יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:48

אורנה שי - שופטת ראשית בתרגיל הקרקע בלונדון

השופטת הוותיקה, המשמשת גם כסגנית הנשיאה של הוועדה הטכנית האירופאית זכתה לכבוד: "סיפוק מקצועי גדול", על שטילוב: "מוכשר בצורה בלתי רגילה"

|
אלכס שטילוב. אורנה שי מאמינה בו (רויטרס)
אלכס שטילוב. אורנה שי מאמינה בו (רויטרס)

שופטת ההתעמלות הוותיקה, אורנה שי, זכתה בכבוד גדול כשנבחרה לכהן כשופטת ראשית בתחרות התעמלות הקרקע במשחקים האולימפיים בלונדון 2012. בנוסף, משמשת שי כסגנית הנשיאה של הועדה הטכנית האירופאית ושופטת בדרגת אקספרט כבר מ-1999.

שי, אחותה התאומה של מאמנת ההתעמלות, זהבה זיסמן, סיפרה ל-ONE על הכבוד שנפל בחיקה: “זה אושר גדול, זאת שמחה מאד גדולה, בעיקר גם בשביל השופטים זה המאורע הכי גדול, זאת תחרות מכובדת מאד. למרות שגם באליפות העולם ובאליפות אירופה אני שופטת ראשית אבל זאת גולת הכותרת. זה סיפוק גדול מבחינה מקצועית".

ממשיכה שי: "אשפוט רק נשים ואת כל שלבי התחרויות, כל הזמן אני אהיה שופטת ראשית במכשירי הקרקע. נותנים אמון ביושר שלי ובמקצועיות שלי. בדרגות האלה אתה שופט הכי אוביקטיבי שיכול להיות".

הוועד האולימפי סימן לו למטרה לזכות באולימפיאדה הקרובה גם בענף ספורט בו טרם זכינו בעבר. המועמד העיקרי לעשות זאת הוא המתעמל, אלכס שטילוב שנחשב לאחד הטובים בעולם בתרגיל הקרקע. "אני חושבת שאלכס מוכשר בצורה בלתי רגילה, מאד נחוש ואני מחזיקה לו אצבעות שיזכה במדליה כי מעבר לזה הוא גם בן אדם ובחור מקסים", התייחסה שי לסיכוייו של שטילוב בלונדון.

אלכס שטילוב (GettyImages)
אלכס שטילוב. שי מחזיקה לו אצבעות (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */