יום שישי, 05.07.2024 שעה 08:42
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש

איגייבור: שירזי המאמן הכי טוב שהיה לי אי פעם

כובש הצמד ב-1:3 על לוד שהעלה את הפועל לרבע גמר הגביע פירגן. אבוטבול: "יש לי הרבה בעיות". היום: הערעור בעניין ידין וטועמה. צפו בתקציר

|
איגייבור וללה בלוד. הניגרי מפרגן (יוסי ציפקיס)
איגייבור וללה בלוד. הניגרי מפרגן (יוסי ציפקיס)

כנראה שלא משנה מה עובר על הפועל תל אביב בליגה ולא חשוב עם אילו דברים צריכה הקבוצה להתמודד מחוץ לכר הדשא, במפעל הגביע האדומים מספקים את הסחורה. מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות הגיעה לשכונת התקווה למפגש מול בני לוד, נותרה ב-10 שחקנים, נקלעה לפיגור, אבל ירדה מכר הדשא עם 1:3 בתום הארכה ועם כרטיס לרבע גמר הגביע.

כשמחאת אוהדי הפועל נגד הבעלים, אלי טביב, בעיצומה ובמקביל לפרשת הנער שטוען כי טביב ומאבטחו היכו אותו, צפה הבעלים במשחק מאחד החלונות המשקיפים למגרש הנוסטלגי בשכונה.

אמנם האדומים ימשיכו לשלב הבא בגביע, אבל ספגו מכה לא פשוטה כאשר השוער אפולה אדל ראה את הכרטיס האדום ולא ישחק בדרבי בליגה שייערך ביום שבת. לפני המחצית הכשיל ברחבה אדל את מורד אבו-ענזה וסאלם אבו סיאם העלה את הקבוצה הלאומית ליתרון מהנקודה הלבנה.

שבע שניות בתוך המחצית השנייה הימם אורמוש את בני לוד עם שוויון מהיר ובהארכה השלים נוסא איגייבור צמד שהעלה את הקבוצה לרבע.

הקשר הניגרי שהיה אחד הגורמים המרכזיים ל-1:4 הגדול על מכבי חיפה בקריית אליעזר, המשיך בתקופה המצויינת. איגייבור פירגן למאמנו, ניצן שירזי שסיכם לשנתיים נוספות בהפועל ואמר: "הוא המאמן הכי טוב שהיה לי אי פעם".

1:3 להפועל ת"א על לוד, צפו בתקציר

עוד לפני המשחק קיבלו במועדון בשורות לא טובות לאחר שבית הדין דחה את בקשת הקבוצה לערער פעם נוספת על העונש שספגה. שלוש הנקודות שהורדו להפועל לא יוחזרו, שני משחקי הבית הקרובים ייערכו ללא קהל ויציעים 4 ו-5 יהיו סגורים עד תום העונה. בתוך כך, היום יתקיים הדיון בערעורם של אביחי ידין וסלים טועמה על העונש שספגו בעקבות אירועי הדרבי. כזכור הורחק טועמה משישה משחקים וידין מ-12.

שירזי: ידעתי שלא יהיה כדורגל גדול

אבוטבול: "מקווה ששירזי באמת יישאר, לא יודע לאן נושבת הרוח"
לחניכיו של שירזי אין זמן לנוח אחרי הניצחון בגביע כי היריבה העירונית מחכה מעבר לפינה, כאשר אירועי הדרבי האחרון לא נשכחו. קשר האדומים, שי אבוטבול, התייחס לעובדה שהמשחק ייערך ללא קהל: "זו תחושה נוראית. אולי מישהו יקבל החלטה שתכניס קצת עניין כי זה לא עוד משחק. אם לא ישנו את ההחלטה ובלומפילד יהיה ריק, נצטרך להתמודד עם זה. הקהל שלנו בא ותומך מתחילת השנה ועבורו דרבי הוא דבר חשוב".

על המשחק מול בני לוד אמר הקשר: "ציפינו שיהיה קשה. לא ידענו שכך המשחק יתפתח, ירחיקו לנו את השוער וניקלע לפיגור. במחצית הראשונה היינו גרועים מאוד, את השנייה פתחנו טוב עם גול מוקדם. נראה אחרי הדרבי אם זו הייתה הכנה טובה או לא".

שי אבוטבול (יוסי ציפקיס)
אבוטבול נאבק באבו-ענזה. "ציפינו שיהיה קשה" (יוסי ציפקיס)
 

אבוטבול, שבינו לבין המועדון עדיין נותרו סוגיות פתוחות בעניינים כספיים, הוסיף: "יש לי הרבה בעיות אבל כשעולים על המגרש שמים הכל בצד. מי שעולה צריך לתת 100 אחוז ויותר, השחקנים נלחמו ונתנו את כל מה שיש להם ואני שמח שעלינו לשלב הבא".

השחקן גם התייחס לכך ששירזי סיכם לעוד שנתיים: "שמחים, נקווה שבאמת בסוף השנה זה יקרה כי אנחנו עוד לא יודעים לאן נושבת הרוח. אני מקווה בשבילו שהוא יישאר פה יחד עם שביט אלימלך וכל הצוות המקצועי שמגיע להם כל הכבוד, הם עושים עבודה מצויינת".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */