יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:38

"מיכאל דימיטרייב יכול לזכות בגביע העולם באילת"

השחיין הבכיר במים פתוחים יתחרה ביום ראשון הבא בתחרות היוקרתית שתיערך בחוף רויאל ביץ', מאמן הנבחרת מאמין בסיכוייו. בשישי: אליפות ישראל

|
מיכאל דימטרייב. סיכוי טוב לזכות
מיכאל דימטרייב. סיכוי טוב לזכות

העיר אילת תארח החל מיום שישי הקרוב מספר אירועים חשובים בתחום השחייה במים הפתוחים. ביום שישי תיפתח בחוף הרויאל ביץ' אליפות ישראל, ויומיים לאחר מכן ייפתח באותו מקום, סבב גביע העולם.

המשחה ל-10 ק"מ אגב אוחד, וייערך כחלק מהסבב העולמי כשהשחיין שיסיים במקום הגבוה ביותר במשחה הבילאומי יוכתר כאלוף ישראל. מאמן הנבחרת, אנדריי טוט, התייחס להכנות של מיכאל דימיטרייב, השחיין הישראלי הבכיר במים פתוחים ולסיכוייו לנצח בתחרות גביע העולם הביתית.

"דימיטרייב מתאמן באופן אינטנסיבי לקראת תחרות הקריטריון לאולימפיאדה באמצע יוני בפורטוגל. הוא הוריד עומס בתקופה האחרונה, הקרב יהיה קשה מאוד אבל אם מיכאל יוכל להתמודד זה יהיה מעודד. אי אפשר לשלול אפשרות שהוא ינצח, אבל חשוב לזכור כי הוא בא לכאן כהכנה ולא כמטרה", אמר המאמן.

בינתיים, כל עוד לדימטרייב אין יותר מדי מתחרים ישראלים ברמתו, טוט מנסה לבנות את הדור הצעיר של השחיינים בארץ בתקווה שביום מן הימים יקום לדימטרייב יורש: "חוץ מיובל ספרא יש מספר צעירים שמקדישים עצמם למים פתוחים", אמר המאמן, "יש ביניהם פער גילאים גדול מאד. אני מאמין ומקווה שתהיה קבוצה של שחיינים שתחליף את מיכאל בעתיד, אבל אני מקווה שמיכאל לא רואה את השנה הזו כאחרונה שלו בענף כי יש מבוגרים ממנו בעולם. אני מנסה להעביר לו מסר שימשיך להוביל כי הצעירים עדיין לא כשירים".

מיכאל דימטרייב. אין לו עדיין יורשים (אמיר לוי)
מיכאל דימטרייב. אין לו עדיין יורשים (אמיר לוי)
 

 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */