יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:44

עירוני ר"ג גברה 85:89 על הפועל בסיום מותחן ענק

האדומים הוליכו 61:76 עד לרבע ה-4, אך דווידי (21 נק'), יצקן ופיטשון עשו את הבלתי ייאמן, הפכו את התוצאה והנחילו להפועל הפסד ראשון בסיבוב השני

|
קורי קאר מאוכזב (יוסי ציפקיס)
קורי קאר מאוכזב (יוסי ציפקיס)

במשחק שהוקדם מהמחזור ה-24 שנערך הערב (ראשון) עירוני רמת גן הנחילה למוליכת הטבלה, הפועל תל אביב, הפסד ראשון בסיבוב השני בזכות משחק הקרבה ענק ורבע אחרון פשוט אדיר שהעניקו לחניכיו של דני גוט מהפך גדול ו-85:89 בסיום.

חניכיו של ארז אדלשטיין הגיעו למגרש הביתי בהדר יוסף אחרי עשרה ניצחונות ליגה רצופים, רצף שהחל מאז ה-3 בינואר. למרות התקופה הנהדרת של האדומים כבר ברבע הראשון האורחים מר"ג הראו שאין בכוונתם לוותר ובסיומו ירדו בפיגור נקודה 22:21.

ברבע השני חניכיו של אדלשטיין התעוררו בזכות יכולת מצוינת של מתן נאור שהוליך את האדומים לרבע הטוב ביותר מבחינתם (21:33) בדרך ליתרון מבטיח של 42:55 במחצית.

גם ברבע השלישי המקומיים עשו את הדרך הבטוחה לניצחון 11 ברציפות כשבנוסף לנאור, גם דזמון סטיט נכנס לתמונה וביחד עם קורי קאר המנוסה הוליכו את התל אביבים ליתרון 61:76 מבטיח לקראת הרבע האחרון.

אם בשלושת הרבעים הראשונים הייתה רק קבוצה אחת על הפרקט, ברבע האחרון חניכיו של גוט עשו פשוט ככל העולה על רוחם. דרור דווידי, יריב יצקן ורביב פיטשון הפכו את התוצאה על פיה והחזירו את קבוצתם ליתרון 82:84 כשנותרה רק דקה וחצי לסיום המותחן.

פיטשון מול הול (יניב גונן)
פיטשון. משחק טוב של הפורוורד (יניב גונן)
 

למרות הפיגור קאר הוותיק לא נרתע ובשלשה מצוינת החזיר את התל אביבים ליתרון 84:85. המותחן האדיר סירב להיפסק וכשנותרו רק 20 שניות לסיום יריב יצקן, גם הוא בשלשה אדירה, החזיר את היתרון לאורחים, 85:87.

האדומים עוד קיבלו הזדמנות נוספת להשוות את התוצאה אך זריקות פזיזות של גיל איתן ומתן נאור חרצו את הדין מבחינתם. בהתקפה האחרונה איש המשחק, דרור דווידי, (21 נקודות) עוד הספיק לקלוע שתי זריקות עונשין מדויקות וחתם את תוצאת המשחק - 85:89.

בלטו בהפועל ת"א: מתן נאור 19, דונטז סטיט 18 וקורי קאר 13. בלטו בעירוני ר"ג: דרור דווידי 21 רודני ווב, יריב יצקן ורביב פיטשון 17 נקודות כ"א.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */