות.

מרינה קרבצ´נקו. הנבחרת המשיכה להפתיע
מרינה קרבצ´נקו. הנבחרת המשיכה להפתיע
 

נבחרת הגברים לעומת זאת הפסידה הלנבחרת אוקראינה 3:0, דווידוביץ' בן ארי ויניב שרון לא יכלו לאוקראינים העדיפים, אחרי שאתמול הם הפסידו לנבחרת טורקיה 3:1 כאשר שמעון רבינוביץ' מביא את הנקודה היחידה לישראל.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */