יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:06

המילטון יזנק ראשון, באטן שני ושומאכר שלישי

פורמולה 1, מלזיה: פול פוזישן ללואיס ומיקום זהה לנהגי מקלארן שבוע שני ברצף. נהג מרצדס נראה נהדר. פטל חמישי בלבד, אלונסו שמיני. מאסה 12

|
שומאכר, המילטון ובאטן לאחר מקצה הדירוג (רויטרס)
שומאכר, המילטון ובאטן לאחר מקצה הדירוג (רויטרס)

שבוע אחרי מירוץ פתיחת העונה באוסטרליה, עונת הפורמולה 1 הגיעה למלזיה לקראת המירוץ מחר (ראשון, 10:00). במקצה הדירוג שנערך הצליח נהג מקלארן, לואיס המילטון, לרשום פול פוזישן שני ברציפות והוא יזנק מהמקום הראשון. בדיוק כמו באוסטרליה, גם הפעם חברו לקבוצה, ג'נסון באטן, יזנק מהמקום השני. בפעם הקודמת זה נגמר עם ניצחון של האחרון.

במקום השלישי יפתח לא אחר מאלוף העולם הגדול ביותר שידע הענף, מיכאל שומאכר, שהראה שלמרצדס שלו יש את הכלים לתת העונה פייט בצמרת. שני מקומות מתחתיו יזנקו נהגי רד בול, מארק וובר וסבסטיאן פטל. המכונית של אלופת היצרנים ואלוף העולם שוב נותרה בצל ויהיה מעניין לראות את הטקטיקה של הקבוצה במירוץ עצמו.

מי שהיה אמור לזנק מהמקום החמישי הוא נהג לוטוס, קימי רייקונן, שחווה מקצה דירוג טוב מאוד אך עונש של הפחתת חמש מקומות העיב על החגיגה. מי שאמרו תודה ועלו מקום אחד כל אחד הם כמובן פטל, רומאן גרוז'אן (חברו של הפיני ללוטוס), ניקו רוזברג ופרננדו אלונסו, שהפרארי שלו נראית רע מאוד והוא שוב יצטרך כמו במלבורן להרים את עצמו בזינוק כדי לא לאבד את העונה מוקדם מדי. סרחיו פרס הוא האחרון להשתחל לעשירייה הפותחת.

לואיס המילטון. יזנק ראשון (רויטרס)
לואיס המילטון. יזנק ראשון (רויטרס)
 

עוד נהג פרארי מתוסכל הוא פיליפה מאסה הברזילאי שהגיע למזליה עם מכונית חדשה לגמרי, עם סטאפ זהה לזה של אלונסו ועדיין, כל אלו לא הספיקו לו והוא יתחיל במקום ה-12 בלבד.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */